juu hän sanoi niin.Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:Tykkään. Eikös tää ollut se muija joka sanoi ettei koskaan aio raskautua synnyttää koska pelkää menettävänsä kroppansa... että vaikka kroppa on nätti, mun arvostusta ei kyllä saa muuten muija ollenkaan.
Täysin ohi aiheen, mutta mun korvaan kuullostaa tosi kauheelta kun jotain naista kutsutaan MUIJAKSI.Alkuperäinen kirjoittaja jep:juu hän sanoi niin.Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:Tykkään. Eikös tää ollut se muija joka sanoi ettei koskaan aio raskautua synnyttää koska pelkää menettävänsä kroppansa... että vaikka kroppa on nätti, mun arvostusta ei kyllä saa muuten muija ollenkaan.
Samaa mieltä paitsi tukka miellyttääAlkuperäinen kirjoittaja She-na:Kroppa ihan ok mutta naama ja tukka ei miellytä.
Mua ei haittais yhtään treenata ton kropan eteen, mutta tiukkaan ruokavalioon en pysty Siksi rasvaprosenttini on ja pysyy paljon korkeampana kuin hänellä.Alkuperäinen kirjoittaja no m:Tuohon pyrin koko ajan, mut töitä saa tehdä. Toi vatsa ja käsivarret, ne mä haluan. Rankkaa treeniä vedän helteistä huolimatta ja hyvälle tuntuu. Kahden lapsen jälkeen täytyy vaan töitä tehdä hulluna, mut ton kropan eteen saa tehdä muutenkin. I love it!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua ei haittais yhtään treenata ton kropan eteen, mutta tiukkaan ruokavalioon en pysty Siksi rasvaprosenttini on ja pysyy paljon korkeampana kuin hänellä.Alkuperäinen kirjoittaja no m:Tuohon pyrin koko ajan, mut töitä saa tehdä. Toi vatsa ja käsivarret, ne mä haluan. Rankkaa treeniä vedän helteistä huolimatta ja hyvälle tuntuu. Kahden lapsen jälkeen täytyy vaan töitä tehdä hulluna, mut ton kropan eteen saa tehdä muutenkin. I love it!
Niinpä. Ainakin itselleni tuo lihasmäärä on ihan saavutettavissa, mutta se rasvojen saanti noin alas onkin sitten ihan eri asia... Jäätelö kun on liian hyvääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua ei haittais yhtään treenata ton kropan eteen, mutta tiukkaan ruokavalioon en pysty Siksi rasvaprosenttini on ja pysyy paljon korkeampana kuin hänellä.Alkuperäinen kirjoittaja no m:Tuohon pyrin koko ajan, mut töitä saa tehdä. Toi vatsa ja käsivarret, ne mä haluan. Rankkaa treeniä vedän helteistä huolimatta ja hyvälle tuntuu. Kahden lapsen jälkeen täytyy vaan töitä tehdä hulluna, mut ton kropan eteen saa tehdä muutenkin. I love it!