Hakutulokset

1. Rinoa

2v poika on viimein oppinut päivä kuivaksi ja ulkona ollaan totuteltu puskapissille..

ja tänään se sit ajatteli olla sisälläkin omatoiminen ja pissi mun kukkaruukkuun :heart: :D :whistle:
  2. Rinoa

Tykkäätkö Suurin pudottaja personal trainer-Jillianin kropasta/ulkonäöstä kokonaisuudessaan?

tuossa kuvassa näyttää kivalta ja kroppa ihanalta.. mut sit kun telkusta kattoo niin sillä on jotenkin ihan miehiset liikkeet.. tekeekö ne lihakset sitten sen että liikkuukin silleen äijämäisesti.. ja sellasista en tykkää yhtään :)
  3. Rinoa

G: Lempileffanne

en nyt tiedä onko paras, mutta eniten on tullu kulutettua cry-babya ja kuumaa tanssia :D juurikin lapsena ja teininä.. ja edelleenkin jaksan kattoo :whistle:
  4. Rinoa

kuka syö suklaata just nyt

maraboun minttu :wave:
  5. Rinoa

Lapseni on päiväkuiva!*turhis*

meillä samanikäinen poika on "pissikuiva" mutta kakan haluaa tehdä vielä vaippaan :D millähän ilveellä senkin saisi pottaan osumaa :/ isompi tyttö oli ollut jo kauan kuiva tähän ikään mennessä..
  6. Rinoa

Miksi kaikilla naisilla on nykyään niin lyhyet hiukset??

mä en itse tykkää lyhyistä hiuksista.. mutta kovin pitkät ei mun omatkaan ole kun ei kasva ja on ohuet, siksi haluan joskus päästä kauniiden hiusten tunnelmaan ja laittaa klipsipidennykset kun baariin lähden :D
  7. Rinoa

Mikä olisi tulevan lapsesi nimi tämän generaattorin määräämänä:)

Omena Britta Petronella Veeti Ponteva Sakari :laugh: ei ihan mun tyylisiä juu..
  8. Rinoa

mistä löydän miehen, yh:t vastatkaas ;)

kavereiden kautta? eli kaikkiin bileisiin ja illanistujaisiin vaan mukaan missä on porukkaa ja uusia tuttavuuksia..
  9. Rinoa

JOS käytät yöpaitaa niin minkälainen se on?

joku toppi vaan
  10. Rinoa

kuopiossa jyrisee

niin jyrisee, ihanaa.. pitää ihan kohta mennä partsille viileeseen :D
  11. Rinoa

Minkäväriset vaunut ostit kun et tiennyt tuleeko tyttö vai poikavauva???

sini-beiget ostin.. sittemmin pojan synnyttyä vaihdoin punaisiin :D
  12. Rinoa

Onko muita, jotka hakivat opiskelemaan (amk), mutta eivät päässeet?

en päässy.. en ees pääsykokeisiin :D mut joka vuos aina silti yritän että josko joskus..
  13. Rinoa

onko kukaan juonut itseään humalaan,ja myöhemmin testannut positiivisen testin??

muutamatkin kerkesin.. ja jotain muutakin kun vaan juomaa :ashamed: mut plussattua loppu kuin seinään..
  14. Rinoa

syntymäpäivänne:)? onko kaimoja?

27.6
  15. Rinoa

Kummat ottaisit mielummin isot riipparit vai pienet pysty tissit?

pienet.. vois hyppiä ja juostakin paremmin ku ei tissit tipu :D
  16. Rinoa

Kuinka monta leikkipuistoa teillä on 1,5 km säteellä kotoa?

jaa-a.. ainakin 5 näin äkkiseltään laskettuna..
  17. Rinoa

G:Viimeisin ruokakaupan kuittisi sisältö, kiitos !

maito paprika tupakat ruispalat 2 muksu sosetta
  18. Rinoa

Syöttekö/laitatteko aina kaksi lämmintä ruokaa päivässä itselle ja/tai lapsillenne?

joskus syödään, joskus ei.. riippyy myös miten ollaan herätty ja syöty aamupala.. esim eilen syötiin aamupala vasta 11 aikaan, joten sillon oli vaan yks ruoka..

Yhteistyössä