mistä löydän miehen, yh:t vastatkaas ;)

• Viestiketjun aloittaja tytsy 20
  • Ensimmäinen viesti
tytsy 20
elikkäs siis, kun aika on kypsä niin mistä 20v kahden lapsen äiti voi löytää uuden miehen.. pelkään ettei kukaan halua enään minua koska on niin paljon "taakkaa" en itse pidä lapsia taakkana, uskon silti että useimmat miehet pitävät.. missä siis voin tutustua uusiin ihmisiin? nettiiin en luota

yh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsy 20:
elikkäs siis, kun aika on kypsä niin mistä 20v kahden lapsen äiti voi löytää uuden miehen.. pelkään ettei kukaan halua enään minua koska on niin paljon "taakkaa" en itse pidä lapsia taakkana, uskon silti että useimmat miehet pitävät.. missä siis voin tutustua uusiin ihmisiin? nettiiin en luota
Laitat semmosen sinkku-paidan päälle ;)
Eurosinkuilla ja muillakin sinkkuryhmillä on mukavia tapaamisia ja retkiä... siellä on lapsellisillekin vaikka mitä. Monessa kaupungissa on myös yh-vanhemmille kaikenlaista kerhoa, retkeä, tapaamista, illanviettoa..

julle
Alkuperäinen kirjoittaja tytsy20:
ei kukaan muu nainen kellä lapsia etsi miestä?? :D:D
Miksi luulet niiden olevat yksinhuoltajia? Ovat täysin vääriä henkilöitä vastaamaan. Vaikkapa onnellisesti naimisissa olevat osaisivat neuvoa paremmin. Lapset eivät tietenkään ole mikään este, vaan kysymys on siitä, millainen nainen on.

vieras
Teet niinkuin mun kaverini "kaveri": viet miehen kaveriltas! Nainen oli itse tullut jätetyksi kun mies oli löytänyt toisen, tilitti silloin elämäänsä mun kaverille ja hänen lapsensakin oli kaverillani hoidossa. Ja sitten kävikin niin, että kaverini mies jätti hänet tämän naisen takia. Sillä lailla! Todella kunnioitettavaa käytöstä naiselta...

naisilla on petollinen luonne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teet niinkuin mun kaverini "kaveri": viet miehen kaveriltas! Nainen oli itse tullut jätetyksi kun mies oli löytänyt toisen, tilitti silloin elämäänsä mun kaverille ja hänen lapsensakin oli kaverillani hoidossa. Ja sitten kävikin niin, että kaverini mies jätti hänet tämän naisen takia. Sillä lailla! Todella kunnioitettavaa käytöstä naiselta...
Nainen pystyy mihin vain...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsy 20:
Laitat semmosen sinkku-paidan päälle ;)
Eurosinkuilla ja muillakin sinkkuryhmillä on mukavia tapaamisia ja retkiä... siellä on lapsellisillekin vaikka mitä. Monessa kaupungissa on myös yh-vanhemmille kaikenlaista kerhoa, retkeä, tapaamista, illanviettoa..
taidan ettiä tollasii tapaamisia! kuulostaa kivalta, kiitos sulle :)

ap
Aika paha rasti: 2kymppinen kahden lapsen yh:eek:
mitä pahaa siinä on? hienosti pärjätään. mulla on ihana perhe, kaipaan vaan läheisyyttä...oli pienimuotoinen luottamuspula eksän kanssa... ni en oikeen luota kehenkään tällä hetkellä..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja yh jo 14 vuotta:
Mistäs minä sen tietäisin? Uusio sinkkuna jo kohta 14 v joten ei multa kannata kysyä.
ajattelin vaan et yh.t tietäis mistä nainen jolla lapsia voisi mahdollisesti lötää hyvän miehen. toki kaikki saa tähän vastata. en vaan heti kuvitellut että varatut perheelliset osaisi sanoa mistä löytää seuraa... olinpas hölmö

ap
Alkuperäinen kirjoittaja naisilla on petollinen luonne:
Nainen pystyy mihin vain...
en ole mikään kusipää :p

hmm
Yh on usein yh juurikin siksi, että mies ei ole ollut sellainen, jonka kanssa olisi voinut koko elämänsä jakaa. Turhan usein perheeseen tulee yhden lapsen sijaan kaksi lasta, kun isi taantuu johonkin esimurkkuikään vauvan tultua taloon.

Kannattaa miettiä millaisen miehen haluaa, ettei päädy taas kohta eroamaan..

..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Aika paha rasti: 2kymppinen kahden lapsen yh:eek:
mitä pahaa siinä on? hienosti pärjätään. mulla on ihana perhe, kaipaan vaan läheisyyttä...oli pienimuotoinen luottamuspula eksän kanssa... ni en oikeen luota kehenkään tällä hetkellä..
sitten on kyllä väärä aika etsiä parisuhdetta. luulisin.

yh
Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:
Mun ex mies kertoi mulle joskus mmiten mun on turha enää koskaan odottaa mitään vakavaa suhdetta koska yh:na en kelpaa enää kenellekkään... Mut varmasti joku löytyy kaikille
Mä olin raskaana, odotin neljättä lasta - ja silti olisin saanut omakseni ihan loistomiehen =)
Mua vaan ei miehet enää kiinnostaneet, niin se meni sitten siinä..

yh-mami
Hehhe, mäkin oon yhden lapsen yh ja voin kertoa että vientiä riittää!!
Ihan valinnan vaikeus on tälläkin hetkellä kun en osaa miesehdokkaista valita!;D
Joten ei todellakaan onneksi kaikille miehille lapsi ole taakka! :)

Yhteistyössä