Blue
Mun lapsukaiset tulossa viikon reissulta kotiin. Hirveä ikävä, en saa nukuttua ennenkuin ovat kotona muutaman tunnin päästä. :heart: :heart:
Norjassa. Itte taijat olla Jenkeissä ajasta päätellenAlkuperäinen kirjoittaja zxz:MIsa oot? mulla kello vasta4. 15 PMAlkuperäinen kirjoittaja noku meillä...:kello on vasta 22.10...
KanatasaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Norjassa. Itte taijat olla Jenkeissä ajasta päätellenAlkuperäinen kirjoittaja zxz:MIsa oot? mulla kello vasta4. 15 PMAlkuperäinen kirjoittaja noku meillä...:kello on vasta 22.10...
Oootko englannisa?Alkuperäinen kirjoittaja vadelmilla:kello on taalla vasta vahan yli 9
Ainaki sillä suunnalla sitte. Kauonki ollu? Mie täällä jo 14. vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja zxz:KanatasaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Norjassa. Itte taijat olla Jenkeissä ajasta päätellenAlkuperäinen kirjoittaja zxz:MIsa oot? mulla kello vasta4. 15 PMAlkuperäinen kirjoittaja noku meillä...:kello on vasta 22.10...
Aivan, pääsis saunaan!!! Voi veljet että oliski makiaa!Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Ollapa SuomessaAlkuperäinen kirjoittaja sarppus:Norjassa tai Jenkeissä
Saunaan olisi kiva päästä, mutta ei niin kiva, että tosissani haluaisin Suomeen..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan, pääsis saunaan!!! Voi veljet että oliski makiaa!Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Ollapa SuomessaAlkuperäinen kirjoittaja sarppus:Norjassa tai Jenkeissä
Oon ollu taala yli30 v .Suomeen ikava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainaki sillä suunnalla sitte. Kauonki ollu? Mie täällä jo 14. vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja zxz:KanatasaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Norjassa. Itte taijat olla Jenkeissä ajasta päätellenAlkuperäinen kirjoittaja zxz:MIsa oot? mulla kello vasta4. 15 PMAlkuperäinen kirjoittaja noku meillä...:kello on vasta 22.10...
Sama homma ikävän kans, vaan oma perhe ja elämä on täällä joten se siitä. Ja täältä sentään pääsee päivässä ajaen Suomeen jos tarve vaatii.Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Oon ollu taala yli30 v .Suomeen ikava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainaki sillä suunnalla sitte. Kauonki ollu? Mie täällä jo 14. vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja zxz:KanatasaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Norjassa. Itte taijat olla Jenkeissä ajasta päätellenAlkuperäinen kirjoittaja zxz:MIsa oot? mulla kello vasta4. 15 PMAlkuperäinen kirjoittaja noku meillä...:kello on vasta 22.10...