Ihan vapaasti, jos siitä jotain irti saa ja hyvän mielen itselleenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, kateellisia ollaan (myös sulle sun p.kärpästä)!!!
:hug:
Ihan vapaasti, jos siitä jotain irti saa ja hyvän mielen itselleenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, kateellisia ollaan (myös sulle sun p.kärpästä)!!!
Tämä oli uutta; kateus tuo hyvän mielen?! Susta tulee palstan suurin ajattelija! Anna palaa älykkö!Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:Ihan vapaasti, jos siitä jotain irti saa ja hyvän mielen itselleenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, kateellisia ollaan (myös sulle sun p.kärpästä)!!!
:hug:
mutta onhan tämä ihan mahdollistaAlkuperäinen kirjoittaja ihme ettei ole rupsahtanut tolla tahdilla:"Pohjakoulutuksena pitää olla lääketieteen lisensiaatin tutkinto (6 v yliopistossa). Sen jälkeen erikoistutaan patologiaan. Erikoistuminen vie 5 vuotta, josta 9 kk tehdään terveyskeskuksessa ja 4 v 3 kk sairaalassa patologialla."
Aika hyvin on saanut suhata että on kolmikymppisenä hoitanut 11v opiskelut, lapsenteon ja muuttorumbat ja reissaamiset, sekä saanut opiskelut ja työt menemään sujuvasti maasta toiseen reissatessa "putkeen". Sain käsityksen ettei ole vastavalmistunut vaan nauttinut isosta palkastaan jo kauankin?
niin eikä sinne yliopistoon suoraan peruskoulustakaan lähdetä, vaikka kuinka olisi aloittanut opiskelut nuorena jne, aika ei silti voi olla mahdollinenAlkuperäinen kirjoittaja ihme ettei ole rupsahtanut tolla tahdilla:"Pohjakoulutuksena pitää olla lääketieteen lisensiaatin tutkinto (6 v yliopistossa). Sen jälkeen erikoistutaan patologiaan. Erikoistuminen vie 5 vuotta, josta 9 kk tehdään terveyskeskuksessa ja 4 v 3 kk sairaalassa patologialla."
Aika hyvin on saanut suhata että on kolmikymppisenä hoitanut 11v opiskelut, lapsenteon ja muuttorumbat ja reissaamiset, sekä saanut opiskelut ja työt menemään sujuvasti maasta toiseen reissatessa "putkeen". Sain käsityksen ettei ole vastavalmistunut vaan nauttinut isosta palkastaan jo kauankin?
Tokihan sä olet ystävälles ilmottanu tästä ketjusta, etkä vaan selän takana kommentoi tänne?Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Tämä ketju alkaa käydä mielenkiintoiseksi. Odotan jo innolla, että Blume tulee tänne kommentoimaan.
juuri näin... huokaus...Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Tämä ketju alkaa käydä mielenkiintoiseksi. Odotan jo innolla, että Blume tulee tänne kommentoimaan.
17-vuotiaana päässyt lukiosta, siihen kun lisää jatkuvaa opiskelua tuon 11 vuotta, on jo 28 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja sinisilmätytsykkä:mutta onhan tämä ihan mahdollistaAlkuperäinen kirjoittaja ihme ettei ole rupsahtanut tolla tahdilla:"Pohjakoulutuksena pitää olla lääketieteen lisensiaatin tutkinto (6 v yliopistossa). Sen jälkeen erikoistutaan patologiaan. Erikoistuminen vie 5 vuotta, josta 9 kk tehdään terveyskeskuksessa ja 4 v 3 kk sairaalassa patologialla."
Jos oma elämä on tyhjää ja kaikkea muuta kuin hohtoa niin heille varmaan tuottaa ihan mielihyvää saada osakseen virtuaali-ihailua, myötätuntoa tai mitä ikinä hakevatkaan. Jotkut loistokkuus-tarinoilla, toiset tekaistuilla murhetapahtumilla (kuten lapsen menettäminen tai vakava sairaus jne).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikkien pitkäaikaisten ja paljon palstalla olevien provojen puolesta ihmettelen, miten niillä riittää aikaa ja energiaa ylläpitää jotain feikkitarinaa?
Mä odotan että hensku tekis comebackin. Olis kiva tietää miten ihana nimisiä lapsia sen perhepetiin on tupsahtunut viime aikoina.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Tämä ketju alkaa käydä mielenkiintoiseksi. Odotan jo innolla, että Blume tulee tänne kommentoimaan.
niin ja pitää olla jo 18v, että pääsee ees sinne yliopistoon eli siis 29 vuotta, eli blume ei olisi tehnyt päivääkään "TÖITÄ" ennenkuin täytti 30v, lapsenkin pyöräyttänyt ja käynyt välillä koulusta kotona sitä imettämässä jnejneAlkuperäinen kirjoittaja ppdf:17-vuotiaana päässyt lukiosta, siihen kun lisää jatkuvaa opiskelua tuon 11 vuotta, on jo 28 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja sinisilmätytsykkä:mutta onhan tämä ihan mahdollistaAlkuperäinen kirjoittaja ihme ettei ole rupsahtanut tolla tahdilla:"Pohjakoulutuksena pitää olla lääketieteen lisensiaatin tutkinto (6 v yliopistossa). Sen jälkeen erikoistutaan patologiaan. Erikoistuminen vie 5 vuotta, josta 9 kk tehdään terveyskeskuksessa ja 4 v 3 kk sairaalassa patologialla."
"opiskelut, lapsenteon ja muuttorumbat ja reissaamiset" jne jne
EI OLE MAHDOLLISTA
Se lähetti mulle yksäriä vähän aikaa sit. Ehkä noin kuukausi sitten? Ennen joulua ainakin. Vastasi johonkin viestiin minkä olin lähettänyt 2 vuotta sit.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä odotan että hensku tekis comebackin. Olis kiva tietää miten ihana nimisiä lapsia sen perhepetiin on tupsahtunut viime aikoina.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Tämä ketju alkaa käydä mielenkiintoiseksi. Odotan jo innolla, että Blume tulee tänne kommentoimaan.
mutta miten sä voit sanoa että tykkäät, jos on mahdollista ,että se ihminen siellä ruudun takana onkin ihan erilainen kuin mitä on sinulle kertonut ? ethän sinä välttämättä tunne siis häntä olleskaan - kuten itsekin kyllä oot ymmärtänyt sen mahiksen.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:, oli hän sitten oikeuslääkäri tai työtön pummi, ja minä pidän hänestä.
pelottavaa...se, että joku mahdollisesti esittää jotain mitä ei ole...ja sinä varmaan kerrot ihan rehellisesti hänelle itsestäsi asioita.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Se lähetti mulle yksäriä vähän aikaa sit. Ehkä noin kuukausi sitten? Ennen joulua ainakin. Vastasi johonkin viestiin minkä olin lähettänyt 2 vuotta sit.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä odotan että hensku tekis comebackin. Olis kiva tietää miten ihana nimisiä lapsia sen perhepetiin on tupsahtunut viime aikoina.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Tämä ketju alkaa käydä mielenkiintoiseksi. Odotan jo innolla, että Blume tulee tänne kommentoimaan.
Mä oikeastaan ihmettelen, miksi tämä Blume-juttu on monille näinkin tärkeä. Edes minua ei häiritse hänen mahdollinen feikkiytensä niin paljon, vaikka olen keskustellut hänen kanssaan kymmeniä pitkiä mesekeskusteluja. Yksi asia ainakin on varma: siellä ruudun takana on ihan oikea ihminen, oli hän sitten oikeuslääkäri tai työtön pummi, ja minä pidän hänestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä odotan että hensku tekis comebackin. Olis kiva tietää miten ihana nimisiä lapsia sen perhepetiin on tupsahtunut viime aikoina.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Tämä ketju alkaa käydä mielenkiintoiseksi. Odotan jo innolla, että Blume tulee tänne kommentoimaan.
No ne ajatukset, mielipiteet, huumori ym. tulee kuitenkin siltä ihmiseltä, oli hän kuka tahansa. Jos keskustelemme vaikka arvoistamme tms. Paljon fiksuja ajatuksia häneltä on mesessäkin tullut. Mulla ei ole kuitenkaan mitään erityistä syytä epäillä häntä feikiksi, sen enempää kuin muitakaan täällä.Alkuperäinen kirjoittaja endie:mutta miten sä voit sanoa että tykkäät, jos on mahdollista ,että se ihminen siellä ruudun takana onkin ihan erilainen kuin mitä on sinulle kertonut ? ethän sinä välttämättä tunne siis häntä olleskaan - kuten itsekin kyllä oot ymmärtänyt sen mahiksen.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:, oli hän sitten oikeuslääkäri tai työtön pummi, ja minä pidän hänestä.
Lääkärin erikoistumisopinnot ovat kyllä työtä.Alkuperäinen kirjoittaja ppdf:niin ja pitää olla jo 18v, että pääsee ees sinne yliopistoon eli siis 29 vuotta, eli blume ei olisi tehnyt päivääkään "TÖITÄ" ennenkuin täytti 30v, lapsenkin pyöräyttänyt ja käynyt välillä koulusta kotona sitä imettämässä jnejneAlkuperäinen kirjoittaja ppdf:17-vuotiaana päässyt lukiosta, siihen kun lisää jatkuvaa opiskelua tuon 11 vuotta, on jo 28 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja sinisilmätytsykkä:mutta onhan tämä ihan mahdollistaAlkuperäinen kirjoittaja ihme ettei ole rupsahtanut tolla tahdilla:"Pohjakoulutuksena pitää olla lääketieteen lisensiaatin tutkinto (6 v yliopistossa). Sen jälkeen erikoistutaan patologiaan. Erikoistuminen vie 5 vuotta, josta 9 kk tehdään terveyskeskuksessa ja 4 v 3 kk sairaalassa patologialla."
"opiskelut, lapsenteon ja muuttorumbat ja reissaamiset" jne jne
EI OLE MAHDOLLISTA