mä en kyllä oikeasti usko että se yks palstalainen on oikeustieteen lääkäri!

• Viestiketjun aloittaja JOO
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Oikeesti jos tietää etunimen ja sen et on opiskellut Suomessa itselleen ammatin on opinnäytetyö helposti löydettävissä tietokannoista kuten täältä http://linda.linneanet.fi/F/?func=find-b-0&con_lng=fin&local_base=fin01 .

juu
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Taa on kylla mielenkiintoinen ketju.....minakin haluaisin silta harmaalta vieraalta vastauksen siihen, miksi mina ole feikki. Ma olen tarkoituksella kirjoittanut mahdollisimman vahan taalla mitaan meista, just sen takia kun niita ei kukaan kumminkaan usko :D
varmaan siksi suhun luotetaan, ettet retostele asioillasi

Niin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oikeesti jos tietää etunimen ja sen et on opiskellut Suomessa itselleen ammatin on opinnäytetyö helposti löydettävissä tietokannoista kuten täältä http://linda.linneanet.fi/F/?func=find-b-0&con_lng=fin&local_base=fin01 .
mä en kyllä löytänyt mun opinnäytetyötä tuolta, vaikka helsingin yliopistosta oon valmistunut v.2008.

häh
oikeustieteen lääkäri??? Mikäs se sallainen on? Eli ei varmasti ole sellainen... Voi olla oikeutieteen tohtori tai sitten lääkäri, joka on erikoistunut oikeuslääketieteeseen, mutta että oikein oikeustieteen lääkäri. :D haahhaa

häh
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
mä en kyllä löytänyt mun opinnäytetyötä tuolta, vaikka helsingin yliopistosta oon valmistunut v.2008.
Eikä lääkiksessä tehdä lopputyötä tai opinnäytetyötä. Niillä on se kypsyysnäyte ja riittävä määrä artikkeleita julkaisuissa ja sillai.

Niin
Alkuperäinen kirjoittaja höhäh:
kyllä tehdyt lääketieteen julkaisut pitäisi löytyä googlettamalla nimellä
mutta tietääkö kukaan sen koko nimeä? eikä mun tietääkseni valmistuneella lääkärillä tarvitse olla yhtään julkaisua tieteellisessä lehdessä. eri asia sit jos on lääketieteen tohtori.

jklb
no kertokaa nyt mikä sen nimi on?? En löytänyt tuolta linkistä kuin tuon Adan jota käyttää, muttei ilmeisesti ole kuitenkaan oma nimi??

En vain löytänyt

häh
mutta tietääkö kukaan sen koko nimeä? eikä mun tietääkseni valmistuneella lääkärillä tarvitse olla yhtään julkaisua tieteellisessä lehdessä. eri asia sit jos on lääketieteen tohtori.
No kyllä piti olla jotain muistaakseni jo, kun ex valmistui ja erikoistumis- ja väittelyvaiheessa nyt ainakin. Opiskeluvaiheessa ovat varmaan osana tutkijatiimiä, joten julkaisut ei välttämättä ole "omia". Mutta jos erikoistuu oikeuslääketieteeseen, ei pätevyyttä saa ilman julkaisuja, se lienee varmaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jklb:
no kertokaa nyt mikä sen nimi on?? En löytänyt tuolta linkistä kuin tuon Adan jota käyttää, muttei ilmeisesti ole kuitenkaan oma nimi??

En vain löytänyt
Adriana taisi väittää sen olevan...

Ainakaan Helsingin yliopiston oikeuslääketieteen laitoksen väitöskirjoista viimeisen 5 vuoden ajalta ei löydy sen nimisen henkilön väitöskirjaa. ehkä jostain muualta...

vieras

En vain löytänyt

Ainakaan Helsingin yliopiston oikeuslääketieteen laitoksen väitöskirjoista viimeisen 5 vuoden ajalta ei löydy sen nimisen henkilön väitöskirjaa. ehkä jostain muualta...

Mulle tuli aikanaan sähköpostiin tosi paljon sellaisia roskaposteja että tilaa täältä itsellesi tutkintotodistus enkuksi oli nää ja olis saanu vaikka minkä tohtorindiplomin sieltä :D jospa se Blumekin on valmistunut tällaisesta kirjekoulusta ;)

Niin

En vain löytänyt

No eihän se ollut tehnyt väitöskirjaa! Ei siis ole Lääketieteen tohtori vaan Oikeuslääkäri eli erikoistunut perusopintojen jälkeen oikeuslääketieteeseen. Ihan eri asia kuin tohtori. Eli ei ole edes väittänyt väitelleensä tai olevansa tohtori. Ja lääkiksessä ei taas tehdä gradua, joten välttämättä mitään ns. lopputyötä ei löydy nimellä.

Niin
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
No kyllä piti olla jotain muistaakseni jo, kun ex valmistui ja erikoistumis- ja väittelyvaiheessa nyt ainakin. Opiskeluvaiheessa ovat varmaan osana tutkijatiimiä, joten julkaisut ei välttämättä ole "omia". Mutta jos erikoistuu oikeuslääketieteeseen, ei pätevyyttä saa ilman julkaisuja, se lienee varmaa.
Mun kaveri on psykiatrian erikoislääkäri eikä käsittääkseni ole ollenkaan julkaisuja. Ainakaan googlella ei löydy (HUOM!). Ei siis ole väitellyt eikä siis ole tohtori.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä