Mua niiiiiiiiin jännittää *kuva lävistyksestä*

Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:
Sairasta!
Hienoa, että olet juuri sellainen kun itse haluat.
Antaa muiden kangistua kaavoihinsa ja siihen
tylsään perusmuottiin!
Hmm. Toisaalta mikä oikeus sinulla on sanoa toisia tylsiksi?

En tykkää lävistyksistä enkä tatuoinneista, mutta rajoitan ne vain itseltäni. En silti tykkää että sen vuoksi mua sanottaisiin tylsäksi perustyypiksi. Eikö se ala olla jo niin päin että ilman tatskaa olet poikkeus joukossa? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kipis:
No kuvaile hiukan kipua, kauan laitto tuota ja oliko tuo tappi jo itsesään siinä neulassa mukana vai laitettiinko erikseen?
Ei sitä oikee voi kuvailla.. Jonku sekunnin stanallinen kipu.. :D Eka piikki läpi ja sit koru perään, se ei enää satu ku ei tarvii pistää.

Kipis
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
No kuvaile hiukan kipua, kauan laitto tuota ja oliko tuo tappi jo itsesään siinä neulassa mukana vai laitettiinko erikseen?
Ei sitä oikee voi kuvailla.. Jonku sekunnin stanallinen kipu.. :D Eka piikki läpi ja sit koru perään, se ei enää satu ku ei tarvii pistää.
No samalla lailla tonne alakertaan laitettiin, eli neula ekaks ja sitten vielä koru, musta ihan tuskaa odotella vielä se, kerralla vaan kun kaikki saisi :D

Musta kaikkein kamalinta lävistyksen ottamisessa on se kun lävistettävä kohta puristetaan niillä pihdeillä :ashamed: Itse lävistäminen ei oo ollenkaan kamalaa mutta ne pihdit :ashamed:

Tosin mä olen kyllä tosi hienosti parantunut lävistyskuumeestani, otin ja tyydyin tuohon bridgeen josta kauan haaveilin. Nyt on kroonisena tatuointikuume, josko mulla joskus olisi rahaa ja SE kuva (joku jos osaisi sen piirtää :snotty: ) niin menisin ottamaan tatuoinnin mistä olen kauan jo haaveillut :heart:

No samalla lailla tonne alakertaan laitettiin, eli neula ekaks ja sitten vielä koru, musta ihan tuskaa odotella vielä se, kerralla vaan kun kaikki saisi :D
No kyllähän siinä pikkasen alko tuntuu et hikee pukkaa.. :whistle: Mut loppupeleis paljo iisimpi ku pelkäsin.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Musta kaikkein kamalinta lävistyksen ottamisessa on se kun lävistettävä kohta puristetaan niillä pihdeillä :ashamed: Itse lävistäminen ei oo ollenkaan kamalaa mutta ne pihdit :ashamed:

Tosin mä olen kyllä tosi hienosti parantunut lävistyskuumeestani, otin ja tyydyin tuohon bridgeen josta kauan haaveilin. Nyt on kroonisena tatuointikuume, josko mulla joskus olisi rahaa ja SE kuva (joku jos osaisi sen piirtää :snotty: ) niin menisin ottamaan tatuoinnin mistä olen kauan jo haaveillut :heart:
No nyt kans tuntu aika ilkeeltä jo ne pihdit ku se liiskas mun alahuulen väliin :D Mulla tuntuu tää lävistyskuume olevan pahasti kroonistunutta.. jatkuvasti ajattelen että mitä sitä seuraavaks.. :snotty:

Yhteistyössä