Miksi käy enemmän "sääliksi" ne joilla kolme tyttöä, kuin ne joilla kolme poikaa?

• Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti
????
No ei musta, mutta kaipa siinä on mukana aikaisemmilta sukupolvilta opittua poikien ihannointian, sillä vain pojissa ennen suvut jatkuivat. Eniten säälittää pehreet joissa on esim. 6 poikaa ja sitten se yksi tyttö, jolla ei ole samaa sukupuolta olevaa sisarusta.

mä en tiedä, mutta musta se on jotenkin vaan sairasta ajatella niin.
vaikka niille ajatuksille joo ei voi mitään ,muttaettä ihan aikuisten oikeastiko joku säälii toisia perheitä, joissa on jotain yhtä ja samaa tiettyä sukupuolta vaan lapset.
tää on ilmiö ja ajatusmaailma mulle johon olen törmännyt vain palstalla. :eek:

kumpikin parempi
Vähän säälittää joo, tai en oikein osaa kuvailla sitä tunnetta.
Jotenkin vaan katsoo sillen, että 'joo, ei noilla ole kokemusta tytöstä/pojasta ja voi että kun hekin olisivat saaneet myös toista sukupuolta'.

Jännä juttu, että täällä akat vauhkoontuu heti, jos tällaisen aloituksen tekee. Heti jeesustellaan, ei mua tarvii sääliä yhtään, mua ei haittaa vaiks meill ei ole sitä poikaa jne jne... =) Vaivaako vai ei, kun vaivautuu niin kovasti aukoon päätään???? :whistle:

jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua säälittää kolmen pojan vanhemmat enemmän.. Liikaa menoa ja meininkiä.
ohhoh :D ei sulla kai sitten ole minkäänlaista kokemusta tytöistä...
tai minkäänlaisista lapsista, lapset kun on erilaisia persoonia kaikki, ihan sama kumpaa sukupuolta!

ap
En ole outo. Tätä on puitu ennenkin ja taas tuli mieleen. Varsinkin vanha kansa tuntuu voivottelevan asiaa. Joo ja enempää lapsia ei ole tulossa, molempia merkkejä itsellä yksi. :)

vieras
enempi mua säälittäis ne kellä kolme poikaa kuin tyttöä. ei mitään prinsessa juttuja ikinä... vain autoja yms :D tosissaan en säälisi kyllä ketään jolla ylipäätään on lapsia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole outo. Tätä on puitu ennenkin ja taas tuli mieleen. Varsinkin vanha kansa tuntuu voivottelevan asiaa. Joo ja enempää lapsia ei ole tulossa, molempia merkkejä itsellä yksi. :)
Niin varmaan :D Yritä vielä kerran, eiköhän se tyttö sullekin tule, sitten säälit kaikkia niitä joilla ei ole tyttöä :D

HÄH?
Vaikka ootkin idiootti niin vastaan silti, että mulle olisi kelvannu 3 tyttöä koska vaan! Mutta onnellinen oon, että "edes" yhden ihanan tyttären sain! Koska lapsi on ainoani, niin mieluummin olen tytön, kuin pojan äiti :) Mielettömän hyvä suhde on tyttäreen syntynyt, sielujen sympatia ja yhteisymmärrys, jota tuskin pojan kanssa saisi koskaan aikaan!

Yhteistyössä