Hakutulokset

1. M

Kuka luki Meidän perhe-lehdessä olleen Äiti pyörätuolissa jutun? Oli yrittänyt itsemurhaa 19 vuotiaana, hypännyt katolta

No sä et kehtaisi, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että muut puhuvat. He haluavat puhua ja tuoda tietoutta ihmisille. Miten täällä kukaan tietäisi mistään mitään jos kaikesta vaiettaisiin?
  2. M

Hyytikyppysen profiilin

Peesi. Ap, ota vähän rennommin ja koita käyttää sellaista kuin musta huumori.
  3. M

Jos teen 1.6kg jauhelihaa jauhelihapihvejä niin..

Nam. Tämä kuulostaa hyvältä! :p Mitä fetajuustoa käytät?
  4. M

Jos teen 1.6kg jauhelihaa jauhelihapihvejä niin..

Aika suuri määrä ja kyllä tuosta pitäisi aivan hyvin riittää kahdelle aterialle. Käske miehen rajoittaa syömisiään ettei hän paisu aivan muodottomaksi.
  5. M

mä en kyllä oikeasti usko että se yks palstalainen on oikeustieteen lääkäri!

Vieläkö tytsi juttelet hänen kanssaan mesessä vai onko hän kadonnut sieltäkin kuten on kadonnut palstalta?
  6. M

Tärkein syy millä valitsit kumppanisi?

Mikä tämä Rukoilijasirkka on päättämään voiko miehen ja naisen välillä olla rakkautta? Hän on sitä mieltä ettei voi olla, mutta ei se poista sitä, että joku voi olla toista mieltä. Mikä tekee Rukoilijasirkan tavasta sen ainoan oikean? Miksi ei voisi olla toisin ja Rukoilijasirkka voisi hyväksyä...
  7. M

olipa taas käytöstä aikuiselta ihmiseltä...

Miten tämä liittyy sun kuviteltuun taitoon tunnistaa lestadiolaiset?
  8. M

Aivan järjettömän ehdottomalta. Sairaalta.
  9. M

Totta. En pidä noin itsekeskeisistä ihmisistä. Käy sääliksi miehesi joka on niin rakkauden sokaistama ettei näe sun todellista ilkeää ja narsistista luonnetta.
  10. M

Rukoilijasirkka tosiaankin on narsisti kuten täällä on harmaat jo aikoja sitten todenneet.
  11. M

Tästä voikin sitten päätellä, että ei ne miehen tarpeet sulle mitään merkitse vaan se on vain minä minä minä. Kunhan minun tarpeet ovat etusijalla niin millään muulla ei ole väliä.
  12. M

Miksi sä et vastaa tähän kysymykseen: entä ne miehen tarpeet? Ovatko ne ikinä etusijalla?
  13. M

Olenko mä ainoa jolla särähti pahasti korvaan tuo Rukoilijasirkan "hänen tarpeet aina etusijalla"? Onko jotkut tosiaan noin itsekeskeisiä? Entäs miehet omat tarpeet? Nekö eivät koskaan ole etusijalla? Mä en ainakaan haluaisi puolisoa joka ei ikinä ajattele itseään vaan sokeasti tekisi kaiken...
  14. M

Mielisairaimmat palstalaiset?

Ei muutu otsikko mun toimesta mihinkään.
  15. M

Mielisairaimmat palstalaiset?

Mrs. Shillelagh. Tätä asiaa tuskin tarvitsee kovin monelle selittää. Herra Majuri. Tätäkään ei varmaan tarvitse selittää mitenkään. Lunatic. Mielisairaiden mielisairas.
  16. M

Saako entinen lihava arvostella ja sääliä lihavia tai teetkö niin?

Miksi kenenkään pitäisi arvostella tai sääliä ylipainoisia?
  17. M

YH:t vetää kyllä niin hyvin rahaa exiltään.

Olet siis jälleen raskaana miehelle jota et voi sietää ja josta haluat erota? Miksi olet noin itsekeskeinen? Etkö yhtään ajattele lapsiasi? Haluat aivan ehdoin tahdoin tehdä lapsen jo kuolleeseen suhteeseen ja tiedät eron olevan tulossa. Et yhtään ajattele tätä syntymätöntä lasta, kun hän ei...

Yhteistyössä