K/B-komposti 2.0

vierailija
Onko kukaan teistä kuunnellut Buc Kesidiä? Mä oon tykästynyt Idemo do hodnika -biisiin. Myös Euforija on aika hyvä. Joksuthan mainitsi heidät kun jossain kysyttiin kanssa tekisivät mielellään yhteisbiisin (vai yleisemmin yhteistyötä, en muista tarkasti?).

vierailija
Joo sama. Usein tulee joku hauska postaus vastaan, jonka ennen oisin postannut jollekin palstalle, mut enää ei huvita.
Onhan meitä ilmeisesti aika monta sitten, kenellä samat ajatukset. Nää kompostiketjut on olleet siitä kivoja, kun täällä on ollut parhaimmillaan ihan kunnon pidempiä keskustelujakin, kun vertaa vaikka Jodeliin, mikä on kyllä sellaiseen nopeaan ajatustenvaihtoon ihan hyvä.

vierailija
Onhan meitä ilmeisesti aika monta sitten, kenellä samat ajatukset. Nää kompostiketjut on olleet siitä kivoja, kun täällä on ollut parhaimmillaan ihan kunnon pidempiä keskustelujakin, kun vertaa vaikka Jodeliin, mikä on kyllä sellaiseen nopeaan ajatustenvaihtoon ihan hyvä.
On meitä täällä, mutta itsellänikin iso kynnys laittaa mitään fiksua, kun samantien joku tulee valittamaan ja spämmää koko ketjun. Nää ristiin shippauksetkin on mun mielestä vaan hauskoja ja oon saanut päivän naurut niistä.

vierailija
On meitä täällä, mutta itsellänikin iso kynnys laittaa mitään fiksua, kun samantien joku tulee valittamaan ja spämmää koko ketjun. Nää ristiin shippauksetkin on mun mielestä vaan hauskoja ja oon saanut päivän naurut niistä.
Ja vielä lisäyksenä, vaikka K:ta fanitan ja en niin Joksu-fani olekaan, niin ei mua haittaa heistä puhua ja kiva jos on keskustelua😊

vierailija
Mua naurattaa myös nämä ristiin shippaukset ja jokunen niistä H&B kommenteistakin on ollut oikeasti nasevan hauska. Pitäisikö yrittää viritellä keskustelua niistä valituksista huolimatta?

vierailija
Mua naurattaa myös nämä ristiin shippaukset ja jokunen niistä H&B kommenteistakin on ollut oikeasti nasevan hauska. Pitäisikö yrittää viritellä keskustelua niistä valituksista huolimatta?
Joo kyllä keskustelua varmaan saa aikaan jos on tarpeeksi keskustelijoita ja ohittelee ne muut. Täällä se ois ehkä vielä helpompaa, kun täällä on sitä väittelyä vähemmän.

Yhteistyössä