Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Enpä ole vielä kertaakaan nähnyt lantiolle yltäviä hyvännäköisiä hiuksia. Laitappa kuva omistasi.
En minäkään. Useimmat jotka kasvattavat pitkät hiukset (yli puolenselän) ovat niin skitsoja tukkansa kanssa etteivät suostu sitä leikkaamaan kuin pakon edessä. Minkä takia se tukka on aivan kamalassa kunnossa (kuivaa melkein olkapäihin asti) ja tukka vaan roikkuu siellä selän päällä kun siinä ei ole minkäänlaisia kerroksia.
mulle sopii pitkä tukka, on paksu ja hiukan lainehtiva, edsestä porrastettu asteittain ( vähän kuin jennifer anistonilla aikoinaan) lisäksi hiukseni ovat todella hyväkuntoiset ja kiiltävät, kasvavat todella nopeasti, leikkaankin 3kk välein n. 5cm latvoista pois, välillä hiukan enemmänkin.
itselläni ei ole mitään mieltymyksiä ihmisten hiusten pituuteen, tiedän vain mikä itsellleni sopii ja mikä ei.
lyhyissä hiuksissakin on todella upeita malleja., jotka sopivat kantajalleen, lisäksihän on välimuotoja pitkien ja lyhyiden välillä. pääasiahan kuitenkin on että itse tukassaan viihtyy.
ja minä ymmärrän hiustenpidennykset ihmisillä, jotka TAHTOVAT PITKÄN TUKAN, MUTTA JOSTAIN SYYSTÄ OMAT HIUKSET EIVÄT KAUNIINA PITKIKSI KASVAISIKAAN... anteeksi tuli isolla, en jaksa korjata
ja pitkillä/lyhyillä hiuksilla ei ole mitään tekemistä iän kanssa, molemmat mallit sopivat ihan minkä ikäiselle tahansa. ei ole mitään tiettyä ikää, että kun olet 30v. sinun tulisi leikata tukkasi lyhyeksi vaikkei se sinulle sopisikaan.
ja koskaan en myöskään ole huomannut, että pitkät hiukset jotenkin vahentaisivat naista.
itse olen 26v-. ja aion pitää tukkani pitkänä vielä monta vuotta