no joo tämä on kyllä tottaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Isot riipparit mieluummin, ne saa nätiksi hyvillä liiveillä ja kukaan ei tiedä miltä näyttävät ilman liivejä. Pieniä pystyjä ei saa näyttämään hyviltä millään. Enkä ajattele miehiä, vaan itseäni. Haluan näyttää naiselliselta.
kyllä pienet ja pystytki voi olla kauniit ja naisellisetAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Isot riipparit mieluummin, ne saa nätiksi hyvillä liiveillä ja kukaan ei tiedä miltä näyttävät ilman liivejä. Pieniä pystyjä ei saa näyttämään hyviltä millään. Enkä ajattele miehiä, vaan itseäni. Haluan näyttää naiselliselta.
Mut tarpeeks isoja riippareitakaan ei saa nätisti liiveihin Kumartaa niin ne tippuu liiveistä. Toki jos satsaa ylihyviin liiveihin, sit saa hyvännäköset tissit. Aika monella vaan huomaa olevan huonot liivit, ettei ne tue tarpeeks.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Isot riipparit mieluummin, ne saa nätiksi hyvillä liiveillä ja kukaan ei tiedä miltä näyttävät ilman liivejä. Pieniä pystyjä ei saa näyttämään hyviltä millään. Enkä ajattele miehiä, vaan itseäni. Haluan näyttää naiselliselta.
Luuletko että pienet pystyt ei miehille kelpaisi ?Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Vaihtaisin nämä isohkot riippuvat heti pienempiin. :kieh:
Vaikka miehille nämä ovat aina kelvanneet.
suurimmalle osalle miehistä kelpaa minkälaiset tissit hyvänsä, etenkin silloin kun ne tissit ovat kiinni sellaisessa naisessa josta tykkäävätAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Luuletko että pienet pystyt ei miehille kelpaisi ?Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Vaihtaisin nämä isohkot riippuvat heti pienempiin. :kieh:
Onneksi näin on Naisen ulkonäkökeskeisessä elämässä edes jokin asia on varmaa.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:suurimmalle osalle miehistä kelpaa minkälaiset tissit hyvänsä, etenkin silloin kun ne tissit ovat kiinni sellaisessa naisessa josta tykkäävätAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Luuletko että pienet pystyt ei miehille kelpaisi ?Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Vaihtaisin nämä isohkot riippuvat heti pienempiin. :kieh:
En luule. Ei ollut kyse siitä. Mä inhoan mun rintoja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luuletko että pienet pystyt ei miehille kelpaisi ?
Saa olla sitä mieltä. Kaikkein paras mun mielestä on, kun jokainen tykkää omistaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi ei saa olla sitä mieltä ettei pienet tissit näytä hyviltä, miksi se taas loukkaa jotain niin hirveästi? Saatte tekin haukkua isoja tissejä, ei tunnu missään Huomaan naisenakin katselevani toisten naisten isoja rintoja sillä silmällä että näyttää hyvältä. Jos on pienet rinnat niin sitten katson mieluummin peppua Eiköhän kaikki ottais mieluiten sellaiset isohkot ja pystyt tissit jos se olis mahdolllista, noita kahta saa kuitenkin samassa paketissa vain silikonin avulla.
saat sä olla sitä mieltä, totesin vaan oman mielipiteeni. En mä ole haukkunut isoja tissejä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi ei saa olla sitä mieltä ettei pienet tissit näytä hyviltä, miksi se taas loukkaa jotain niin hirveästi? Saatte tekin haukkua isoja tissejä, ei tunnu missään Huomaan naisenakin katselevani toisten naisten isoja rintoja sillä silmällä että näyttää hyvältä. Jos on pienet rinnat niin sitten katson mieluummin peppua Eiköhän kaikki ottais mieluiten sellaiset isohkot ja pystyt tissit jos se olis mahdolllista, noita kahta saa kuitenkin samassa paketissa vain silikonin avulla.
Sitä olen miettinyt koska kärsin niska/hartianseudun kivuista.Alkuperäinen kirjoittaja riipputissi:hyvät naiset,apua on tarjolla!!itse aion mennä leikkaukseen ensi vuonna.miksi kärsiä kun ei ole pakko?