Jaa, itse en ole veljieni kanssa läheinen. Siskooni kyllä. Veljet taas kyllä keskenään pitävät yhteyttä...Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kuten myös. Miltei-bestiskin puhuu ainoastaan veljensä kanssa, siskojensa kanssa ei ole vuosiin ollut missään tekemisissä. Nainen on naiselle susi ja siskojen välillä voi vallita raju kateus & katkeruus eikä mikään sisarellinen harmonia :/Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Eipä muuten pidä aina paikkaansa. Tunnen useammankin naisen, joka on läheisempi veljensä kuin siskonsa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua säälittää ne kellä lapset eri sukupuolta, oishan niistä mukavampi kun olisi sisarus saman merkkinen. Enempi olisi seuraa ja läheisiä vanhempana.
JMulla on ainakin aivan ihanat suhteet mun siskoon ollaan parhaita ystäviä <3 ois ihan kamalaa jos häntä ei olisi...Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kuten myös. Miltei-bestiskin puhuu ainoastaan veljensä kanssa, siskojensa kanssa ei ole vuosiin ollut missään tekemisissä. Nainen on naiselle susi ja siskojen välillä voi vallita raju kateus & katkeruus eikä mikään sisarellinen harmonia :/Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Eipä muuten pidä aina paikkaansa. Tunnen useammankin naisen, joka on läheisempi veljensä kuin siskonsa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua säälittää ne kellä lapset eri sukupuolta, oishan niistä mukavampi kun olisi sisarus saman merkkinen. Enempi olisi seuraa ja läheisiä vanhempana.
Tämä iis siksi etten olisi osannut olla poikalapsen seurassa luonnollinenAlkuperäinen kirjoittaja sdf:En olisi alkanut varmaan seurusteleen nykyisen mieheni kanssa jos hällä olisi ollut poika. Tyttö siis asui mieheni kanssa silloin.
Nyt meillämyös yhteisiä, kumpaakin sukupu0lta,
En mä tietääkseni ainakaan aukonut päätäni. Kunhan sanoin että ei mua tarvitse sääliä. Ihan samalla tavalla lapsiani rakastan, ovat ne sitten poikia tai tyttöjä. Nyt vaan sattui kolme tyttöä meille osumaan. Tuntuu että jotkut ihmiset yrittävät hakemalla hakea katkeroitumista jostain asiasta mistä sitä ei löydy.Alkuperäinen kirjoittaja kumpikin parempi:Vähän säälittää joo, tai en oikein osaa kuvailla sitä tunnetta.
Jotenkin vaan katsoo sillen, että 'joo, ei noilla ole kokemusta tytöstä/pojasta ja voi että kun hekin olisivat saaneet myös toista sukupuolta'.
Jännä juttu, että täällä akat vauhkoontuu heti, jos tällaisen aloituksen tekee. Heti jeesustellaan, ei mua tarvii sääliä yhtään, mua ei haittaa vaiks meill ei ole sitä poikaa jne jne... =) Vaivaako vai ei, kun vaivautuu niin kovasti aukoon päätään????
Niinpä. Mut ei ne tajuu kellä perheessä lapset olleet eri sukupuolta <3Alkuperäinen kirjoittaja HUHUHUIJJAKKAA!:JMulla on ainakin aivan ihanat suhteet mun siskoon ollaan parhaita ystäviä <3 ois ihan kamalaa jos häntä ei olisi...Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kuten myös. Miltei-bestiskin puhuu ainoastaan veljensä kanssa, siskojensa kanssa ei ole vuosiin ollut missään tekemisissä. Nainen on naiselle susi ja siskojen välillä voi vallita raju kateus & katkeruus eikä mikään sisarellinen harmonia :/Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Eipä muuten pidä aina paikkaansa. Tunnen useammankin naisen, joka on läheisempi veljensä kuin siskonsa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua säälittää ne kellä lapset eri sukupuolta, oishan niistä mukavampi kun olisi sisarus saman merkkinen. Enempi olisi seuraa ja läheisiä vanhempana.
tiedän myös TODELLA monia mun kavereita joiden paras ystävä on oma sisko!! että en voi tuollaista väitettä ollenkaan ymmärtää...enkä käsittää....et nainen muka naiselle susi jne..HUHUH!
No huhhuh vaan :xmas: arvon HUHHUIJAKKAA, tytöt on ihania ja arvokkaita!, Zaranen, niin ja mitähän vieläAlkuperäinen kirjoittaja HUHUHUIJJAKKAA!:JMulla on ainakin aivan ihanat suhteet mun siskoon ollaan parhaita ystäviä <3 ois ihan kamalaa jos häntä ei olisi...
tiedän myös TODELLA monia mun kavereita joiden paras ystävä on oma sisko!! että en voi tuollaista väitettä ollenkaan ymmärtää...enkä käsittää....et nainen muka naiselle susi jne..HUHUH!
No mä en epäilekään, etteikö sulla olisi siskoosi paremmat välit kuin veljeesi. Tai että sun todella monella kaverillasi paras ystävä ei olisi oma sisko. Mutta on paljon niitäkin, joilla veljeen on läheisemmät suhteet kuin siskoon. Että eiköhän tuo ole aika yksilöllistä, kehen sisaruksistaan - jos niitä on useampia - on läheisimmät välit.Alkuperäinen kirjoittaja HUHUHUIJJAKKAA!:JMulla on ainakin aivan ihanat suhteet mun siskoon ollaan parhaita ystäviä <3 ois ihan kamalaa jos häntä ei olisi...
Niin, sekatyömiehiä ovat. Jos on hyvää laatua lapset olleet niin mitä sitä merkkiä mennä vaihtamaan Ammattimies on ammattimiesAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minua säälittää ne joilla on kaksi lasta, tyttö ja poika. He eivät koskaan saa tietää kuinka hienoa on katsoa kun kaksi samaa sukupuolta olevaa siskosta tai veljestä ovat parhaita kavereita keskenään. Lapsena saman perheen tytöllä ja pojalla ei ikinä ole niin hyvät välit kuin kahdella tytöllä tai kahdella pojalla Mutta ettehän te raukat sitä ymmärrä joiden miehet ei ole osanneet tehdä kahta kertaa samaa merkkiä.
Turhaan säälit Mulla ei ole veljiä vaan yksi sisko. Mulla itselläni on tyttö ja poika, jotka kumpikin nyt aikuisia. En näe mitään merkittävää eroa omien lasteni välisissä suhteissa kuin mun ja siskoni välisissä suhteissa. Edes niiltä lapsuuden vuosilta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minua säälittää ne joilla on kaksi lasta, tyttö ja poika. He eivät koskaan saa tietää kuinka hienoa on katsoa kun kaksi samaa sukupuolta olevaa siskosta tai veljestä ovat parhaita kavereita keskenään. Lapsena saman perheen tytöllä ja pojalla ei ikinä ole niin hyvät välit kuin kahdella tytöllä tai kahdella pojalla Mutta ettehän te raukat sitä ymmärrä joiden miehet ei ole osanneet tehdä kahta kertaa samaa merkkiä.
Kamala mutta minuun on myös iskostunut ajatus että tytön äitiys ei ole niin tavoiteltavaa, ja se tytön kanssa oleminen on tylsää ja merkityksetöntä shoppailua ja mekkoja. VAIKKEI SE NYT NIIN VÄLTTÄMÄTTÄ OLE, mutta pelko elää että saisin vain tyttöjä, ja ne olisivat tuollaisia meikki-mekkotapauksia. Toisaalta minulla on ollut elämäni aikana hirveän vähän hyviä esimerkkejä naisista/tytöistä keistä oikeasti pitäisin ja ketä arvostaisin. Miehiä, vanhoja ja nuoria, joista pidän ja arvostan kaikin puolin on sattunut elämän varrelle paljon. Ja viihdyn miesten seurassa. EHkä tästä johtuen koen että poikalapsi on erityinen lahja, ja ilman poikaa en voi olla täysin tyytyväinen. Ja pojan elämä on paljon mielenkiintoisempaa ja haluan tarjota eväät että pojasta kasvaisi mies, sellainen hieno ja älykäs. Omasta tyttären saamista en ole pitänyt niin merkittävänä.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:No huhhuh vaan :xmas: arvon HUHHUIJAKKAA, tytöt on ihania ja arvokkaita!, Zaranen, niin ja mitähän vieläAlkuperäinen kirjoittaja HUHUHUIJJAKKAA!:JMulla on ainakin aivan ihanat suhteet mun siskoon ollaan parhaita ystäviä <3 ois ihan kamalaa jos häntä ei olisi...
Juuh, muakaan ei tarvitse sääliä. Eikä mun vanhempia.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Turhaan säälit Mulla ei ole veljiä vaan yksi sisko. Mulla itselläni on tyttö ja poika, jotka kumpikin nyt aikuisia. En näe mitään merkittävää eroa omien lasteni välisissä suhteissa kuin mun ja siskoni välisissä suhteissa. Edes niiltä lapsuuden vuosilta.
Myös? Minuun EI ole iskostunut tuollaista ajatusta...Alkuperäinen kirjoittaja tuttua :(:Kamala mutta minuun on myös iskostunut ajatus että tytön äitiys ei ole niin tavoiteltavaa, ja se tytön kanssa oleminen on tylsää ja merkityksetöntä shoppailua ja mekkoja. VAIKKEI SE NYT NIIN VÄLTTÄMÄTTÄ OLE, mutta pelko elää että saisin vain tyttöjä, ja ne olisivat tuollaisia meikki-mekkotapauksia. Toisaalta minulla on ollut elämäni aikana hirveän vähän hyviä esimerkkejä naisista/tytöistä keistä oikeasti pitäisin ja ketä arvostaisin. Miehiä, vanhoja ja nuoria, joista pidän ja arvostan kaikin puolin on sattunut elämän varrelle paljon. Ja viihdyn miesten seurassa. EHkä tästä johtuen koen että poikalapsi on erityinen lahja, ja ilman poikaa en voi olla täysin tyytyväinen. Ja pojan elämä on paljon mielenkiintoisempaa ja haluan tarjota eväät että pojasta kasvaisi mies, sellainen hieno ja älykäs. Omasta tyttären saamista en ole pitänyt niin merkittävänä.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:No huhhuh vaan :xmas: arvon HUHHUIJAKKAA, tytöt on ihania ja arvokkaita!, Zaranen, niin ja mitähän vieläAlkuperäinen kirjoittaja HUHUHUIJJAKKAA!:JMulla on ainakin aivan ihanat suhteet mun siskoon ollaan parhaita ystäviä <3 ois ihan kamalaa jos häntä ei olisi...
Onpas ihmisillä jänniä ajattelutapoja. Mulle tytöt ja pojat ovat yhtä arvokkaita. Näköjään stereotypiat elävät todella vahvoina ihmisten mielissä... Itselläni on yksi tyttö, josta olen äärettömän onnellinen ja kiitollinen. Miehille kai usein pojan saaminen on tosi tärkeä juttu, mutta mun mieheni halusi nimenomaan tytön ?Alkuperäinen kirjoittaja tuttua :(:Kamala mutta minuun on myös iskostunut ajatus että tytön äitiys ei ole niin tavoiteltavaa, ja se tytön kanssa oleminen on tylsää ja merkityksetöntä shoppailua ja mekkoja. VAIKKEI SE NYT NIIN VÄLTTÄMÄTTÄ OLE, mutta pelko elää että saisin vain tyttöjä, ja ne olisivat tuollaisia meikki-mekkotapauksia. Toisaalta minulla on ollut elämäni aikana hirveän vähän hyviä esimerkkejä naisista/tytöistä keistä oikeasti pitäisin ja ketä arvostaisin. Miehiä, vanhoja ja nuoria, joista pidän ja arvostan kaikin puolin on sattunut elämän varrelle paljon. Ja viihdyn miesten seurassa. EHkä tästä johtuen koen että poikalapsi on erityinen lahja, ja ilman poikaa en voi olla täysin tyytyväinen. Ja pojan elämä on paljon mielenkiintoisempaa ja haluan tarjota eväät että pojasta kasvaisi mies, sellainen hieno ja älykäs. Omasta tyttären saamista en ole pitänyt niin merkittävänä.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:No huhhuh vaan :xmas: arvon HUHHUIJAKKAA, tytöt on ihania ja arvokkaita!, Zaranen, niin ja mitähän vieläAlkuperäinen kirjoittaja HUHUHUIJJAKKAA!:JMulla on ainakin aivan ihanat suhteet mun siskoon ollaan parhaita ystäviä <3 ois ihan kamalaa jos häntä ei olisi...
Oletko nainen? Sun täytyy käsitellä toi trauma omasta sukupuolestasi.Alkuperäinen kirjoittaja tuttua :(:Kamala mutta minuun on myös iskostunut ajatus että tytön äitiys ei ole niin tavoiteltavaa, ja se tytön kanssa oleminen on tylsää ja merkityksetöntä shoppailua ja mekkoja. VAIKKEI SE NYT NIIN VÄLTTÄMÄTTÄ OLE, mutta pelko elää että saisin vain tyttöjä, ja ne olisivat tuollaisia meikki-mekkotapauksia. Toisaalta minulla on ollut elämäni aikana hirveän vähän hyviä esimerkkejä naisista/tytöistä keistä oikeasti pitäisin ja ketä arvostaisin. Miehiä, vanhoja ja nuoria, joista pidän ja arvostan kaikin puolin on sattunut elämän varrelle paljon. Ja viihdyn miesten seurassa. EHkä tästä johtuen koen että poikalapsi on erityinen lahja, ja ilman poikaa en voi olla täysin tyytyväinen. Ja pojan elämä on paljon mielenkiintoisempaa ja haluan tarjota eväät että pojasta kasvaisi mies, sellainen hieno ja älykäs. Omasta tyttären saamista en ole pitänyt niin merkittävänä.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:No huhhuh vaan :xmas: arvon HUHHUIJAKKAA, tytöt on ihania ja arvokkaita!, Zaranen, niin ja mitähän vieläAlkuperäinen kirjoittaja HUHUHUIJJAKKAA!:JMulla on ainakin aivan ihanat suhteet mun siskoon ollaan parhaita ystäviä <3 ois ihan kamalaa jos häntä ei olisi...
perinne ja kasvatus että tyttöjä on pidety huonompana länsimaissa kulttuureissa.Alkuperäinen kirjoittaja mietin:Itsekin olen tuota mieltä, mutten tiedä miksi. Kertokaa minulle?
niinpä. lukekaa naistutkimuksen kirjallisuutta. minäkin luulin että on hömppää vaan. mutta kyllä se totta on mitä siellä kirjoitetaan. nainen on opetettu vihaamaan itseään kasvatuksessa. ja halveksimaan. itseään ja toisia naisia.Alkuperäinen kirjoittaja mimo:Oletko nainen? Sun täytyy käsitellä toi trauma omasta sukupuolestasi.Alkuperäinen kirjoittaja tuttua :(:Kamala mutta minuun on myös iskostunut ajatus että tytön äitiys ei ole niin tavoiteltavaa, ja se tytön kanssa oleminen on tylsää ja merkityksetöntä shoppailua ja mekkoja. VAIKKEI SE NYT NIIN VÄLTTÄMÄTTÄ OLE, mutta pelko elää että saisin vain tyttöjä, ja ne olisivat tuollaisia meikki-mekkotapauksia. Toisaalta minulla on ollut elämäni aikana hirveän vähän hyviä esimerkkejä naisista/tytöistä keistä oikeasti pitäisin ja ketä arvostaisin. Miehiä, vanhoja ja nuoria, joista pidän ja arvostan kaikin puolin on sattunut elämän varrelle paljon. Ja viihdyn miesten seurassa. EHkä tästä johtuen koen että poikalapsi on erityinen lahja, ja ilman poikaa en voi olla täysin tyytyväinen. Ja pojan elämä on paljon mielenkiintoisempaa ja haluan tarjota eväät että pojasta kasvaisi mies, sellainen hieno ja älykäs. Omasta tyttären saamista en ole pitänyt niin merkittävänä.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:No huhhuh vaan :xmas: arvon HUHHUIJAKKAA, tytöt on ihania ja arvokkaita!, Zaranen, niin ja mitähän vieläAlkuperäinen kirjoittaja HUHUHUIJJAKKAA!:JMulla on ainakin aivan ihanat suhteet mun siskoon ollaan parhaita ystäviä <3 ois ihan kamalaa jos häntä ei olisi...