mä en kyllä oikeasti usko että se yks palstalainen on oikeustieteen lääkäri!

• Viestiketjun aloittaja JOO
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Blume on laittanut itsestään paljonkin kuvia palstalle. Suomessa ei ole kuin jotain 20-30 oikeuslääkäriä, joten kovin järkevää moinen valehteleminen ei olisi. Ja etunimensäkin on laittanut palstalle, joten kai joku tosi innokas salapoliisi saisi asian helpostikin selvitettyä.
Koitapa huvikseen näiden olemassa olevien (esim. netistä löytyvien) lekurien nimillä guuglata, kaikilla tulee tieteellisiä julkaisuja (tai opinnäytteitä) ym. kirjoituksia.

Esim. mun nimellä googlaamalla tulee kyllä esim. mun gradu + muita kirjotuksia.

oishan se riviakateemikkojen arvoa alentavaa jos palstalla olisi oikeasti joku jolla on varsinainen übertutkinto, ulkonäköä ja vähän ikää :D
älkää ottako niin tosissaan, olenhan minäkin astronautti!

Katsokaas tätä:
http://www.facebook.com/group.php?gid=6539241839#

Katsokaa jäsenlistalta 13. oleva henkilön ( nuori nainenm C.M) FB-profiili, synt -86... aika paljon samaa näköä ..

Ei ole tämä
Alkuperäinen kirjoittaja Katsokaas tätä::

Katsokaa jäsenlistalta 13. oleva henkilön ( nuori nainenm C.M) FB-profiili, synt -86... aika paljon samaa näköä ..
Tuskin Blume on noin nuori, eikö sen pitänyt olla 30 tai jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei ole tämä:

No ei ole, on ihan eri niminen ja mun mielestä täysin eri näköinenkin.

Eikö se ole Britney Spearsin kuva? Ja Blumen etunimi alkaa A:lla.

Eikö se ole Britney Spearsin kuva
? Ja Blumen etunimi alkaa A:lla.
:D Katoin ihan samaa, että Britneyhän se siinä.

Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
oishan se riviakateemikkojen arvoa alentavaa jos palstalla olisi oikeasti joku jolla on varsinainen übertutkinto, ulkonäköä ja vähän ikää :D
No näin "riviakateemikkona" voin sanoa että mulla on ihan vaan tavalliset perusmaisterintutkinnot ja näytän sämpylältä, lähinnä mua ihmetyttää jos joku ko. henkilön ammatin omaava haluaa kertoa itsestään noin paljon netissä ja sen jälkeen keskustella elämästään. Ei varmasti esim. kollegoilla ole ongelmia tunnistaa etunimen + ammatin perusteella, musta ainakin ois hirveetä jos mun työkaverit tietäis mitä täällä naputtelen. :)

Kuvien henkilö on erittäin kaunis ja sitäpä tuskin kukaan on kiistämässäkään.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Blume on laittanut itsestään paljonkin kuvia palstalle. Suomessa ei ole kuin jotain 20-30 oikeuslääkäriä, joten kovin järkevää moinen valehteleminen ei olisi. Ja etunimensäkin on laittanut palstalle, joten kai joku tosi innokas salapoliisi saisi asian helpostikin selvitettyä.
Koitapa huvikseen näiden olemassa olevien (esim. netistä löytyvien) lekurien nimillä guuglata, kaikilla tulee tieteellisiä julkaisuja (tai opinnäytteitä) ym. kirjoituksia.

Esim. mun nimellä googlaamalla tulee kyllä esim. mun gradu + muita kirjotuksia.
Aivan! Vaikka amiksenköksä-linjan käyneeltä ei mitään nimellä löydykkään niin lääkäreiltä ja erityisesti erikoislääkäreiltä löytyy julkaisuja netistä nimellä.

mm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja voi kökkö:
on menny blumella laskut vissii vähän vetuilleen.. aika paljon yhtiöllä lainaa kun tuota yhtä ketjuu luin-...haoahänscfhäxos
helposti on mahdollista... kyllä noita asuntoja löytyy halvempiakin mutta esim uusi talo mihin pääset kiinni 30000? ei olekkaan niin kovin halpa kun siinä rahoitusvastike on 800-1000?kk + hoitovastike...
helsingin keskustaan on rakennettu monta upouutta kerrostaloa joten eipä liene mahdottomuus että asumismenot ovat tuota luokkaa...
Mä olenkin aina ihmetellyt millaiset ihmiset ostaa noita miljoona-asuntoja Helsingin rannoilta, nythän se selvisi :) Mulla oli vain mielikuva että B olisi jossain kertonut että heidän asuntonsa on nimenomaan vanhassa talossa. Ehkä olen väärässä.
joo ne uudet ei oo mitään edullisia :D en tiedä että asuuko uudessa vaiko vanhassa mutta voihan toki vanhan 1800 luvulla rakennetun talon remonteistakin kertyä isot lainat talonyhtiöille.. varsinkin jos on lyhyet maksuajat lainalla...
Enpä usko että vanhan talon remonteista voisi tulla yhtiölainaa maksettavaksi kuitenkaan 3000 ?/kk. Esim. Putkiremonttin hinta liikkuu siinä 800 ?/m2, eli 100m2 asuntoon koko putkiremontin osuus on 80 000 euroa. ja sitten se mikä tulee kuukausdessa maksettavaksi riippuu tietysti korosta ja laina-ajasta.
Vanhoihin taloihin on tehty ullakkoasuntoja. Eli siis silloin on uusi asunto vanhassa talossa ja ihan varmasti on yhtiölainaa runsaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
No näin "riviakateemikkona" voin sanoa että mulla on ihan vaan tavalliset perusmaisterintutkinnot ja näytän sämpylältä, lähinnä mua ihmetyttää jos joku ko. henkilön ammatin omaava haluaa kertoa itsestään noin paljon netissä ja sen jälkeen keskustella elämästään. Ei varmasti esim. kollegoilla ole ongelmia tunnistaa etunimen + ammatin perusteella, musta ainakin ois hirveetä jos mun työkaverit tietäis mitä täällä naputtelen. :)

Kuvien henkilö on erittäin kaunis ja sitäpä tuskin kukaan on kiistämässäkään.

:LOL: :LOL: :flower: tapahtuuhan tällä palstalla kummempiakin, kyllä tänne yks "oikeustieteen lääkäri" sekaan mahtuu. hyvähän sillä on kukkoilla - jos vaikka kollegoilla on parempaa tekemistä kuin notkua plussalla :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ole tämä:

Niin mutta voihan sitä täällä kertoa mitä tahansa, alkaen iästä ja ammtista...

Kyllä
Kertokaa tyhmälle miten voi kuva poistua profiilista vaikkei ole kirjautunut :eek:
No koska sitä kuvaa ei ole laitettu kaksplussalle, vaan vaikkapa vaan linkki sinne.

Jos nyt linkittäisin tänne vaikka Iltasanomien uutisen, ja se poistuu Iltasanomien sivuilta, niin kyseinen juttu "katoaisi" myös tältä palstalta vaikken täältä sitä poistaisi.

Kertokaa tyhmälle miten voi kuva poistua profiilista vaikkei ole kirjautunut :eek:
No koska sitä kuvaa ei ole laitettu kaksplussalle, vaan vaikkapa vaan linkki sinne.

Jos nyt linkittäisin tänne vaikka Iltasanomien uutisen, ja se poistuu Iltasanomien sivuilta, niin kyseinen juttu "katoaisi" myös tältä palstalta vaikken täältä sitä poistaisi.
Tuo Blumen kuva on laitettu aijaan kautta, ja mä olin siinä käsityksessä ettei sitä kautta voi sitä poistaa? Itse ainakin sain sen näkymään ilman ongelmia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä