mä en kyllä oikeasti usko että se yks palstalainen on oikeustieteen lääkäri!

• Viestiketjun aloittaja JOO
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
what
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mun mielestä nämä salaliittoteorioita kehittelevät on vähintään yhtä tyhmiä kuin me "hyväuskoiset". :D Sitten ymmärtäisin asenteenne, jos tietäisitte Blumesta kaiken saman, mitä minäkin. Taitaa olla eniten järki päässä niillä, joilla ei ole mielessään mitään 100% varmaa "totuutta" ko. nikistä. Vaikka täytyy myöntää, että kaikki me aika sekopäitä ollaan. :whistle: 13 sivua! :eek:

Ja mitä tulee Blumen älykkyyteen niin selvästihän sen näkee, että on älykäs ihminen kyseessä. Jos on yhtään hänen kirjoituksiaan seurannut. Myös mesessä olen saanut hänestä hyvin älykkään kuvan. En ole läheskään ainoa, joka on sitä mieltä. Mutta mutta...ei se minua häiritse, jos joku ei pidä Blumea älykkäänä. =)
siis uskotko nsä oikeesti et noi kuvat on ihan todellisia?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
Alkuperäinen kirjoittaja jia:
Onko tämä tytsi-89 joku Blume-fani? Paristakin ketjusta pistänyt silmään, että jotain Blumesta höpöttää, vaikkei kyseinen nimimerkki ole edes koko ketjuun kommentoinut tms. Hassua.
no oon mäkin höpöttäny esim. bkm:stä :D
Jaahas, onko hälläkin siis bkm.llä joku hieno ammatti? (bkm=biokemianmaisteri????)

Alkuperäinen kirjoittaja what:
Mun mielestä nämä salaliittoteorioita kehittelevät on vähintään yhtä tyhmiä kuin me "hyväuskoiset". :D Sitten ymmärtäisin asenteenne, jos tietäisitte Blumesta kaiken saman, mitä minäkin. Taitaa olla eniten järki päässä niillä, joilla ei ole mielessään mitään 100% varmaa "totuutta" ko. nikistä. Vaikka täytyy myöntää, että kaikki me aika sekopäitä ollaan. :whistle: 13 sivua! :eek:

Ja mitä tulee Blumen älykkyyteen niin selvästihän sen näkee, että on älykäs ihminen kyseessä. Jos on yhtään hänen kirjoituksiaan seurannut. Myös mesessä olen saanut hänestä hyvin älykkään kuvan. En ole läheskään ainoa, joka on sitä mieltä. Mutta mutta...ei se minua häiritse, jos joku ei pidä Blumea älykkäänä. =)
Uskon kyllä, että Blume on niissä kuvissa. Mut mä olenkin nähnyt hänestä kymmeniä erilaisia kuvia eri tilanteissa. Niistä kaikista näkee, että niissä on sama ihminen joka kuvassa. Siihen se ei taas tietenkään liity, onko ko. ihminen oikeuslääkäri vai ei. =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaksoiko kukaan tarkemmin katsoa sitä blogia läpi? Näyttäisi olevan samanlainen koirakin kuin heillä..
sori meni ohi...mitä blogia?
Linkitetty blogi joka kaikille avoin (vai onko se poistettu ketjusta?). Tuo tyttö on 29 v., muuttanut Italiaan mieskosen perässä ja lapsikin taitaa olla samoja ikiä (tosin poika) ja koira samanlainen. Oisko Blume tämän tyypin alterego ? :D öö, haluaisin olla blondi ja vähän paremmassa duunissa, siispä keksaisen itselleni sellaisen persoonan netissä....

what

Uskon kyllä, että Blume on niissä kuvissa. Mut mä olenkin nähnyt hänestä kymmeniä erilaisia kuvia eri tilanteissa. Niistä kaikista näkee, että niissä on sama ihminen joka kuvassa. Siihen se ei taas tietenkään liity, onko ko. ihminen oikeuslääkäri vai ei. =)
niin varmasti sama ihminen kuvissa, mut onko se sama tyyppi jonka kaa mesessä juttelet...

niin varmasti sama ihminen kuvissa, mut onko se sama tyyppi jonka kaa mesessä juttelet...
No se on tavallaan tullut ilmi. Vähän siihen tyylin, että "laita tämmönen paita päälle, ota itsestäsi kuva ja lähetä se mulle". :D :D

täh?
Täytyy vielä sanoa, että huvittaa teidän spekulaatiot tuosta profiilikuvasta. Ihanko tosissanne kuvittelette, että hän tekisi noin selvän virheen? Semmosen, jonka koko palsta huomaa. :D
teki jo? Miten on mahdollista, että oikeuslääkärin oletetulla etunimellä ei löydy MITÄÄN googlella?

...
Minä kun laitan meikkivoidetta ja puuteria, niin kasvoni ovat hieman vaaleammat varsinkin kun salamavalotus osuu tietyllä lailla niihin. Lisäksi rusketun muualta vartalosta huomattavasti helpommin, mitä kasvoista.

sivusta
Sinällään mulle on ihan sama onko Blume sellainen ku väittää, mutta huvittaa tuo Tytsin armoton fanittaminen ko. tyyppiä kohtaan.
Toisaalta en ihmettele yhtään, koska Tytsi itse on tuollanen harmaavarpunen, että hivelee kun on kaverina tuollainen Blumen tyylinen "täydellinen" ihminen.

vieras
Tuleepa dejavu yhdestä palstalaisesta ja pitkistä ketjuista onko ko. feikki vai ei :D Aksu81:n kanssa mesettäneet puolustivat viimeiseen saakka tyyppiä joka siis olikin ihan muuta kuin mitä kuvat ja meset näytti :whistle:

vieras

No se on tavallaan tullut ilmi. Vähän siihen tyylin, että "laita tämmönen paita päälle, ota itsestäsi kuva ja lähetä se mulle". :D :D
ja sit Blume on sanonut jotain "ei mul oo ihan sen tyylistä, mut on vähän samanlainen, kato tässä " - kun on löytynyt netistä kuva jossa sellanen paita on.

q
En tiedä onko oikea henkilö vai ei mutta mieleen on jäänyt kuin kertoi että" (italialainen) äiti ja isä ovat italiassa" kun oli kyse italiaan kaipuusta. Jossain toisessa ketjussa kertoi taas että äiti asui suomessa ja oli hylännyt blumen vauvana ja saanut uusia lapsia. Tuo on ainoa kerta kun epäilin että hän on keksinyt koko henkilöllisyytensä. Toivon että hän on tosi kun on minusakin jotenkin ihana, Fiksu ja aivan älyttömän kaunis.

Etta jaksatte vaantaa katta asiasta. En jaksa paatani vaivata silla onko todellinen vai keksitty ihminen. Olen sita mielta, valehtelu on kauhean raskasta ja kylla siita jossain vaiheessa jaa kiinni. Ote herpantuu jossain vaiheessa ja jaa ihan varmasti kiinni.

...
Alkuperäinen kirjoittaja q:
En tiedä onko oikea henkilö vai ei mutta mieleen on jäänyt kuin kertoi että" (italialainen) äiti ja isä ovat italiassa" kun oli kyse italiaan kaipuusta. Jossain toisessa ketjussa kertoi taas että äiti asui suomessa ja oli hylännyt blumen vauvana ja saanut uusia lapsia. Tuo on ainoa kerta kun epäilin että hän on keksinyt koko henkilöllisyytensä. Toivon että hän on tosi kun on minusakin jotenkin ihana, Fiksu ja aivan älyttömän kaunis.
OIsko tämä (italialainen) äiti äitipuoli, jota pitää äitinään?
Minutkin on isä pienenä hylännyt ja perustanut uuden perheen. Pidän omaa isäpuoltani ihan isänä ja isäksi häntä kutsun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
Alkuperäinen kirjoittaja jia:
Onko tämä tytsi-89 joku Blume-fani? Paristakin ketjusta pistänyt silmään, että jotain Blumesta höpöttää, vaikkei kyseinen nimimerkki ole edes koko ketjuun kommentoinut tms. Hassua.
no oon mäkin höpöttäny esim. bkm:stä :D
Jaahas, onko hälläkin siis bkm.llä joku hieno ammatti? (bkm=biokemianmaisteri????)
Mä en ole koskaan ammattiani täällä sanonut, eikä se ole mitenkään hienokaan ammatti. :D Eikä mitenkään liity nikkiini. Olen kyllä kertonut miten se nikki on muodostunut, mutta se ei tosiaankaan liity biokemiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Ottamatta kantaa siihen onko Blume "oikea" vai ei, tuli mieleen pari juttua. Joskin on epätavallista, että joku oikeasti paljon tienaava rehentelisi täällä tuloillaan, se on toki mahdollista, suomalaisen mielenlaadun tuntien en itse tekisi niin jos olisin hyvätuloinen. Mitä taas tuohon profiilikuvaan tulee, jos se olisi liimattu siihen päälle se pää, luulisi, että silloin nimenomaan se raja olisi yritetty häivyttää. Voihan se toki olla huonosti liimattu, mutta kuitenkin. Ja vaikka Blume olisi feikki, ei Tytsillä välttämättä tarvitse olla asian kanssa mitään tekemistä.
Mun mielestä juuri tuo asia on se, mikä pistää minut epäilemään Blumen aitoutta. Enkä kyllä myöskään usko, että yksikään oikeuslääkäri keikkuisi kaksplussan palstalla kertoen olevansa oikeuslääkäri.
Olisi Blume ottanut edes tuiki tavallisen tk-lääkärin ammatikseen niin olisi paljon paremmin mennyt läpi :D

g
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja q:
OIsko tämä (italialainen) äiti äitipuoli, jota pitää äitinään?
Minutkin on isä pienenä hylännyt ja perustanut uuden perheen. Pidän omaa isäpuoltani ihan isänä ja isäksi häntä kutsun.
Muistaaneksi kertoi että on kiitollinen isällensä kun kasvatti lapset yksin eikä mennyt naimisiin enää uudestaa, tiedä häntä, voi toki olla nuinkin. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä