Mua niiiiiiiiin jännittää *kuva lävistyksestä*

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Himppasen tuottaa tää syöminen hankaluuksia.. :LOL: :LOL: Kahvit on rinnuksilla eikä tiiä et miten päin keksiä purasis :D
Mie kun otin kieleen lävistyksen ni kun oli parantunut, ni erehdyin syömään nuudeleita :whistle: Oli ihana kakoa niitä ku olin jo nielassu vaikka osa oli kietoutunu kielikoruun jumiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Mie kun otin kieleen lävistyksen ni kun oli parantunut, ni erehdyin syömään nuudeleita :whistle: Oli ihana kakoa niitä ku olin jo nielassu vaikka osa oli kietoutunu kielikoruun jumiin.
Voi ei! :D Mul onki ny mahtava botox -huuli ku pikkasen turpos ku syödessä ärty.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Meduusa tai Smiley... Ja jossain vaiheessa tulee kulmaan kolmas, sen tilalle minkä jouduin ottamaan pois...
No nehän on kivoja! Mua ärsyttää et mulla ei noi ikenet tykkää yhtään vaan lähtee heti kiitään jos on lävistystä. Muuten mulla ois jo snakebites. Ja ne hymykuoppalävärin on kyl kans kivoja.. hmmm.. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:
Onko ihmiset oikeasti näin ahdasmielisiä??
Eikös korviksistakin voi sanoa että haittaa hiusten tai korvien pesua,
jos kerran luulaan että vaikuttaa puheeseen...
Herätys ihmiset!!! Eletään 2000 luvulla, ei 1900 luvun alkupuolella....
Ei hewwetti :eek: Mä oon aina luullut, et mun vasemmassa korvassa on huono kuulo liimakorvan takia, mut ehkä se muuten johtuukin siitä, että siinä on 9 (ylimääräistä )reikää?

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Himppasen tuottaa tää syöminen hankaluuksia.. :LOL: :LOL: Kahvit on rinnuksilla eikä tiiä et miten päin keksiä purasis :D
Mä oon kans joskus peilin edessä pyöritellyt spagettia pois kielikorun ympäriltä, ennen kuin vaihdettiin lyhyempi tappi tilalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Ei hewwetti :eek: Mä oon aina luullut, et mun vasemmassa korvassa on huono kuulo liimakorvan takia, mut ehkä se muuten johtuukin siitä, että siinä on 9 (ylimääräistä )reikää?

:xmas:
Kaiken pahan alku ja juuri on lävistykset! :xmas:

Terveisin, wt-mamma :xmas:

:LOL:

Kipis
Alkuperäinen kirjoittaja lävistetty:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
ihan jees, itse en haluais kyl naamaan, vaan jonnekkin muualle :whistle:
Jaa minne? :whistle:
no sinne :ashamed:
Suosittelen sinne ottamista.. Aivan loistavan lisän antaa sänkyhommissa ;)
Jees, suosittelen minäkin ja tosi nätti on myös

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Tai sit mä oon vaan jäänyt lapsen/ teinin tasolle, mulla kun on ollut nuo kaikki jo 14 -vuotiaasta saakka :D
Mä oon vissii sit jääny johki apinan tasolle ku otin ekanki vasta yli 20 vuotiaana! Ja vielä yli kolmikymppisenä kehtaan ottaa lisää. Ei mee hyvin mullakaan.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Makee :)

Mäkin haluisin, mut en yhtään ees tiiä mihin. Vaikeeta :/
Onks sulla mitää ajatusta et millasta haluisit?

Mulla on taas päinvastainen ongelma.. Haluis niin monenlaista mutta ei kuitenkaan haluis joulukuuselta näyttää.. Ja on se tietenki ihan kiva jos ei kaikki metallinpaljastimet ala huutamaan.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Makee :)

Mäkin haluisin, mut en yhtään ees tiiä mihin. Vaikeeta :/
Onks sulla mitää ajatusta et millasta haluisit?

Mulla on taas päinvastainen ongelma.. Haluis niin monenlaista mutta ei kuitenkaan haluis joulukuuselta näyttää.. Ja on se tietenki ihan kiva jos ei kaikki metallinpaljastimet ala huutamaan.. :D
No kun ei oikeestaan.. En haluais suun alueelle tsm.. Varmaan jää noi korvat jäljelle :)

Yhteistyössä