mä en kyllä oikeasti usko että se yks palstalainen on oikeustieteen lääkäri!

• Viestiketjun aloittaja JOO
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vau!
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tuskin on aito.

Ja tämä ajatus kävi mielessä heti, kun hän palstalle ilmestyi.

Mutta onko sillä merkitystä? Ei mulle.
oOoOOOO! Suuri ÅBO ON PUHUNUT! Ja hän HETI jo bongasi BLUMEN epäaitouden ! OOOOOoooOOO!! Heiluttakaamme lehvänoksia suuren Tietäjän edessä!

.
Alkuperäinen kirjoittaja vau!:
Tuskin on aito.

oOoOOOO! Suuri ÅBO ON PUHUNUT! Ja hän HETI jo bongasi BLUMEN epäaitouden ! OOOOOoooOOO!! Heiluttakaamme lehvänoksia suuren Tietäjän edessä!
:D :D

juu
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Sinällään mulle on ihan sama onko Blume sellainen ku väittää, mutta huvittaa tuo Tytsin armoton fanittaminen ko. tyyppiä kohtaan.
Toisaalta en ihmettele yhtään, koska Tytsi itse on tuollanen harmaavarpunen, että hivelee kun on kaverina tuollainen Blumen tyylinen "täydellinen" ihminen.
siksi ihmettelen myös tätä kaveruutta :(

serkkumualt
Tuskin on aito.

kyl määkki uskon jos ööpöki uskoo!
åpo on kuitenki sen verran junttirationaalinen

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Sinällään mulle on ihan sama onko Blume sellainen ku väittää, mutta huvittaa tuo Tytsin armoton fanittaminen ko. tyyppiä kohtaan.
Toisaalta en ihmettele yhtään, koska Tytsi itse on tuollanen harmaavarpunen, että hivelee kun on kaverina tuollainen Blumen tyylinen "täydellinen" ihminen.
Anteeksi vain, mutta minä en pidä ketään täydellisenä. Olen täysin tyytyväinen omaan elämääni ja onnellinen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja q:
En tiedä onko oikea henkilö vai ei mutta mieleen on jäänyt kuin kertoi että" (italialainen) äiti ja isä ovat italiassa" kun oli kyse italiaan kaipuusta. Jossain toisessa ketjussa kertoi taas että äiti asui suomessa ja oli hylännyt blumen vauvana ja saanut uusia lapsia. Tuo on ainoa kerta kun epäilin että hän on keksinyt koko henkilöllisyytensä. Toivon että hän on tosi kun on minusakin jotenkin ihana, Fiksu ja aivan älyttömän kaunis.
Äiti on suomalainen, isä italialainen. Ja kyllä, hänen äitinsä on hylännyt heidät, kun Blume oli pieni. Niin lukee useassa ketjussa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Etta jaksatte vaantaa katta asiasta. En jaksa paatani vaivata silla onko todellinen vai keksitty ihminen. Olen sita mielta, valehtelu on kauhean raskasta ja kylla siita jossain vaiheessa jaa kiinni. Ote herpantuu jossain vaiheessa ja jaa ihan varmasti kiinni.
Muista olla itsekin tarkkana ettet puhu itseäsi pussiin. Sinäkin taidat olla feikki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mielestäni:
se blogi ei ole sen.
Mikä blogi?
se mikä on tuolla sivulla 10 tai 11...

ja kuvatki näkkyy, se profiilissaan oleva kuin myös ne mitä hän on linkittäny siihen yhteen ketjuun. ja ei, ei oo välimuistissa ku tyhjäsin välimuistin. että näin ollen hän ei oo kyllä poistellu niitä kuvia mistään.

Lääkitys pielessä?

En mä usko kaikkea mitä täältä luen.

Mutta sillä, onko joku Blume tms feikki vai ei, ei myöskään ole mitään käytännön merkitystä minulle. Nettipalstalla ollaan kaikki ihan yhtä aitoja.

vieras
Tuskin on aito.

reps kops

hekoheko
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Etta jaksatte vaantaa katta asiasta. En jaksa paatani vaivata silla onko todellinen vai keksitty ihminen. Olen sita mielta, valehtelu on kauhean raskasta ja kylla siita jossain vaiheessa jaa kiinni. Ote herpantuu jossain vaiheessa ja jaa ihan varmasti kiinni.
Muista olla itsekin tarkkana ettet puhu itseäsi pussiin. Sinäkin taidat olla feikki.
joo, merlionin kannattaa ruuvata se ää ja öö kirjain kokonaan pois ettei heikkona hetkenä vahingossa kirjota pjÄrkele

:D ;)

viilee
Lääkitys pielessä?

En mä usko kaikkea mitä täältä luen.

Mutta sillä, onko joku Blume tms feikki vai ei, ei myöskään ole mitään käytännön merkitystä minulle. Nettipalstalla ollaan kaikki ihan yhtä aitoja.
No oletpa jotenkin niin viilipytty! Tuskin sillä on "käytännön merkitystä" kenellekään muullekaan, mut on vähän sama asia kuin nykästen avioliitto, aina se jaksaa kiinnostaa

Alkuperäinen kirjoittaja Ja mikä olikaan kysymys??:
Ammatti ei ainakaan oo totta.
Sitäkään sinä et 100% varmasti voi tietää. :) Tässä ketjussa ei ole mitään todisteita, joista voisi päätellä aukottomasti yhtään mitään. Mahdollisuus siihen, että hän on todellinen ja kaikkea sitä, mitä puhuu, on ihan yhtä suuri kuin että hän on feikki.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:
Tämähän ei ole mitään uutta tällä palstalla :LOL: Aika huvittava ketju.

Ilmeisesti täällä on niin kateellista ja itseään täynnä olevaa porukkaa, jolle ei kelpaa kakka tikunnokassa :p
Joo, kateellisia ollaan (myös sulle sun p.kärpästä)!!!

vihreä kateudesta
Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:
Tämähän ei ole mitään uutta tällä palstalla :LOL: Aika huvittava ketju.

Ilmeisesti täällä on niin kateellista ja itseään täynnä olevaa porukkaa, jolle ei kelpaa kakka tikunnokassa :p
Joo, kateellisia ollaan (myös sulle sun p.kärpästä)!!!
veit sanat suustani!

Tuskin on aito.

:LOL: Kyllä mie ainakin luotan Åbon arvostelukykyyn.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä