ap
lapsen kromosomit ei välttämättä vaikuta siihen että hän tuntee itsensä jommaksi kummaksi jos hänellä kuitenkin on molemmat sukupuolet.
Olette viisaat ja vahvat vanhemmat.Alkuperäinen kirjoittaja ap:myös nimen vaihtaminen jatkossa sekoittaa mun mielestä omaa identiteettiä jos siihen jouduttaisiin joskus päätymään. jos lapsi joskus leikkaukseen haluaa niin muutoksen henkinen taakka voi olla pienempi jos edes oma nimi pysyy samana.
Ymmärrän tämän ja ajattelen myös näin, mutta tuo mun kommentti tuosta, että voi antaa neutraalin nimen kromosomien mukaan, oli suunnattu siis myös tälle joka oli sitä mieltä että pitäisi antaa selkeästi kromosomien mukainen nimi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:lapsen kromosomit ei välttämättä vaikuta siihen että hän tuntee itsensä jommaksi kummaksi jos hänellä kuitenkin on molemmat sukupuolet.
etkö sä lukenut mitä ap kertoi???? LUE KUNNOLLA!Alkuperäinen kirjoittaja kysyvä:Onko tämä jotain uutta sukupuolineutraalia vouhotusta?
ei tää ole mitään vouhotusta vaan minä ja mieheni etsitään ja mietitään vaan nyt kovasti nimeä meidän ensimmäiselle lapselle, vauvalle, niinkuin monet muutkin vanhemmat. Me halutaan vaan ottaa huomioon pari muuta pikkuseikkaa jotka meidän tilanteeseen liittyy. Voin sanoa jo että mainitsin just miehelle ton Ami nimen ja tuntuu että se on molemmilla nyt top ykkösenä vaihtoehdoista! Ja kiitos kaikille hyvistä vinkeistä!Alkuperäinen kirjoittaja kysyvä:Onko tämä jotain uutta sukupuolineutraalia vouhotusta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ami ja Nikita on ihan uudet ja varteenotettavat vaihtoehdot meille!
Alkuperäinen kirjoittaja k:etkö sä lukenut mitä ap kertoi???? LUE KUNNOLLA!Alkuperäinen kirjoittaja kysyvä:Onko tämä jotain uutta sukupuolineutraalia vouhotusta?
Mitja on tosi kiva, Toni on myös molempien nimi... Samoin Mertsi.
Ei ole pelkästään. Tunnen ihan valkoihoisia Mertsejä, miehiä kaksi, ja jossain a cappella lauluyhtyeessä on valkolainen nainen myösAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja k:etkö sä lukenut mitä ap kertoi???? LUE KUNNOLLA!Alkuperäinen kirjoittaja kysyvä:Onko tämä jotain uutta sukupuolineutraalia vouhotusta?
Mitja on tosi kiva, Toni on myös molempien nimi... Samoin Mertsi.
Mertsihän on romaninimi, ja pojilla/miehillä.