Mä kyllä pesen, ainakin kotona ollessani, aina.
Mun mielestä on mukavampi kulkea kun tietää röörin olevan puhdas. :laugh: Ja joo, käytän myös paperia, en pyyhi seinään, mutta silti pesu on jotenkin mukavampi kun sellanen mahdollisuus kerran on. :D
:wave: :wave: :wave: Huitoo molemmin käsin!
Mä olen jo 3 päivää melkein valvonut kun ei vaan tule uni vaikka kuinka sängyssä makailisi ja olo on mitä on. Mä olen ajatellu tän krapulaisen olon johtuvan siitä kun ei ole nukkunut, on vaan levännyt. Jalat, varsinkin jalkapohjat särkee ihan...
Minä, joulun vihaaja... :ashamed: Ostin eilen sellasen kivan kultaisen jostain oksista punotun tähden, jossa on muutama lamppu ja iskin sen heti ikkunaan! Ja mä olin ihan varma vielä 16 tuntia sitten että meille ei ainakaan sisälle joulua laiteta ehkä yksi valo ulos, mutta tuossa se tähti...
Mä en jaksa luetella kun en oikeasti edes tiedä. Tällä hetkellä kun ei enää saa tungettua normaaleja vatteita niin on oltava äitiyskuteita jonkin verran, mutta ei niitäkään liikaa, kotona se nyt on sama mitä pitää.
Mulla on ainakin kamalasti noita "kotivatteeita", aina kun vaatekaappia plokkaa...
No ei sitä ihan uudestaan tarvi suorittaa vaikka paikkaa välillä vaihtaakin, mutta miten sä ajattelet että autokoulu haluaa luovuttaa sulle todistuksen edes niistä ajotunneista kun sulla lasku sinne pystyssä ?
Mä kävin paikassa A autokoulua ja se jäi kesken just inssin ja kirjallisten osalta. En suorittanut mnaskua silloin loppuun, mutta se ei mennyt ulosottoon pyörimään kun soitin autokouluun ja sovimme asioista. Kävin uudella paikkakunnalla myöhemmin koulun loppuun pai9kassa B, mutta ennenkuin sain...