Esimerkki se olis paras, eikö ois ketään, vaikka naapurinpoikaa joka vois näyttää mallia? Käsket ne puskan taa yhtäaikaa niin että näyttäis mallia. me ei pidetä nyt ulkona housuja, siinä se sen sitten vaan oppi.Alkuperäinen kirjoittaja miten opetetaan:Miten te hoidatte tuon pojan itsenäisesti pissalle opettelun? Minä olen tähän asti nostanut pojan ulkona varmaankin semmoiseen tyttöjen pissatusasentoon. Jos pissaa itse ja pitää pippelistä kiinni, niin lasketteko housut alas vai vaan vähän yläosaa niin että pippeli näkyy? Oletteko ensin itse pitäneet pippelistä kiinni, että poika hokaa, miten homma hoidetaan?
Olen eronnut miehen kanssa ja tämä poikien pissalle opettelu on vähän hakuammuntaa, pitää varmaan pyytää häntä näyttämään pojalle. On jotenkin niin hassua pitää pojan pippelistä kiinni kun tämä pissaa. Poika nyt 2v 3kk.
Ensin se katteli mitä isi tekee.Sitten pojalta housuja alas ja kiinnipitoapua, nykyään se osaa aika hyvin itse jos vaan malttaa pitää kiinni. Eli kädestä(ja pippelistä)pitäen on opetettu. Minusta se ei silleen oo hassua kun samaisen pikkupojan alapäätä ollaan pesty ja koskettu viimeset 2v.Alkuperäinen kirjoittaja miten opetetaan:Miten te hoidatte tuon pojan itsenäisesti pissalle opettelun? Minä olen tähän asti nostanut pojan ulkona varmaankin semmoiseen tyttöjen pissatusasentoon. Jos pissaa itse ja pitää pippelistä kiinni, niin lasketteko housut alas vai vaan vähän yläosaa niin että pippeli näkyy? Oletteko ensin itse pitäneet pippelistä kiinni, että poika hokaa, miten homma hoidetaan?
Olen eronnut miehen kanssa ja tämä poikien pissalle opettelu on vähän hakuammuntaa, pitää varmaan pyytää häntä näyttämään pojalle. On jotenkin niin hassua pitää pojan pippelistä kiinni kun tämä pissaa. Poika nyt 2v 3kk.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Esimerkki se olis paras, eikö ois ketään, vaikka naapurinpoikaa joka vois näyttää mallia? Käsket ne puskan taa yhtäaikaa niin että näyttäis mallia. me ei pidetä nyt ulkona housuja, siinä se sen sitten vaan oppi.Alkuperäinen kirjoittaja miten opetetaan:Miten te hoidatte tuon pojan itsenäisesti pissalle opettelun? Minä olen tähän asti nostanut pojan ulkona varmaankin semmoiseen tyttöjen pissatusasentoon. Jos pissaa itse ja pitää pippelistä kiinni, niin lasketteko housut alas vai vaan vähän yläosaa niin että pippeli näkyy? Oletteko ensin itse pitäneet pippelistä kiinni, että poika hokaa, miten homma hoidetaan?
Niin, eihän siinä varsinaisesti mitään outoa ja hassua olekaan Täytyy vaan rohkaistua tähänkin puuhaan!Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Ensin se katteli mitä isi tekee.Sitten pojalta housuja alas ja kiinnipitoapua, nykyään se osaa aika hyvin itse jos vaan malttaa pitää kiinni. Eli kädestä(ja pippelistä)pitäen on opetettu. Minusta se ei silleen oo hassua kun samaisen pikkupojan alapäätä ollaan pesty ja koskettu viimeset 2v.Alkuperäinen kirjoittaja miten opetetaan:Miten te hoidatte tuon pojan itsenäisesti pissalle opettelun? Minä olen tähän asti nostanut pojan ulkona varmaankin semmoiseen tyttöjen pissatusasentoon. Jos pissaa itse ja pitää pippelistä kiinni, niin lasketteko housut alas vai vaan vähän yläosaa niin että pippeli näkyy? Oletteko ensin itse pitäneet pippelistä kiinni, että poika hokaa, miten homma hoidetaan?