en voi sanoa että olisin valinnut, se vaan käveli, tai itseasiassa ajoi autolla mun eteen ja peli oli sillä selvä. sen vaan tiesi heti että siinä se nyt on se mun mies. viidettä vuotta ollaan yhdessä, tänään kihlauduttiin.
Onneks olkoon :flower:Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:en voi sanoa että olisin valinnut, se vaan käveli, tai itseasiassa ajoi autolla mun eteen ja peli oli sillä selvä. sen vaan tiesi heti että siinä se nyt on se mun mies. viidettä vuotta ollaan yhdessä, tänään kihlauduttiin.
Saa kait onnitella :heart:Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:en voi sanoa että olisin valinnut, se vaan käveli, tai itseasiassa ajoi autolla mun eteen ja peli oli sillä selvä. sen vaan tiesi heti että siinä se nyt on se mun mies. viidettä vuotta ollaan yhdessä, tänään kihlauduttiin.
Taisi vain kertoa oman määritelmänsä rakkaudesta, ei yleistä totuutta.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Mikä tämä Rukoilijasirkka on päättämään voiko miehen ja naisen välillä olla rakkautta? Hän on sitä mieltä ettei voi olla, mutta ei se poista sitä, että joku voi olla toista mieltä. Mikä tekee Rukoilijasirkan tavasta sen ainoan oikean? Miksi ei voisi olla toisin ja Rukoilijasirkka voisi hyväksyä sitä, että kaikki eivät ajattele samalla tavalla kuin hän?
Ai niin mutta se Rukoilijasirkan narsismi selittääkin aika paljon.
Iljettävä motiivi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:rehellinen vastaus: raha, tiesin että tulee tienaamaan ammatissaan riittävän hyvin
rakkaus on tullut ajan myötä
tiedän että kohta sataa palstalla paskaa niskaan
ollan oltu yhdessä jo 20v