Hakutulokset

1. Rinoa

miten reagoisit jos miehesi herättäisi sut yöllä/aamulla...

riippuis fiiliksestä, mut yleensä housut pois :p
  2. Rinoa

Onkohan ok että otan 1kk vauvan mukaan eskarin vanhempainiltaan?

ota mukaan vaan, mullakin on aika tuo pienempi mukana kaikessa kun ei sitä saa nakattua minnekkään, vaikka olishan se joskus ihan kiva mennä yksinkin..
  3. Rinoa

Jos vain nämä tytön nimet olisivat mahdollisia...

Jody tai jodi, kumpi kirjotustyyli nyt oliskaan kivempi..
  4. Rinoa

Kuinka moni tunnustaa olevansa tässä videossa? Varmaan aika moni ;)

shadin nähneenä en mäkään usko sen itse olevan kuvassa :whistle: ellei sit oo joku tooooosi vanha kuva :xmas:
  5. Rinoa

Kuinka moni tunnustaa olevansa tässä videossa? Varmaan aika moni ;)

:laugh: :laugh: voi luoja.. ton ketjun kyllä muistan mutta mun meloneitä ei sieltä löydy ;)
  6. Rinoa

Mulla on ihan hirveästi nimi-ideoita, vaan ei lasta tulossa pitkään aikaan

mä kans mietin nimiä vähän väliä :D tyhmää? ehkä, mut pitänee hankkia kotieläimiä :heart:
  7. Rinoa

Moneltako peruskoulussa saisi alkaa koulu?

9 olis ihan ok..
  8. Rinoa

nimiä jotka sopii sekä tytölle että pojalle ja kuulostavat vielä ihan normaaleilta

nikita.. tosin enemmän näkyy olevan miehillä, vaikka musta se on enemmän naisen nimi..
  9. Rinoa

G:montako käsilaukkua omistat?

olisko joku 10-15, ostelen uusia aika usein ja sit nakkaan vanhoja pois sitä mukaa..
  10. Rinoa

Mitä mieltä nimestä Verna?

mun suuhun ei sovi, tulee aina perna mieleen ja on jotenkin liian terävä..
  11. Rinoa

Voi taivas... HELMIÄ teinivuosieni runokirjasta

mäkin kaivelin oman teiniaikojen runokokoelman :D Rakas rakastaa rakasta, mutta rakkaan rakas ei tiedä, että rakkaan rakas on rakkaalle rakas ;) Jos kysyisit, saisit tietää kuinka vieläkin rakastan. Jos katsoisit suoraan silmiini, näkisit kuinka kaipaan. Jos tahtoisit minut...
  12. Rinoa

Mä haluan opetella käyttämään korkkareita. MITEN ihmeessä mun jalat tottuu niihin, NYT APUA KORKKARI-IHMISILTÄ!!!!

ne pitää olla hyvän malliset.. laadukkaammissa kengissä ei tule jalka kipeäksi läheskään niin nopsaan, siis jos on herkkä jalkainen.. aloita pienistä koroista ja siitä korkeimpiin pikkuhiljaa, näin mä tein kun aloin taas käyttämään vuosien tauon jälkeen, nyt kävelee jo vaikka kuinka pitkään...
  13. Rinoa

onko normaalia kun miun 10 kk nukkuu niin paljon...

meillä tyttö nukku yöt noin, plus vielä päiväunia 3-5h päivässä.. ainakin..
  14. Rinoa

Suuttuisitteko?

noh, voipi olla että loukkaantuisin.. mutta en maata kaatavasti :D
  15. Rinoa

Mitä kaikkea laukustasi löytyy...

kukkaro avaimet puhelin vaippoja pojalle paita ja shortsit hoitopyyhkeitä kampa bilevihko ja kynä kortit joissa numerot 1-10 :whistle:
  16. Rinoa

heli, viittomakielen tulkki

yhden Heli nimisen tulkin tiedän mutta toiselta puolelta suomea :/
  17. Rinoa

kuinka nukutat/laitat nukkumaan 2v lapsesi??

heitän sänkyyn ja sanon hyvät yöt =) ihanaa kun näin voi sanoa, sillä poikaa on heijattu sylissä 1,5veeks asti pitkään ja paljon.. ja sillon tuntu että se ei koskaan nuku yksin..
  18. Rinoa

Onko vauvasi facebookissa?

jep.. tähän on tultu.. tosin mun lapsilla ei ole eikä tule olemaan vähään aikaan :D
  19. Rinoa

Saunalahden mokkula, tilasin viikko sitten, milloin tulee?

1,5viikkoa kesti.. ja meillä toiminut hyvin, pari ekaa pvä pätki ja meinas mennä hermot, mutta tais vaan etsiä hyvää linjaa aikansa koska sen jälkeen toiminut loistavasti :)
  20. Rinoa

Kuinka moni poltti raskausaikana? Yrititkö lopettaa, vähensitkö?

poltin molemmista satunnaisesti, eli vähesin niin että poltin 1-3päivään.. (yleensä sen yhden) jossain välissä meni parikin kuukautta ilman mutta sit taas :ashamed: molemmat syntyi 39+4 ja normikokoisia..

Yhteistyössä