Rukoilijasirkka
Eihän voi päätellä. Sinä haluat niin päätellä, koska et pidä minusta.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Tästä voikin sitten päätellä, että ei ne miehen tarpeet sulle mitään merkitse vaan se on vain minä minä minä. Kunhan minun tarpeet ovat etusijalla niin millään muulla ei ole väliä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi minun pitää vastata johonkin lisäkysymyksiin? Sillä hetkellä, kun päätin, että olen hänen kanssa, olen laittanut hänen tarpeet etusijalle, koska hänen tarve on olla minun kanssa ja saada multa rakkautta.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Miksi sä et vastaa tähän kysymykseen: entä ne miehen tarpeet? Ovatko ne ikinä etusijalla?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hän itse on valinnut minut, voidakseen asettaa minut etusijalle ja ollakseen minun mies. Minä valitsen, kelpaako se mulle vai ei. On kelvannut.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Olenko mä ainoa jolla särähti pahasti korvaan tuo Rukoilijasirkan "hänen tarpeet aina etusijalla"? Onko jotkut tosiaan noin itsekeskeisiä? Entäs miehet omat tarpeet? Nekö eivät koskaan ole etusijalla?
Mä en ainakaan haluaisi puolisoa joka ei ikinä ajattele itseään vaan sokeasti tekisi kaiken mun eteen vaikka se olisi vain pelkästään mun etuni ja miehen omat tarpeet jäisivät sivuun. Kyllä tuollainen pidemmän päälle syö puolisoa jos hänen tarpeet eivät ole koskaan etusijalla.