onko kukaan juonut itseään humalaan,ja myöhemmin testannut positiivisen testin??

Alkuperäinen kirjoittaja Piaf:
Kännistä ei pitäisi olla ainakaan haittaa tulevalle lapselle jos känni ja raskaaksitulo tapahtuivat lyhyen ajan sisällä. Teillä ei ole aluksi yhteistä verenkiertoa kun istukka on vasta "työn alla".

Ja tämä "yhteinen verenkierto" tulee vasta lähemmäs 10. rv! Eikä se oikeasti silloinkaan ole yhteinen se verenkierto,vaan äidin verenkierrosta pääsee istukan kautta imeytymään aineita sikiöön..

hiphei
Tyttö laitettu ilmeiesti alulle juhannusaattona ja minä join ekaa kertaa vuoteen seuraavana lauantaina. Join ehkä neljä puolen litran siideriä, mikä on mulle tosi paljon.

Lapsi terve.

siis joo, mä tiesin että olen raskaana, mutta oli vielä yhdet bilejutut ja mä halusin juoda niin sovittiin miehen kanssa että teen testin sitten seur päivänä... ja okei, plussaa se näytti.
ja joo, vaikuttaa ihan normaalilta tuo esikoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
siis joo, mä tiesin että olen raskaana, mutta oli vielä yhdet bilejutut ja mä halusin juoda niin sovittiin miehen kanssa että teen testin sitten seur päivänä... ja okei, plussaa se näytti.
eli sä aavistit olevas raskaana,mutta aattelit että ei ole haittaa mitn.näin alussa? siis ottaa juomaa (en siis sano pahalla)

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
eli sä aavistit olevas raskaana,mutta aattelit että ei ole haittaa mitn.näin alussa? siis ottaa juomaa (en siis sano pahalla)
No mun yks kaveri oli kans "yhtä viisas" ja teki testin vasta niiden juopottelubileiden jälkeen. :headwall:

Juu, en ole itse ollut kännissä ja sitten testannut, vaan päin vastoin. Juhannuslauantaina piti silloin aikoinaan alkaa menkat ja testin tein torstaina ja viiva paukahti linssiin.
Eihän sen tosin olisi vielä edes tarvinnut näyttää sitä plussaa.

jeps
Tajusin tehdä testin vasta kun viikkoja oli 8+3 ja vielä 7 viikon alussa olin vetänyt kunnon kännit. Niin hirveä ahdistus ja morkkis, että harkitsin jopa aborttia :( Mutta terve ja normaali 4v lapsi minulla nyt on, onneksi.

IhanaValo
Juuh, ennen esikoisen plussausta. Aloin epäilemään että jotain outoa on "ilmassa" kun krapula vaan jatkui ja jatkui. Ja ennen niitäkin juhlia tein testin joka oli nega.
Tyttöä on tutkittu esim.keskittymishäikän takia, käy puheterapiassa ja tulossa vielä lisääkin tutkimuksia. Voitte vaan arvata oonko itteeni syyllistänyt asiasta :|

Piaf
Alkuperäinen kirjoittaja maria-s:
Alkuperäinen kirjoittaja Piaf:
Kännistä ei pitäisi olla ainakaan haittaa tulevalle lapselle jos känni ja raskaaksitulo tapahtuivat lyhyen ajan sisällä. Teillä ei ole aluksi yhteistä verenkiertoa kun istukka on vasta "työn alla".

Ja tämä "yhteinen verenkierto" tulee vasta lähemmäs 10. rv! Eikä se oikeasti silloinkaan ole yhteinen se verenkierto,vaan äidin verenkierrosta pääsee istukan kautta imeytymään aineita sikiöön..
Juuri näin :)

Yhteistyössä