Hakutulokset

1. L

Hyvä tapa lopettaa netti suhe??

Katkaiset netin. Siinä sulle 10 pisteen vihje. :xmas:
  2. L

G:Tämän hetken ärsyttävimpiä hittibiisejä?

Erittäin peesi ja siihen lisään vielä Antti Tuiskun ja sen perhanan puun. :kieh:
  3. L

Säilytetäänkö mokkapalat jääkaapissa vai huoneenlämmössä teillä?

muuten voi olla huoneen lämmössä, mutta yöksi jääkaappiin tai ainakin johonkin viileään.
  4. L

Mulla on pohjaton maha

Annoskoot pienemmiks. Mulla ainakin joskus oli aina nälkä, silloin join pari lasia vettä ja se isoin nälkä meni ohi. :D Ja samoin teen vieläkin joskus, juon ensin lasin vettä ennenkun alan syömään.. ei tuu ahmittua... :saint:
  5. L

Stetoskooppi ja sydänäänet

Mäkin joskus töissä testasin ehkä siinä 25 viikolla, mutta eipä sieltä juuri mitään vauvan ääniä kuulunut. :laugh:
  6. L

½ kiloa päivässä

No meillä ei tule puolta kiloa sitten millään. Miehen saa ihan pakottamalla pakottaa syömään jotain vihanneksia ruoan yhteydessä ja mä en edes muista koska se ois syöny jonkun hedelmän ? :laugh: Joo, ja mä syön kyllä raskaushimoissani vaikka 2 kiloa porkkanoita yhden illan aikana ja sitten...
  7. L

päivällisgallup: meillä lohisoppaa

Aurajuustolla kuorrutettua uunilohta ja valkkaripottuja. Hyvää on. :)
  8. L

anoppi on vasta 3 tuntia sovitusta myöhässä.

Meillä myös. Todella ärsyttävää, mutta mä ainakin saan sanottua asiani paremmin omalle äidille, saati jos anoppi ois aina myöhässä. Kilon herneitä se aina vetään sieraimiinsa, mutta on ne sieltä aina poiskin jossain kohtaa tulleet. :D
  9. L

Mä haluun ton ostos tv:n h2o mopin. :D

Haa haa! Niinpäs olikin. Mä olin ihan vaan siinä vesi imurissa. :laugh: :laugh:
  10. L

Voiko joku kunnon mies huolia

Noh, mun sukulaiseni on eronnut muutama vuos sitten, sillä on pari lasta, ei tosin ole yh, mutta ei sillä uutta naistakaan ole, koska perusteluna on että ei se vois ottaa kuin jonkun yh äidin, ei ne lapsettomat kuitenkaan ymmärtäis. :laugh:
  11. L

Mä haluun ton ostos tv:n h2o mopin. :D

Mun yhdellä kaverilla ainakin oli sellanen joskus, mutta se meinas että sillä ei oltu imuroitukkaan kun muutaman kerran kun ei se nyt sitten ollutkaan ihan sen arvoinen ja tavallisella sai kuulemma nopeemmin kämpän puunattua. En tiedä muuta. Kivaltahan tuo vaikuttais, tänne meille...
  12. L

JouluGallup: Jos saisit toivoa itsellesi 5 lahjaa, mitä toivoisit?

Nyt kun olen raskaana en voi toivoa mun 3 vakiota, se on ylensä ollut uusi huopa, hyvä kirja ja viinipullo. Siinä onkin aattoilta mennyt mukavasti kiikussa huovan alla, kirjaa lukien ja viiniä maistellen. Nyt on siis keksittävä jotain muuta. 1. Monitoimikone tai edes sähkövatkain. 2. Hyvä...
  13. L

YLEINEN JOULULAHJA IDEAPINO!

Tytölle jotain manga krääsää, niitä kirjojahan saa aika edullisesti. :)
  14. L

Milloin kävit viimeksi sairaalassa ja miksi?

Tänään kävin neuvolassa en odottanut kauaa ja hyvää oli palvelu, muutama viikko sitten äitiys poliklinikalla, sairaalassa. Odotin 40 min ja vastaanotto oli niin epäammatillinen että oli ihan pakko tehdä valitus, koskaan ikinä ennen en ole tehnyt valituksia, vaikka välillä nyt purnaan jotain...
  15. L

Mä olen vähän pihalla

Ja tatuoit nimen korvaan.. :laugh:
  16. L

Paljastelijat piinaavat Itiksen uimahallia..

Miten sinne enää kukaan haluaa uimaan ennenkun koko allas on steriloitu ? Hyi! :x
  17. L

Sanon sen ääneen

Niin, mutta tosielämässä en mä ainakaan heiluttele kaulaliinaa kun nään jonkun..... Runoon se varmasti voi kuulua, mä en vaan sitten ymmärrä moista taiteen lajia.. :snotty:
  18. L

Paljastelijat piinaavat Itiksen uimahallia..

Mä luin että Palstailijat... kannattaisko hetkeks vierottuu täältäkin... :ashamed:
  19. L

Sanon sen ääneen

Ihan kivalta, tai ei nyt kivalta vaan hyvältä muuten vaikuttaa mutta ehkä mä takerrun liikaa yksityiskohtiin.... Mitä tarkottaa kun heilutamme kättä ja kaulaliinaa tervehdykseksi ? Mä en oikein snaijannu... :ashamed:
  20. L

Mitähän tekisi, myynkö lapsen pieneksi käyneet vaatteet vai säilytänkö?

Myy osa ja jätät osan säästöön/muistoksi. :)

Yhteistyössä