Onko vauvasi facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja olen sanaton
  • Ensimmäinen viesti
olen sanaton
Ihan ilman pilkkaa tai naurua, niin mitä ihmettä??? Huomasin, että yksi tuttuni oli tehnyt alle puolivuotiaalle pojalleen oman facebook-profiilin johon minuakin ehdotettiin "kaveriksi"... Tähänkö on tultu?? :xmas:

mona
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
Minäkin olen noita nähnyt. Vanhemmat tehneet lapsilleen omat profiilit ja sitten päivittävät itse lastensa facebookia....
Oho..No mut ihan ok musta, onhan muutenki päivitykset monilla lasten kuulumisia ja kuvat lasten kuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja mona:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
Minäkin olen noita nähnyt. Vanhemmat tehneet lapsilleen omat profiilit ja sitten päivittävät itse lastensa facebookia....
Oho..No mut ihan ok musta, onhan muutenki päivitykset monilla lasten kuulumisia ja kuvat lasten kuvia.
ja pedofiileillä enemmän herkun aihetta,vaikka olis "suojat" päällä ni hakkerit pääsee läpi kattelee kuvia ja nooooooh "runkkaamaan" :x

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kahlemestari:
No jaa... Koirillakin on jo omat facebookit. Taisi yhdellä vuohellakin olla :snotty: Miksei sitten vauvalla... Hullu maailma...
Niin no, kuka nyt mistäkin tykkää ja niin päin pois... Yllätyin vain itse niin kovasti kun poika pyysi minua kaverikseen... :D Itsellänikin pieniä lapsia, eikä ole koskaan käynyt mielessäkään moinen! Mutta tällaista se kai nykyään on!

Yhteistyössä