mä en kyllä oikeasti usko että se yks palstalainen on oikeustieteen lääkäri!

• Viestiketjun aloittaja JOO
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, kateellisia ollaan (myös sulle sun p.kärpästä)!!!
Ihan vapaasti, jos siitä jotain irti saa ja hyvän mielen itselleen
:LOL: :hug:
Tämä oli uutta; kateus tuo hyvän mielen?! Susta tulee palstan suurin ajattelija! Anna palaa älykkö!

ihme ettei ole rupsahtanut tolla tahdilla
"Pohjakoulutuksena pitää olla lääketieteen lisensiaatin tutkinto (6 v yliopistossa). Sen jälkeen erikoistutaan patologiaan. Erikoistuminen vie 5 vuotta, josta 9 kk tehdään terveyskeskuksessa ja 4 v 3 kk sairaalassa patologialla."

Aika hyvin on saanut suhata että on kolmikymppisenä hoitanut 11v opiskelut, lapsenteon ja muuttorumbat ja reissaamiset, sekä saanut opiskelut ja työt menemään sujuvasti maasta toiseen reissatessa "putkeen". Sain käsityksen ettei ole vastavalmistunut vaan nauttinut isosta palkastaan jo kauankin?

sinisilmätytsykkä
Alkuperäinen kirjoittaja ihme ettei ole rupsahtanut tolla tahdilla:
"Pohjakoulutuksena pitää olla lääketieteen lisensiaatin tutkinto (6 v yliopistossa). Sen jälkeen erikoistutaan patologiaan. Erikoistuminen vie 5 vuotta, josta 9 kk tehdään terveyskeskuksessa ja 4 v 3 kk sairaalassa patologialla."

Aika hyvin on saanut suhata että on kolmikymppisenä hoitanut 11v opiskelut, lapsenteon ja muuttorumbat ja reissaamiset, sekä saanut opiskelut ja työt menemään sujuvasti maasta toiseen reissatessa "putkeen". Sain käsityksen ettei ole vastavalmistunut vaan nauttinut isosta palkastaan jo kauankin?
mutta onhan tämä ihan mahdollista

vieras
Kaikkien pitkäaikaisten ja paljon palstalla olevien provojen puolesta ihmettelen, miten niillä riittää aikaa ja energiaa ylläpitää jotain feikkitarinaa?

=O

niin eikä sinne yliopistoon suoraan peruskoulustakaan lähdetä, vaikka kuinka olisi aloittanut opiskelut nuorena jne, aika ei silti voi olla mahdollinen :D

Samalla lailla mä uskoin Aksun puheisiin ja kuviin mitä Tytsi uskoo nyt Blumeen, viimeiseen saakka puolustelin, mulle tarvi nakata selvät todisteet eteen ennenkuin uskoin, sen verran kauan aksun kanssa mesessä juttelin ja tiesin "oikean" nimenkin...

Sairaita ihmisiä on olemassa, varoituksen sana tytsille, kannattaa oikeasti ajatella voisiko toinen ollakkin feikki, itsekkin uskoin ihan 110% aksuun, taisi joku mustakin häntä puolustella samalla tyylillä kuin sinä, aivan loppuun saakka "minä tiedän 100% varmuudella ettei ole feikki" jne jne

Kuitenkin paljastui täydelliseksi feikiksi, mullekkin kertoi koko elämäntarinansa jne

Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tämä ketju alkaa käydä mielenkiintoiseksi. :D Odotan jo innolla, että Blume tulee tänne kommentoimaan. ;)
Tokihan sä olet ystävälles ilmottanu tästä ketjusta, etkä vaan selän takana kommentoi tänne?

ppdf
Alkuperäinen kirjoittaja sinisilmätytsykkä:

17-vuotiaana päässyt lukiosta, siihen kun lisää jatkuvaa opiskelua tuon 11 vuotta, on jo 28 vuotta

"opiskelut, lapsenteon ja muuttorumbat ja reissaamiset" jne jne

EI OLE MAHDOLLISTA

analyysi
Kaikkien pitkäaikaisten ja paljon palstalla olevien provojen puolesta ihmettelen, miten niillä riittää aikaa ja energiaa ylläpitää jotain feikkitarinaa?
Jos oma elämä on tyhjää ja kaikkea muuta kuin hohtoa niin heille varmaan tuottaa ihan mielihyvää saada osakseen virtuaali-ihailua, myötätuntoa tai mitä ikinä hakevatkaan. Jotkut loistokkuus-tarinoilla, toiset tekaistuilla murhetapahtumilla (kuten lapsen menettäminen tai vakava sairaus jne).
Eläytyvät siihen kuviteltuun rooliin niin syvästi että nettaillessa oikeesti "muuttuvat" henkilöksi joita esittävät. Näin saavat irti sitä mitä oikeasta elämästä kenties kaipaavat.

vieras
Tämä ketju alkaa käydä mielenkiintoiseksi. :D Odotan jo innolla, että Blume tulee tänne kommentoimaan. ;)
Mä odotan että hensku tekis comebackin. Olis kiva tietää miten ihana nimisiä lapsia sen perhepetiin on tupsahtunut viime aikoina.

tää on mun viimeinen kommentti tähän ketjuun...jos Blume on aito, hän ottanee yhteyttä tytsiin jossain välissä koska he tiettävästi ystävistyivät, mutta jos taas ei tytsikään enää hänestä kuule, ilman että mitään selitystä saa miksi tuttavuus/ystävyys loppui, on syytä epäillä aitoutta. Kyllä ihmiset jos yleensä jos ovat todella ystävistyneet ja paljon jutelleet, pitävät yhteyttä ainakin jonkun verran, eivätkä katoa kuin pieru saharaan, ellei sitten henki ole lähtenyt.

ppdf
Alkuperäinen kirjoittaja ppdf:

17-vuotiaana päässyt lukiosta, siihen kun lisää jatkuvaa opiskelua tuon 11 vuotta, on jo 28 vuotta

EI OLE MAHDOLLISTA
niin ja pitää olla jo 18v, että pääsee ees sinne yliopistoon :LOL: eli siis 29 vuotta, eli blume ei olisi tehnyt päivääkään "TÖITÄ" ennenkuin täytti 30v, lapsenkin pyöräyttänyt ja käynyt välillä koulusta kotona sitä imettämässä jnejne

Mä odotan että hensku tekis comebackin. Olis kiva tietää miten ihana nimisiä lapsia sen perhepetiin on tupsahtunut viime aikoina.
Se lähetti mulle yksäriä vähän aikaa sit. Ehkä noin kuukausi sitten? Ennen joulua ainakin. Vastasi johonkin viestiin minkä olin lähettänyt 2 vuotta sit.

Mä oikeastaan ihmettelen, miksi tämä Blume-juttu on monille näinkin tärkeä. :) Edes minua ei häiritse hänen mahdollinen feikkiytensä niin paljon, vaikka olen keskustellut hänen kanssaan kymmeniä pitkiä mesekeskusteluja. Yksi asia ainakin on varma: siellä ruudun takana on ihan oikea ihminen, oli hän sitten oikeuslääkäri tai työtön pummi, ja minä pidän hänestä. :)

, oli hän sitten oikeuslääkäri tai työtön pummi, ja minä pidän hänestä. :)
mutta miten sä voit sanoa että tykkäät, jos on mahdollista ,että se ihminen siellä ruudun takana onkin ihan erilainen kuin mitä on sinulle kertonut ? ethän sinä välttämättä tunne siis häntä olleskaan - kuten itsekin kyllä oot ymmärtänyt sen mahiksen.

niin
Se lähetti mulle yksäriä vähän aikaa sit. Ehkä noin kuukausi sitten? Ennen joulua ainakin. Vastasi johonkin viestiin minkä olin lähettänyt 2 vuotta sit.

Mä oikeastaan ihmettelen, miksi tämä Blume-juttu on monille näinkin tärkeä. :) Edes minua ei häiritse hänen mahdollinen feikkiytensä niin paljon, vaikka olen keskustellut hänen kanssaan kymmeniä pitkiä mesekeskusteluja. Yksi asia ainakin on varma: siellä ruudun takana on ihan oikea ihminen, oli hän sitten oikeuslääkäri tai työtön pummi, ja minä pidän hänestä. :)
pelottavaa...se, että joku mahdollisesti esittää jotain mitä ei ole...ja sinä varmaan kerrot ihan rehellisesti hänelle itsestäsi asioita.

muori

Joo.. Ja mitä Lenni Nooa Viljamille kuuluu :xmas: Ja mitä kaikkia sisaruksia hänellä nyt olikaan.. Kuinkahan pitkälle hän on edennyt pasuunan soitossa? Ihanaa kun siellä perheessä oli jo täys puhallinorkesteri kasassa silloin kun lasten keski-ikä oli kolme. Muissa perheissä vaskien soitto aloitetaan yleensä siinä 10 vuoden kieppeillä... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
, oli hän sitten oikeuslääkäri tai työtön pummi, ja minä pidän hänestä. :)
mutta miten sä voit sanoa että tykkäät, jos on mahdollista ,että se ihminen siellä ruudun takana onkin ihan erilainen kuin mitä on sinulle kertonut ? ethän sinä välttämättä tunne siis häntä olleskaan - kuten itsekin kyllä oot ymmärtänyt sen mahiksen.
No ne ajatukset, mielipiteet, huumori ym. tulee kuitenkin siltä ihmiseltä, oli hän kuka tahansa. Jos keskustelemme vaikka arvoistamme tms. Paljon fiksuja ajatuksia häneltä on mesessäkin tullut. :) Mulla ei ole kuitenkaan mitään erityistä syytä epäillä häntä feikiksi, sen enempää kuin muitakaan täällä.

huoh
Kuten aiemmin, edelleen vertaan Aksuun... Minä kerroin hänelle liki kaiken itsestäni, selitti itse ihan puutaheinää... Pidin häntä ystävänä, pidin hänestä todella paljon ja hän OLI IHMINEN, mutta ei siinä vaiheessa enää niin mukava kun sain tietää että valehteli vaan kokoajan, vai PIDÄTKÖ SINÄ TYTSI VALEHTELIJOISTA???

bb

EI OLE MAHDOLLISTA
niin ja pitää olla jo 18v, että pääsee ees sinne yliopistoon :LOL: eli siis 29 vuotta, eli blume ei olisi tehnyt päivääkään "TÖITÄ" ennenkuin täytti 30v, lapsenkin pyöräyttänyt ja käynyt välillä koulusta kotona sitä imettämässä jnejne
Lääkärin erikoistumisopinnot ovat kyllä työtä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä