Miksi kaikilla naisilla on nykyään niin lyhyet hiukset??

• Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti
Satu

On ihmetellyt aina kaupungilla kulkiessa, kun kaikilla on niin töpö hiukset.
Osalla ystävistä on jo lyhyet hiukset niin silti niitä pitää vielä lyhentää?! Kohta on sama kaljuksi vetää.

Monellako on pitkät hiukset? Miksi naisilla on lyhyet hiukset?
Minulla on kastanjan väriset hiukset ja yltävät lantiolle asti.En ole lähtenyt näihin trendi hair juttuihin vielä mukaan..

Useilla naisilla toki on tänä päivänä hiusten pidennykset, mutta minusta se on aika säälittävää, että feikki hiuksiset (antavat) ymmärtää omistavansa aidot omat kutrit, mutta totuus on toisenlainen (Huom! Monen vuoden takainen koulukaveri yritti uskotella näin!) ja pidennykset on niin kalliitkin vielä kaiken huipuksi.

molempi parempi
Mun mielestä jokainen pitää sellaista tukkaa kuin tykkää. Ja harvoin oikeasti näkee hyväkuntoisia pitkiä hiuksia, jotka ei oo pidennykset. Kun siis kasvatetaan monta vuotta käymättä parturissa, niin aika onneton se latva väkisinkin on.

vieras
Mun hiukseni on ainankin niin harvat ja ohkaset, oikein suomalainen perikuva potenssiin -10, että vaikka kuinka yrittäisin pitkää kasvattaa niin ei vaan kasva kuin tuohon olkapäille korkeintaan. semmosta polkkatukkaa oon nyt pidelly koska ihan lyhyestä en tykkää. Heikko hius näyttää tuuheammalta silloin kun se jaksaa kasvaa, ja pitkänä roikkuu elottomana.

mä en itse tykkää lyhyistä hiuksista.. mutta kovin pitkät ei mun omatkaan ole kun ei kasva ja on ohuet, siksi haluan joskus päästä kauniiden hiusten tunnelmaan ja laittaa klipsipidennykset kun baariin lähden :D

mä pidennän muutaman kerran vuodessa hiuksia..joko takamukseen asti tai sit vähä lyhyemmäks..muutoin mulla on johki leukaan..ja milloin mikäkin tyyli..vaihtuu kerran kuussa B)
mä tykkään vaan vaihella mallia

muoks pidennys maksaa mulla hiuksineen päivineen +mahollinen värjäys 100e :whistle:

ei oo ehtinyt kasvaa.

En kai mäkään ole kerennyt mukaan tähän trendi hair-juttuun, oli reilu 10 vuotta kalju ja joulun alla päätin että antaa kasvaa, katotaan kauan hermo kestää ennen kun vedän kaljuksi taas 8ei oo vielä mennyt) :D

bud
Mulla on paksut lyhyet hiukset ja parturi/kampaaja saa toteuttaa niihin melko vapaasti luomuksiaan. Ohu lyhyt tukka on kyllä ruma, silloin saattaa päänahkakin vilkkua. Ja pidän lyhyistä hiuksista, musta ei olisi pitkän tukan setvijäksi, enkä todellakaan osaisi laittaa sitä nätiksi. :)

Niin lyhyet hiukset ei olleet ap:n mielestä hyvä juttu, muttei ollut pidennyksetkään?
Kun kaikilla hiukset eivät kasva pitkäksi niin, että ne pysyisivät kauniina, vaan tuloksena on ohut hiirenhäntä. Silloin on oiva ratkaisu lyhyet hiukset taikka hiustenpidennys.

joo
persukseen saakka yltävät värjäämättömät hiukset antaa kuvan jesuiitasta, anteeksi nyt vaan.

Mulla on olleet puolen selänpituisesta melkein siiliin. On ollut kiva vaihtaa tyyliä. Töissä tarttee olla edustava, joten jaksa laittaa sitä pitkää tukkaa aina sitten jotekin muuten kuin antaa roikkua. Sitä paitsi lähes kaikki tutut sanoneet, että lyhyt malli tuo mun kasvot kauniisti esiin.

Minulla on lyhyet siksi, että pidän niistä. Ne ovat helppohoitoiset, tosin tiheä trimmausväli joskus harmittaa. On minulla ollut pitkätkin. Pidin niistäkin. Hermot eivät kestäneet kasvattamisyritystä ja pätkäsin ne ihan lyhyiksi.

Mari
Lähinnä siksi ku pitkät hiukset on niin helvetin tylsät, aina vaan samannäköiset ja vielä vanhentavatkin tosi monia melkolailla. Ja yleensä ihminen jolla on pitkät hiukset ei juuri koskaan raski kutrejaan värjätäkään joten siksikin ne on niin tylsät ja ainakaan mitään räväkkää ja radikkaalia ei sellaiseen tukkaan saa millään. Vanhanaikaisen näköistä!

koppis
Minusta aikuiselle naiselle sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta. Itselläni oli pitkät hiukset 14-vuotiaaksi, mutta sen jälkeen ollet aina lyhyet eli päälle 15v.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun hiukseni on ainankin niin harvat ja ohkaset, oikein suomalainen perikuva potenssiin -10, että vaikka kuinka yrittäisin pitkää kasvattaa niin ei vaan kasva kuin tuohon olkapäille korkeintaan. semmosta polkkatukkaa oon nyt pidelly koska ihan lyhyestä en tykkää. Heikko hius näyttää tuuheammalta silloin kun se jaksaa kasvaa, ja pitkänä roikkuu elottomana.
Mulla täsmälleen sama juttu. Ja nyt toinen raskaus on vienyt todella paljon hiuksia ja ne vähät jäljellä olevat on kauheet, kuivat ja haperot. Pitäis mennä se polkka leikkauttaan, niin kovasti ku tykkäisinkin pitkästä tukasta jonka saa kiinni :(

Ei se siis kaikilla ole trendeistä kiinni, ei tämmöstä maantienväristä takkuhaperoa vaan kehtaa kauheesti kasvattaa..

Yhteistyössä