Hakutulokset

1. Rinoa

Mitä 7v täyttävälle pojalle synttärilahjaksi?

synttäreille ollaan menossa ja cittarin kautta ajattelin köydä ja hakea jonkun lahjan, tuttavan poika kyseessä ja en yhtään tiiä mistä tuon ikäiset tykkää.. oma vasta 2v. koulujuttuja ei koska veikkaan aika monen ostavan ;)
  2. Rinoa

enää pari viikkoa ja sitten alkaa BB!!!

jeiii, munkin syksy pelastettu!! pienestä se onni on kiinni :whistle: ;)
  3. Rinoa

3kk ikäinen vauva viedään ulkoileen klo 22??!!

oi kun muistan ihanasti ne ajat kun oli vain yksi pieni vauva, jonka kanssa voi mennä ja tulla miten vain.. meillä oli vielä tosi hyvä uninen tapaus, joten joskus kesäiltoina laitettiin jopa reippaasti yli puoli vuotias vaunuihin yöunille, kipaistiin apsille kahville ja iltakävelylle, kotiin...
  4. Rinoa

Miksi käy enemmän "sääliksi" ne joilla kolme tyttöä, kuin ne joilla kolme poikaa?

kyllä mä kallistuisin niiden poikien säälimiseen jos pakko olis valita.. mutta tuollainen nyt on ylipäätään aivan tyhmää..
  5. Rinoa

Mua niiiiiiiiin jännittää *kuva lävistyksestä*

mun ei tartte kun lukee tätä ketjua niin alkaa heikottamaan :| siisti koru tosin, ite en vois kuvitella ottavani, kivunkaan takia.. :D
  6. Rinoa

Kuinka monta kertaa päivässä teidän reilu 1v taaperot paskoo?

tuon ikäisenä 4-7 kertaa.. nykyään onneks vähän vähemmän :D
  7. Rinoa

Miksi olet vielä hereillä?

harvemmin menen nukkumaan ennen keskiyötä.. olen kotiäiti ja aamuisin meillä ei ole kiire minnekkään, joten tykkään nauttia tästä hiljaisuudesta ja omasta ajasta, eli ei kiirettä nukkumaan :)
  8. Rinoa

Jääkaappi pursuaa maidosta.. Mitä vois leipoa / tehdä?

teet kalakeiton maidolla, leivot sämpylät maitoon, maitokiisseli jälkkäriks ja iltapalalle riisipuuro :D
  9. Rinoa

Tää soi eilen baarissa viimisenä biisinä...repesin niin täysin :D

ei hitto :laugh: :laugh: mäkin olin baarissa, viimeinen hisad oli whitney houstonia, mikäli oikein muistan, oli vähän pasmat sekasin tanssiseuran takia :D sen jälkeen koottii porukkaa kasaan ja mentiin baarin viereen naku uinnille, baari sijaitsi siis satamassa :whistle:
  10. Rinoa

G: Iltapalasi?

kebabrulla :D
  11. Rinoa

Auttakaa vuokralaisen valinnassa!

mä taas ottasin perheen.. ja varsinkin jos lapset samaa sukupuolta, eivät välttämättä edes halua isompaa ollenkaan!! ei kaikilla ole varaa maksella isoja vuokria jotta lapsilla omat huoneet.. sekä se että mies on talossa -> osaa hoitaa hommia ite, eikä soitteluita vuonkranantajalle millon putet...
  12. Rinoa

G: Paras salaatin kastike?

niinkin perus kuin thousand island :p
  13. Rinoa

Kertokaa oikeasti harvinaisia ihania nimiä!

Renne :heart:
  14. Rinoa

Antaisitteko sisaruksille "yhteensopivat" nimet, tyyliin...

laittasin just ne nimet mistä tykkään, sopi ne yhteen taikka ei.. mutta en väkisin alkas keksiä jotain samalla kirjaimella alkavaa kun se toinen tai ne muut.. nyt 2 ihan eri katekoriaa, ja jos lisää tulee niin sekin varmaan on ihan erilainen.. tai sitten ei..
  15. Rinoa

2v poika on viimein oppinut päivä kuivaksi ja ulkona ollaan totuteltu puskapissille..

aluksi nostin tyttöken asentoon.. ja nyt ollaan sit harjoteltu niin että lasken vähän housuja ja pidän kiinni.. tänään oli siis ilman housuja kotona ja eka kerta kun otti siitä itse kiinni ja tähtäs, hyvinhän tuo tuntu sujuvan :laugh:
  16. Rinoa

Kuumeneeko muillakin nettitikku ihan tulikuumaks?

ok, eli ihan normia :D aattelin vaan oonko saanu jonkun nräjähtämispisteessä olevan maanantai kappaleen :whistle:
  17. Rinoa

Kuumeneeko muillakin nettitikku ihan tulikuumaks?

kun mietin onko ihan normaalia.. menee niin kuumaks että ihan sormia polttaa..
  18. Rinoa

2v poika on viimein oppinut päivä kuivaksi ja ulkona ollaan totuteltu puskapissille..

meillä poika on niin innoissaan uudesta taidostaan että haluasi kokeilla sitä jokaiseen risukasaan :) minä yritän aina vähän syrjemmälle houkutella..
  19. Rinoa

Paljonko hintaa yhden lapsen vähän käyttämille Emmaljunga scooter -rattaille?

keskimäärin 100e kieppeillä taitaa olla, jos todella hyvä kuntoiset niin sen mukaan korkeempi hinta
  20. Rinoa

Anoppi katsoo mun päätä lattiaan hakkaavaa taaperoa kuin

ihan normaalia, meillä tekee 2v ihan samaa.. lapset reagoi ruumiillaan kun ei osaa puheella kommunikoida :)

Yhteistyössä