Onko sinulla isokin kassi.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Lompakko
Pyörän avaimet
Kotiavaimet
Kaksi kynää
Kurkkupastilleja
Kaksi mekkoa
Kaksi alkoholitonta siideriä
Irtokolikoita
Kalenteri
Muovipussi
Liian pieni.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Onko sinulla isokin kassi.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Lompakko
Pyörän avaimet
Kotiavaimet
Kaksi kynää
Kurkkupastilleja
Kaksi mekkoa
Irtokolikoita
Kalenteri
Muovipussi
niinhän ne yleensä.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Liian pieni.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Onko sinulla isokin kassi.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Lompakko
Pyörän avaimet
Kotiavaimet
Kaksi kynää
Kurkkupastilleja
Kaksi mekkoa
Irtokolikoita
Kalenteri
Muovipussi
Käytä jätesäkkiä, se on suurempiAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Liian pieni.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Onko sinulla isokin kassi.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Lompakko
Pyörän avaimet
Kotiavaimet
Kaksi kynää
Kurkkupastilleja
Kaksi mekkoa
Irtokolikoita
Kalenteri
Muovipussi
Mä löysinki tänään sellasen laukun :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:niinhän ne yleensä.
Haluaisin sellaisen laukun, jossa oikeasti pysyisi tavarat selkeässä järjestyksessä.
Vaikka mun luonteenlaadulle sellaista ei ole vielä tehtykään.
Nolottaa aina kumota koko laukun sisältö, kun jotain tiettyä asiaa etsii. :ashamed:
mistä sellaisia löytää?Alkuperäinen kirjoittaja BDB:Mä löysinki tänään sellasen laukun :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:niinhän ne yleensä.
Haluaisin sellaisen laukun, jossa oikeasti pysyisi tavarat selkeässä järjestyksessä.
Vaikka mun luonteenlaadulle sellaista ei ole vielä tehtykään.
Nolottaa aina kumota koko laukun sisältö, kun jotain tiettyä asiaa etsii. :ashamed:
onko meillä yhteinen käsilaukkuAlkuperäinen kirjoittaja Hiekkalaatikon reunalta:KUN SIELTÄ LÖYTYISKIN JOSKUS JOTAIN! Mutta mulla on ns. "musta aukko" -malli, joka vetää suunnattomat määrät tavaraa (en edes aloita listaamista), mutta samalla se syövyttää ne täysin tunnistamattomaksi mössöksi, josta ei suurennuslasillakaan erota kännyä lääkerasiasta tai kynää kajalista.
???Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Tällä hetkellä, tässä kassissa joka minulla oli tänään:
Kirja
kuulokkeet
bussikortti
avainnippu
kansio (jossa on kyniä, vihkoja, piirustuksia, yms)
Sivutaskussa näköjään terveyside
ja muistilappu
nenäliinapaketti
kirurginveitsi
muistiinpanoja
Miehet. :kieh: Sen pitää olla PINKKI, muruseni. Pinkki. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Käytä jätesäkkiä, se on suurempiAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Liian pieni.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Onko sinulla isokin kassi.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Lompakko
Pyörän avaimet
Kotiavaimet
Kaksi kynää
Kurkkupastilleja
Kaksi mekkoa
Irtokolikoita
Kalenteri
Muovipussi