Hakutulokset

1. Rinoa

G: viimeisin lähetetty tekstari

ööh, exälle että tuopi paljon tuliaisia tallinnasta mulle ja lapsille :D
  2. Rinoa

Mä olin kaupassa ja sain siellä kuulla kunniani.

mulle kävi vähän samalla tavalla yks pvä kun yritin sada poikaa pois liukumäestä.. aikani olin siinä suostutellut ja sit läksin hakemaan ja kannoin portaista pois käsistä kiinni pitäen, poika tietty alko huutamaan kurkku suorana ja siihen hyökkäs paikalle eläkeläinen mummero joka haukku mut ihan...
  3. Rinoa

Heterot: Fantasioitteko koskaan jonkun tietyn naisen kanssa olemisesta?

kyllä juu joskus, mut en ketään tiettyä.. ja uskon että ihan uteliasuuden halusta voisin kokeilla.. muuten naiset ei kiinnosta millään tavalla..
  4. Rinoa

Miten olette aloittaneet kiinteiden syömisen?

3kk iässä aloitin, pikkuhiljaa.. n 6kk iässä söi jo aamupuuron/vellin, lounaan ja päivällisen sekä iltapuuron/vellin.. ja väleissä ja öisin maitoa..
  5. Rinoa

G: Muistatko mitä teit 6v. sitten?

olin näihin aikoihin kesä leirillä sillon 8kk tyttöni kanssa, oli kesän viimeinen helle viikko täällä päin :)
  6. Rinoa

Nyt tein minäkin sitten blogilleni omat sivut Facebookiin

nää on kyllä niin mahhtavia kakkuja että aina vaan tulee katseltua uudelleen ja uudelleen :D
  7. Rinoa

Paljonko tilillänne pitää olla vähintään rahaa että raaskitet tehdä ulkomaan reissun?

ööh, olisko ollu reilu satanen viime reissun alkaessa :D tosin tuli sit joitakin päiviä myöhemmin enemmän.. ja matka oli maksettu.. tai siis lentoliput ;)
  8. Rinoa

G: Naiset! Minkä taidot omaat, mikä ei ole niin naisellinen?

ööh, osaan tehdä aivan todella isoja teko röyhtyjä :D
  9. Rinoa

ajattelimpa ihan huvikseni kysyä että,jos vauvasi olisi yö hoidossa jossain niin

kotonakin tottu nukkumaan vieressä niin nukku yökylässäkin mummon ja ukin kainalossa.. ja kömpii sinne edelleen jos yökylässä on ja ikää jo reilu 2v.. eli ihan normia :D
  10. Rinoa

Mitä 7v täyttävälle pojalle synttärilahjaksi?

kiitti ehdotuksista, pitää noita juttuja katella!

Yhteistyössä