Todellakin on! Mä törmään siihen ihan jatkasti ku en oo mikää nutturamamma Mut eipä tuo mua häiritse. Ihmiset saa olla ihan niin ahdasmielisiä ku haluavat, niin kauan ku jättävät mut rauhaan..Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Onko ihmiset oikeasti näin ahdasmielisiä??
Eikös korviksistakin voi sanoa että haittaa hiusten tai korvien pesua,
jos kerran luulaan että vaikuttaa puheeseen...
Herätys ihmiset!!! Eletään 2000 luvulla, ei 1900 luvun alkupuolella....
Näinpä juuri! :flower: Sanat "kaava" ja "perusmuotti" on mulle lähinnä kirosanoja..Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Sairasta!
Hienoa, että olet juuri sellainen kun itse haluat.
Antaa muiden kangistua kaavoihinsa ja siihen
tylsään perusmuottiin!
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Tää on mulle ties kuin mones kerta ku meen lävistystä ottaan.. Mut en edelleenkään tiedä et miltä lävistysneula näyttää Ne pihdit on jo tarpeeks pelottavat, viimestään siinä vaihees mä suljen silmätAlkuperäinen kirjoittaja evakkosiili:Siihen jää tosi pahasti koukkuun! Mun oli yhessä vaiheessa juostava koko ajan lävistäjällä ottamassa aina joku koru!
Ne piikit on kyllä vähän liian hurjan näkösiä, mutta se on nopeesti ohi. Lohduttaudu vaikka sillä, että on niitä kipeämpiäki lävistyksiä Mulla ainaki sattui industrial eniten ja bridge oli epämiellyttävin. Huuli on ihan iisi, paraneeki suhteellisen helposti. Ja saat hyvän syyn syödä jäätelöä.
Joo kyllähän huuli paranee ihan kivasti mutta ne ekat päivät on vaan vähän nihkeitä ku kaikki juominen on vähän hankalaa. Täytyy ostaa pillejä et saa kahvit juotua..
Joo, kohta täytyy lähtee, jännitän kyllä ihan huolella! Kyl mä sit tuun ylpeenä esitteleen uutta korua :heart:Alkuperäinen kirjoittaja evakkosiili:Mie luin aina kauheasti pelottelutarinoita ennen lävistyksen ottamista ja otin selvää kaikesta ja pelkäsin välillä kuollakseni lävistyspenkillä, niin ehkä tuo sinun silmät kii -metodi on vähän tehokkaampi. Älä kamalasti pelkää, jännitä sopivasti ja muista tulla näyttämään meille sitte uus koru!
niin taidat olla?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Juu ja koulutustasosta, elintasosta, ihan kaikesta tasosta. Ihan saletti wt-äiskä.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:kaikkeen paskaan ihmiset lähtee! kertoo paljon sivistystasosta.
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:niin taidat olla?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Juu ja koulutustasosta, elintasosta, ihan kaikesta tasosta. Ihan saletti wt-äiskä.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:kaikkeen paskaan ihmiset lähtee! kertoo paljon sivistystasosta.
asutko siistissä isohkossa okt? onko uudehko auto? onko kuinka korkea koulutus? oletko työssä hyvässä asemassa ja kovalla palkalla?
tuskin.
Mitä helvetin tekemistä on lävistyksellä ja omakotitalolla ja uudehkolla autolla??Alkuperäinen kirjoittaja hyi:niin taidat olla?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Juu ja koulutustasosta, elintasosta, ihan kaikesta tasosta. Ihan saletti wt-äiskä.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:kaikkeen paskaan ihmiset lähtee! kertoo paljon sivistystasosta.
asutko siistissä isohkossa okt? onko uudehko auto? onko kuinka korkea koulutus? oletko työssä hyvässä asemassa ja kovalla palkalla?
tuskin.
Sitäpaitsi, toiset mittaa menestystä materialla, toiset ihan muilla asioillaAlkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Mitä helvetin tekemistä on lävistyksellä ja omakotitalolla ja uudehkolla autolla??
HALOO!!
Hyvin hän voisi olla hyvässä asemassa työssä kovalla palkalla.
Ei sitä palkkaa makseta ulkonäön perusteella!
Ilmeisesti hyi, olet sitä ikäluokkaa joka ei sallisi miehillekkään korviksia tai lävistyksiä? Tai sitten olet kasvanut erittäin vanhoillisessa perheessä?
Mulla on remontoitu, iso ok-talo, amk-tason koulutus, oman yritykseni tj, mut auto on melkein mun ikänen. :/ Eli oisko se sitten tuo vanha auton rämä, mikä pistää niitä lävistyksiä ottamaan..? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:niin taidat olla?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Juu ja koulutustasosta, elintasosta, ihan kaikesta tasosta. Ihan saletti wt-äiskä.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:kaikkeen paskaan ihmiset lähtee! kertoo paljon sivistystasosta.
tuskin.
Noniin! Eli yhteys auton iän ja lävistysten määrän välillä alkaa löytyä! Nyt ois jollekin korkeasti koulutetulle uuden auton omistajalle tutkielman aihetta tässä näin.Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:mäkin syytän sit mun 20 vuotta vanhaa mersua :saint:
Hieno! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:Mulla on remontoitu, iso ok-talo, amk-tason koulutus, oman yritykseni tj, mut auto on melkein mun ikänen. :/ Eli oisko se sitten tuo vanha auton rämä, mikä pistää niitä lävistyksiä ottamaan..? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:niin taidat olla?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Juu ja koulutustasosta, elintasosta, ihan kaikesta tasosta. Ihan saletti wt-äiskä.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:kaikkeen paskaan ihmiset lähtee! kertoo paljon sivistystasosta.
tuskin.
Laitappa kuva omasta naamastas! Tuskin on kauniimpi ilman lävistystäkään...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ruma.miks pitää naamansa pilata.