mä en kyllä oikeasti usko että se yks palstalainen on oikeustieteen lääkäri!

• Viestiketjun aloittaja JOO
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Elokuvatähti
Siis minusta hän on todella kaunis nainen, voisi olla vaikka filmitähti! Esimerkiksi tuosta huntukuvasta ja profiilikuvasta tuli heti mieleeni elokuvatähti!

http://www.movies-by-actor.com/actress/Mena_Suvari.jpg

v
ei Blumea kannata kadehtia..mistä me voimme tiettää vaikka hakkais lapsiaan ja huorais miehensä selän takana minkä kerkiää. Ei kai se, että on nätti ja korkeastikoulutettu vielä kerro ihmisen luonteesta kaikkea.

vv
Alkuperäinen kirjoittaja hox hox:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
On se nyt saakeli kumma. Kukaan ei voi olla korkeasti koulutettu koska minä en ole. Kukaan ei voi oikeesti olla kaunis koska minä en ole. Kukaan ei voi olla oikeesti asunut Italiassa koska minä en ole. Kellään ei voi oikeesti olla valokuvaajaa miehenä koska mulla ei ole. Eikä kukaan oikeesti onnellinen, hyvin elämässä pärjäävä voi käydä palstalla...

Uskokaa tai älkää, mutta mä oon mennyt kouluun 4-vuotiaana. Mä oon asunut kolmessa eri maassa ja mulla on peräti 2 maisteritutkintoa. 2 lasta löytyy, omakotitalo ja mies jonka kanssa ollaan kilpailtu (yhteinen harrastus) ihan EM- tasolla. Lisäksi oon tietenkin vielä niitä harvinaisia luonnonkauniita naisia jotka pysyy hoikkana, tiimalasivartaloisena vaikka syönkin epäterveellisesti.

Jestas sentään, kaikki me ei olla samanlaisia ja jos jollain on asiat paremmin kuin sulla, se ei tarkoita et se kusettaa.
Mutta tässä case Blumessahan nuo ei ole alkuunkaan niitä hämäriä asioita...
No jos on kertonut itsestään paljon, mutta ei halua tulla tunnistetuksi niin muuttaa joitain asioita toisiksi. Näin mä tein kun palstailin aktiivisesti yhdellä palstalla. Siis muutin osan omista tiedoistani ym.

Feikkiiiiiiiiiiiiiiiii...
Alkuperäinen kirjoittaja v:
ei Blumea kannata kadehtia..mistä me voimme tiettää vaikka hakkais lapsiaan ja huorais miehensä selän takana minkä kerkiää. Ei kai se, että on nätti ja korkeastikoulutettu vielä kerro ihmisen luonteesta kaikkea.
sä tähänkin asiaan vetelet tuota kateuskorttia? Minua ainakin kiinnostaa tämä tapaus ihan puhtaasti siltä kantilta, että onko blume feikki vai ei.

häh
Alkuperäinen kirjoittaja Elokuvatähti:
Siis minusta hän on todella kaunis nainen, voisi olla vaikka filmitähti! Esimerkiksi tuosta huntukuvasta ja profiilikuvasta tuli heti mieleeni elokuvatähti!

että tuo kuva on jotenkin tuttu. En vain saa päähäni, mistä! Blume on sanonut miehensä olevan valokuvaaja, mutta yhdessä ketjussa sanoo ukon olevan teollinen muotoilija. Kumpi on "totta"?

Ansioketjusta
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
että tuo kuva on jotenkin tuttu. En vain saa päähäni, mistä! Blume on sanonut miehensä olevan valokuvaaja, mutta yhdessä ketjussa sanoo ukon olevan teollinen muotoilija. Kumpi on "totta"?
Molemmat?
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Minä tienaan huomattavasti yli tuon summan, mies jonkin verran alle.
mitä teet?
Oikeuslääkäri, mies teollinen muotoilija ja freelancer valokuvaaja.

jaa
Alkuperäinen kirjoittaja v:
kuka ketjun kirjoittajista kadehtii häntä?

Molemmat on totta. Freelancer-valokuvaaja+teollinen muotoilija.

hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

Molemmat on totta. Freelancer-valokuvaaja+teollinen muotoilija.
ihanko tosissaan uskot tähän juttuun, että tuo tyyppi on oikeesti olemassa?

Mun mielestä nämä salaliittoteorioita kehittelevät on vähintään yhtä tyhmiä kuin me "hyväuskoiset". :D Sitten ymmärtäisin asenteenne, jos tietäisitte Blumesta kaiken saman, mitä minäkin. Taitaa olla eniten järki päässä niillä, joilla ei ole mielessään mitään 100% varmaa "totuutta" ko. nikistä. Vaikka täytyy myöntää, että kaikki me aika sekopäitä ollaan. :whistle: 13 sivua! :eek:

Ja mitä tulee Blumen älykkyyteen niin selvästihän sen näkee, että on älykäs ihminen kyseessä. Jos on yhtään hänen kirjoituksiaan seurannut. Myös mesessä olen saanut hänestä hyvin älykkään kuvan. En ole läheskään ainoa, joka on sitä mieltä. Mutta mutta...ei se minua häiritse, jos joku ei pidä Blumea älykkäänä. =)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä