Mä haluun ton ostos tv:n h2o mopin. :D

Mun yhdellä kaverilla ainakin oli sellanen joskus, mutta se meinas että sillä ei oltu imuroitukkaan kun muutaman kerran kun ei se nyt sitten ollutkaan ihan sen arvoinen ja tavallisella sai kuulemma nopeemmin kämpän puunattua.
En tiedä muuta. Kivaltahan tuo vaikuttais, tänne meille koiraperheeseenkin... :)

vieras
Mun tenniskyynärpää ei sitte yhtään tykkää , se on jotenkin painava, ja täytyyhän niitä (sana hukassa) moppeja vaihtaa ei mitenkään kätevää.Olen alkanut käyttää taas ihan tavis moppia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Mun yhdellä kaverilla ainakin oli sellanen joskus, mutta se meinas että sillä ei oltu imuroitukkaan kun muutaman kerran kun ei se nyt sitten ollutkaan ihan sen arvoinen ja tavallisella sai kuulemma nopeemmin kämpän puunattua.
En tiedä muuta. Kivaltahan tuo vaikuttais, tänne meille koiraperheeseenkin... :)
eihän tää mikään imuri ole, kun moppi. :)

jep
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
meillä on tuo ja on ihan kätevä :D huomattavasti vähemmän kuluu vettä.. jättää kyl puulattian kosteaksi, mut ei oo ainakaan meän parketille pahoja tehny.. siinä oli lappuki mukana jossa varotettiin tuosta et puiset pinnat jä kosteammaksi ku muut...
Mutta kuitenkin saa käyttää puulattiallakin? Tuleekohan sit lisähommaa vaan jos joutuu erikseen kuivailemaan perässä..

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
meillä on tuo ja on ihan kätevä :D huomattavasti vähemmän kuluu vettä.. jättää kyl puulattian kosteaksi, mut ei oo ainakaan meän parketille pahoja tehny.. siinä oli lappuki mukana jossa varotettiin tuosta et puiset pinnat jä kosteammaksi ku muut...
Mutta kuitenkin saa käyttää puulattiallakin? Tuleekohan sit lisähommaa vaan jos joutuu erikseen kuivailemaan perässä..
ei sitä oo ainakaan kielletty... ei minusta niin märäksi jätä että joutuis kuivaileen... joskus on kyl tehty niin et mie oon tullu mikrokuitumopin kans perässä (joo, meillä mies imuroi ja moppaa, mie en :D ), mut se on johtunu siitä et saa koirankarvat paremmin pois nurkistaki (imurilla hankalaa, mut nihkeällä mopilla lähtee paremmin)

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
eihän tää mikään imuri ole, kun moppi. :)
Haa haa! Niinpäs olikin. Mä olin ihan vaan siinä vesi imurissa. :LOL: :LOL:

huippu
mä oon ainakin tykänny tost mopista, oon pessyt sillä ihan kaikkee laminaatit, puulattian, seiniä(en tapetti) puuportaat, peilit, pytyt siis ihan kaikkee villamatonkin josta tuli ku uus. ja mun mielestä tol H2o:lla tulee puhtaampaa ku pesuaineilla, ja sehän raikastaa sohvat, patjat yms muut huonekalut minä ainakin suosittelen kaikille tota.

Yhteistyössä