Jaa minne?Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:ihan jees, itse en haluais kyl naamaan, vaan jonnekkin muualle
Jaa minne?Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:ihan jees, itse en haluais kyl naamaan, vaan jonnekkin muualle
no sinne :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Jaa minne?Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:ihan jees, itse en haluais kyl naamaan, vaan jonnekkin muualle
Auts.. Minen kyllä uskaltais..Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:no sinne :ashamed:
Mie kun otin kieleen lävistyksen ni kun oli parantunut, ni erehdyin syömään nuudeleita Oli ihana kakoa niitä ku olin jo nielassu vaikka osa oli kietoutunu kielikoruun jumiin.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Himppasen tuottaa tää syöminen hankaluuksia.. Kahvit on rinnuksilla eikä tiiä et miten päin keksiä purasis
Voi ei! Mul onki ny mahtava botox -huuli ku pikkasen turpos ku syödessä ärty..Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Mie kun otin kieleen lävistyksen ni kun oli parantunut, ni erehdyin syömään nuudeleita Oli ihana kakoa niitä ku olin jo nielassu vaikka osa oli kietoutunu kielikoruun jumiin.
No sithän täytyy käydä ottamassa! Joko on suunnitelmia?Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:On se vaan hieno...
Miulla lävistyskuume taas nostelee päätään :kieh:
Meduusa tai Smiley... Ja jossain vaiheessa tulee kulmaan kolmas, sen tilalle minkä jouduin ottamaan pois...Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No sithän täytyy käydä ottamassa! Joko on suunnitelmia?
No nehän on kivoja! Mua ärsyttää et mulla ei noi ikenet tykkää yhtään vaan lähtee heti kiitään jos on lävistystä. Muuten mulla ois jo snakebites. Ja ne hymykuoppalävärin on kyl kans kivoja.. hmmm..Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Meduusa tai Smiley... Ja jossain vaiheessa tulee kulmaan kolmas, sen tilalle minkä jouduin ottamaan pois...
Suosittelen sinne ottamista.. Aivan loistavan lisän antaa sänkyhommissaAlkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:no sinne :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Jaa minne?Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:ihan jees, itse en haluais kyl naamaan, vaan jonnekkin muualle
Ei hewwetti Mä oon aina luullut, et mun vasemmassa korvassa on huono kuulo liimakorvan takia, mut ehkä se muuten johtuukin siitä, että siinä on 9 (ylimääräistä )reikää?Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Onko ihmiset oikeasti näin ahdasmielisiä??
Eikös korviksistakin voi sanoa että haittaa hiusten tai korvien pesua,
jos kerran luulaan että vaikuttaa puheeseen...
Herätys ihmiset!!! Eletään 2000 luvulla, ei 1900 luvun alkupuolella....
Mä oon kans joskus peilin edessä pyöritellyt spagettia pois kielikorun ympäriltä, ennen kuin vaihdettiin lyhyempi tappi tilalleAlkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Mie kun otin kieleen lävistyksen ni kun oli parantunut, ni erehdyin syömään nuudeleita Oli ihana kakoa niitä ku olin jo nielassu vaikka osa oli kietoutunu kielikoruun jumiin.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Himppasen tuottaa tää syöminen hankaluuksia.. Kahvit on rinnuksilla eikä tiiä et miten päin keksiä purasis
Kaiken pahan alku ja juuri on lävistykset! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ei hewwetti Mä oon aina luullut, et mun vasemmassa korvassa on huono kuulo liimakorvan takia, mut ehkä se muuten johtuukin siitä, että siinä on 9 (ylimääräistä )reikää?
:xmas:
No sotke ny viel jeesuski tähän.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vierasssss:Voi jeesus millaisia naisia, äitejä
Tai sit mä oon vaan jäänyt lapsen/ teinin tasolle, mulla kun on ollut nuo kaikki jo 14 -vuotiaasta saakkaAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Kaiken pahan alku ja juuri on lävistykset! :xmas:
Terveisin, wt-mamma :xmas:
Jees, suosittelen minäkin ja tosi nätti on myösAlkuperäinen kirjoittaja lävistetty:Suosittelen sinne ottamista.. Aivan loistavan lisän antaa sänkyhommissaAlkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:no sinne :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Jaa minne?Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:ihan jees, itse en haluais kyl naamaan, vaan jonnekkin muualle
Mä oon vissii sit jääny johki apinan tasolle ku otin ekanki vasta yli 20 vuotiaana! Ja vielä yli kolmikymppisenä kehtaan ottaa lisää. Ei mee hyvin mullakaan.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tai sit mä oon vaan jäänyt lapsen/ teinin tasolle, mulla kun on ollut nuo kaikki jo 14 -vuotiaasta saakka
Onks sulla mitää ajatusta et millasta haluisit?Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Makee
Mäkin haluisin, mut en yhtään ees tiiä mihin. Vaikeeta :/
No kun ei oikeestaan.. En haluais suun alueelle tsm.. Varmaan jää noi korvat jäljelleAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Onks sulla mitää ajatusta et millasta haluisit?Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Makee
Mäkin haluisin, mut en yhtään ees tiiä mihin. Vaikeeta :/
Mulla on taas päinvastainen ongelma.. Haluis niin monenlaista mutta ei kuitenkaan haluis joulukuuselta näyttää.. Ja on se tietenki ihan kiva jos ei kaikki metallinpaljastimet ala huutamaan..