Näin myös meillä.Alkuperäinen kirjoittaja endie:hän oli, ja on , täydellinen mies mulle.
miksipä en moisen kanssa olis siis yksiin mennyt .
yhdessä oltu reilut 7 v ja hyvin menee.
Sama ja yhdessä oltu 8vuotta ja olllaan onnellisia :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Molskis:Hän vaikutti turvalliselta ja kiltiltä ihmiseltä. Ei mitään suurta tunteiden paloa, järkivalinta.
Yhdessä 15v ja kolme lasta.
Mutta etkö tosiaan itse tajua, miten naurettavalta kuulostat?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi voi, asia ei kuulu sulle.Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Voi vitsit sä oot itsekeskeinen ihminen :/.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se, että se rakastaa mua ja tuntee muhun vetoa. Ja aina laittaa mun tarpeet etusijalle.
En tajua. Moniko muka alkaa olemaan miehen kanssa, joka ei pistä naistaan etusijalle tai rakasta tätä tai tunne tähän fyysistä vetoa? Voiko ilman näitä ominaisuuksia edes olla jonkun kanssa? vai oletko sinä valinnut sellaisen miehen?Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Mutta etkö tosiaan itse tajua, miten naurettavalta kuulostat?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi voi, asia ei kuulu sulle.Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Voi vitsit sä oot itsekeskeinen ihminen :/.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se, että se rakastaa mua ja tuntee muhun vetoa. Ja aina laittaa mun tarpeet etusijalle.
Oiskohan kyse nyt siitä, että laitatko sä itsekin itses etusijalle kun miehenkin pitää niin tehdä. Tai jotain.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tajua. Moniko muka alkaa olemaan miehen kanssa, joka ei pistä naistaan etusijalle tai rakasta tätä tai tunne tähän fyysistä vetoa? Voiko ilman näitä ominaisuuksia edes olla jonkun kanssa? vai oletko sinä valinnut sellaisen miehen?
Miten perustelet tuon?Alkuperäinen kirjoittaja vai vielä valita:Taitaa suurimmalla osalla syynä vain läheisriippuvuus eli kelpaa kaikki jolla munat ja eikun vauvantekoon että mies nalkissa.
Aina laittaa sun tarpeet etusijalle? Missä sitten on miehen omat tarpeet tai lastenne? Miksi vain sun tarpeet pitäisi olla etusijalla? Oletko tosiaan noin naiivi?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tajua. Moniko muka alkaa olemaan miehen kanssa, joka ei pistä naistaan etusijalle tai rakasta tätä tai tunne tähän fyysistä vetoa? Voiko ilman näitä ominaisuuksia edes olla jonkun kanssa? vai oletko sinä valinnut sellaisen miehen?Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Mutta etkö tosiaan itse tajua, miten naurettavalta kuulostat?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi voi, asia ei kuulu sulle.Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Voi vitsit sä oot itsekeskeinen ihminen :/.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se, että se rakastaa mua ja tuntee muhun vetoa. Ja aina laittaa mun tarpeet etusijalle.
Ei mut niinhän se on sanottu, et sen kerran kun mies saa naisen tulemaan niin se on siinäAlkuperäinen kirjoittaja vai vielä valita:Taitaa suurimmalla osalla syynä vain läheisriippuvuus eli kelpaa kaikki jolla munat ja eikun vauvantekoon että mies nalkissa.
Kyse oli nyt siitä, millä perusteella minä valitsin miestä, eikä siitä, millä perusteella mies valitsi minua. Miksi siihen takerrutaan?Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Oiskohan kyse nyt siitä, että laitatko sä itsekin itses etusijalle kun miehenkin pitää niin tehdä. Tai jotain.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tajua. Moniko muka alkaa olemaan miehen kanssa, joka ei pistä naistaan etusijalle tai rakasta tätä tai tunne tähän fyysistä vetoa? Voiko ilman näitä ominaisuuksia edes olla jonkun kanssa? vai oletko sinä valinnut sellaisen miehen?
Valitessani miestä, meillä ei ollut lapsia. Tietysti laittaa myös lasten tarpeet etusijalle.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Aina laittaa sun tarpeet etusijalle? Missä sitten on miehen omat tarpeet tai lastenne? Miksi vain sun tarpeet pitäisi olla etusijalla? Oletko tosiaan noin naiivi?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tajua. Moniko muka alkaa olemaan miehen kanssa, joka ei pistä naistaan etusijalle tai rakasta tätä tai tunne tähän fyysistä vetoa? Voiko ilman näitä ominaisuuksia edes olla jonkun kanssa? vai oletko sinä valinnut sellaisen miehen?Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Mutta etkö tosiaan itse tajua, miten naurettavalta kuulostat?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi voi, asia ei kuulu sulle.Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Voi vitsit sä oot itsekeskeinen ihminen :/.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se, että se rakastaa mua ja tuntee muhun vetoa. Ja aina laittaa mun tarpeet etusijalle.
Ei mina tietaa, ei se mua kiinnosta. Kunhan ajattelinAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyse oli nyt siitä, millä perusteella minä valitsin miestä, eikä siitä, millä perusteella mies valitsi minua. Miksi siihen takerrutaan?
Miten mä voisin miehen puolesta vastata, mitkä oli hänen kriteerit? Jos hän oli tunnetasolla jo valinnut minut, niin miksi se ei voi olla minun syyni valita hänet?Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei mina tietaa, ei se mua kiinnosta. Kunhan ajattelinAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyse oli nyt siitä, millä perusteella minä valitsin miestä, eikä siitä, millä perusteella mies valitsi minua. Miksi siihen takerrutaan?
Mutta viis miehen omista tarpeista. Tai hänen sukulaistensa tarpeista kunhan sä olet aina etusijalla. Muut kärsikööt.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Valitessani miestä, meillä ei ollut lapsia. Tietysti laittaa myös lasten tarpeet etusijalle.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Aina laittaa sun tarpeet etusijalle? Missä sitten on miehen omat tarpeet tai lastenne? Miksi vain sun tarpeet pitäisi olla etusijalla? Oletko tosiaan noin naiivi?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tajua. Moniko muka alkaa olemaan miehen kanssa, joka ei pistä naistaan etusijalle tai rakasta tätä tai tunne tähän fyysistä vetoa? Voiko ilman näitä ominaisuuksia edes olla jonkun kanssa? vai oletko sinä valinnut sellaisen miehen?Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Mutta etkö tosiaan itse tajua, miten naurettavalta kuulostat?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi voi, asia ei kuulu sulle.Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Voi vitsit sä oot itsekeskeinen ihminen :/.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se, että se rakastaa mua ja tuntee muhun vetoa. Ja aina laittaa mun tarpeet etusijalle.
Huomaatko, että fokuksessa olet sinä ja sinun tarpeesi? Onko miehesi tehtävä vain ja ainoastaan palvoa ja palvella sinua?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tajua. Moniko muka alkaa olemaan miehen kanssa, joka ei pistä naistaan etusijalle tai rakasta tätä tai tunne tähän fyysistä vetoa? Voiko ilman näitä ominaisuuksia edes olla jonkun kanssa? vai oletko sinä valinnut sellaisen miehen?Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Mutta etkö tosiaan itse tajua, miten naurettavalta kuulostat?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi voi, asia ei kuulu sulle.Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Voi vitsit sä oot itsekeskeinen ihminen :/.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se, että se rakastaa mua ja tuntee muhun vetoa. Ja aina laittaa mun tarpeet etusijalle.
Kuten sanoin, ei mua kiinnosta. Mä koitin vaan hetken ajatella mitä tuo harmaa ajaa takaa, mutta se hetki meni jo.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miten mä voisin miehen puolesta vastata, mitkä oli hänen kriteerit? Jos hän oli tunnetasolla jo valinnut minut, niin miksi se ei voi olla minun syyni valita hänet?
"Se, että se rakastaa mua ja tuntee muhun vetoa. Ja aina laittaa mun tarpeet etusijalle."Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyse oli nyt siitä, millä perusteella minä valitsin miestä, eikä siitä, millä perusteella mies valitsi minua. Miksi siihen takerrutaan?Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Oiskohan kyse nyt siitä, että laitatko sä itsekin itses etusijalle kun miehenkin pitää niin tehdä. Tai jotain.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tajua. Moniko muka alkaa olemaan miehen kanssa, joka ei pistä naistaan etusijalle tai rakasta tätä tai tunne tähän fyysistä vetoa? Voiko ilman näitä ominaisuuksia edes olla jonkun kanssa? vai oletko sinä valinnut sellaisen miehen?