vierailija
Toi valittaja niitä sinnekin koittanut tunkea kai.No mut se asia ei kuulu tänne.
Toi valittaja niitä sinnekin koittanut tunkea kai.No mut se asia ei kuulu tänne.
Joo sama. Usein tulee joku hauska postaus vastaan, jonka ennen oisin postannut jollekin palstalle, mut enää ei huvita.Jep tänäänkin oli niin hauska se ylex:n tiktok ja oon hihitelly sille kymmeniä kertoja tänään, Mutta heti kun oon kirjottamassa siitä tänne tai vauvalle tulee fiilis, että enpäs laitakaan
Mä voisin mennä korjaamaan ne kiemurat oikein mielelläniJoo käärijä-rypäle Ja se, miten joku ei vaan kestänyt, että koru on kiemuralla, K:n reaktio best
Mä tarkoitinkin ettei kuulu tähän ketjuun mitenkään, onko joku laittanut jotain Johannesjuttuja tms. vauvalle. Ne johannesjutut tänne tietty kuuluu.Täällä kaikki muut shipit paitsi k&b on sallittuja
Jokeroutupdatesin postauksesta näkee hyvin!Mistä näkee?
Onhan meitä ilmeisesti aika monta sitten, kenellä samat ajatukset. Nää kompostiketjut on olleet siitä kivoja, kun täällä on ollut parhaimmillaan ihan kunnon pidempiä keskustelujakin, kun vertaa vaikka Jodeliin, mikä on kyllä sellaiseen nopeaan ajatustenvaihtoon ihan hyvä.Joo sama. Usein tulee joku hauska postaus vastaan, jonka ennen oisin postannut jollekin palstalle, mut enää ei huvita.
Joo, ne oli hauskojaOli kyllä, sen kikattelu läpi videon oli niin aaaww Mua nauratti myös ne ylex:n kommenttivastaukset tiktokissa.
Ei suostunut sivut avautumaan, ehkä näen sitten jostain joskus.Jokeroutupdatesin postauksesta näkee hyvin!
On meitä täällä, mutta itsellänikin iso kynnys laittaa mitään fiksua, kun samantien joku tulee valittamaan ja spämmää koko ketjun. Nää ristiin shippauksetkin on mun mielestä vaan hauskoja ja oon saanut päivän naurut niistä.Onhan meitä ilmeisesti aika monta sitten, kenellä samat ajatukset. Nää kompostiketjut on olleet siitä kivoja, kun täällä on ollut parhaimmillaan ihan kunnon pidempiä keskustelujakin, kun vertaa vaikka Jodeliin, mikä on kyllä sellaiseen nopeaan ajatustenvaihtoon ihan hyvä.
Ja vielä lisäyksenä, vaikka K:ta fanitan ja en niin Joksu-fani olekaan, niin ei mua haittaa heistä puhua ja kiva jos on keskusteluaOn meitä täällä, mutta itsellänikin iso kynnys laittaa mitään fiksua, kun samantien joku tulee valittamaan ja spämmää koko ketjun. Nää ristiin shippauksetkin on mun mielestä vaan hauskoja ja oon saanut päivän naurut niistä.
Ja ei ole muuten varmaankaan ttk se juttu, johon alkaa valmistautumaan, koska niin avoimesti puhui, että ovat miettineet Katrin oppilaana olemista. Toivottavasti kuitenkin joku vuosi toteutuisiJoo, ne oli hauskoja
Pesemättömät partakarvat, ai että nauroinJoo, ne oli hauskoja
Mua naurattaa myös nämä ristiin shippaukset ja jokunen niistä H&B kommenteistakin on ollut oikeasti nasevan hauska. Pitäisikö yrittää viritellä keskustelua niistä valituksista huolimatta?On meitä täällä, mutta itsellänikin iso kynnys laittaa mitään fiksua, kun samantien joku tulee valittamaan ja spämmää koko ketjun. Nää ristiin shippauksetkin on mun mielestä vaan hauskoja ja oon saanut päivän naurut niistä.
Joo kyllä keskustelua varmaan saa aikaan jos on tarpeeksi keskustelijoita ja ohittelee ne muut. Täällä se ois ehkä vielä helpompaa, kun täällä on sitä väittelyä vähemmän.Mua naurattaa myös nämä ristiin shippaukset ja jokunen niistä H&B kommenteistakin on ollut oikeasti nasevan hauska. Pitäisikö yrittää viritellä keskustelua niistä valituksista huolimatta?
Ei suostunut sivut avautumaan, ehkä näen sitten jostain joskus.
JoSubs varmaan kääntää sen haastattelun jossain vaiheessa, ehkäpä ne biisivedotkin näkyy sitten siinä.Ei suostunut sivut avautumaan, ehkä näen sitten jostain joskus.
Okei, joku oli jo löytänytkin senJoSubs varmaan kääntää sen haastattelun jossain vaiheessa, ehkäpä ne biisivedotkin näkyy sitten siinä.
Kärtsän kommentti Johanneksesta!
JediBinx
"You don't even know everything" Käärijä... You can't just say that about Johannes and look at me like this and expect me NOT TO GO INSANE?!www.tumblr.com
Mä luulen että K vois pärjätä aika hyvin siinä, kun on luonnostaan sellainen pehmeä- ja notkealiikkeinen.Ja ei ole muuten varmaankaan ttk se juttu, johon alkaa valmistautumaan, koska niin avoimesti puhui, että ovat miettineet Katrin oppilaana olemista. Toivottavasti kuitenkin joku vuosi toteutuisi
Joo!Keskustellaanko Bojanin housuista siellä eilisellä(?) radiokeikalla! Ne oli hienot.
Minä en haluaisi, miksi?Mä oon sanonut tän joskus ennenkin, mut haluisin nähdä kun Johannes ja Bojan tapais toisensa. Uskon et niillä synkkais hyvin.