amore mio
Viitaten edelliseen ketjuun,kummat ottaisit mielummin itelles jos saisit valita?mä pienet pystytissit
...Komppaa...Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:pienet.. vois hyppiä ja juostakin paremmin ku ei tissit tipu
kyllä ottais,jotkut kärsivät tosi paljon rusina rinnoista.Alkuperäinen kirjoittaja ||:ei kai nyt kukaan haluis isoja riippareita jos valita sais?
Mikä on se edellinen ketju?Alkuperäinen kirjoittaja amore mio:Viitaten edelliseen ketjuun,kummat ottaisit mielummin itelles jos saisit valita?mä pienet pystytissit
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:Pienet ja pystyt... ei tarttis ain saunoessa paiskoa niit olalle, et saa aluset pestyks..
jos on tissien kohdalla pelkät nännit ja hiukan muuta niin voi haluta mielummin vaikka isot riipparit (miehet tykkää enemmän)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mikä on se edellinen ketju?Alkuperäinen kirjoittaja amore mio:Viitaten edelliseen ketjuun,kummat ottaisit mielummin itelles jos saisit valita?mä pienet pystytissit
Ja pienet tietysti, tuskin kukaan mielummin ottaa isoja riippareita?
samat sanat. kuppikoko on e ja mulla on aina ollu isot tissit vaikka paino on vaihdellu.Alkuperäinen kirjoittaja V:Pieniin pystyihin vaihtaisin nää riipparini koska vaan, huoh.