Hyvä tapa lopettaa netti suhe??

Ewi
Ittee harmittaa ku monet miehet joihin seksi sätissä esim oon tutustunu yhtä äkkiä vaan lopettaa yhteyden pidon esimr yhen veppi session jälkeen.....=itte monesti ehtiny siinä ajassa mieheen ihastuu jo?? Pitääkö alkaa lespo seksuaaliksi että nyky aikana saa pysyvän mese suhteen?? kysyn vaan.......

naapuri
Alkuperäinen kirjoittaja jenna:
Mut säälittävää toi pettäminen!!! Ja minun mielipiteeni on että netistä ukkoja etsivät on säälittäviä,ja mielestäni saan olla mitä mieltä haluan!!?
Mistäs niitä ukkoja sit pitää ettiä baareista vai? Onko se vähemmän säälittävää kun netistä? Ei voi kun ihmetellä....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
älä etsi seksi palstoilta....pysyttele näissä tän pastan miehissä...perheellisissä kunnon miehissä. Täälläkin monta miestä, kun vaan osaa kysyä :saint:
No ei sulle ainakaan enää kun ne huomaa ettet osaa pitää turpaas kiinni vaan "vahingossa" käräytät ne. Kannattaa sahata oksaa jolla istuu...

gitta
Säälittävä ihminen joka edes etsii miestä netistä..todella säälittävää!!
Täällä ilmoittautuu yksi säälittävä tapaus =)

Isäntä löytyi netistä ja nyt ollaan naimisissa ja lapsia. Mutta meillä on vissiin sit säälittävä suhde. Onnellinen kylläkin kaikessa säälittävyydessään =)

Mut siis ap:lle: Ei sieltä seksichatista mitään vakavaa seuraa löydy. Siellä on hauskanpitoa ja nettirunkkausta etsiviä ihmisiä. Monet vielä feikkejä, joten ei ihmekään, jos lopettavat yhteydenpidon hetki kohta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Ittee harmittaa ku monet miehet joihin seksi sätissä esim oon tutustunu yhtä äkkiä vaan lopettaa yhteyden pidon esimr yhen veppi session jälkeen.....=itte monesti ehtiny siinä ajassa mieheen ihastuu jo?? Pitääkö alkaa lespo seksuaaliksi että nyky aikana saa pysyvän mese suhteen?? kysyn vaan.......
Mitä ihmettä, oletko tosissasi? Onhan se nyt miehen kunnia-asia pitää naisestaan parasta mahdollista huolta myös täällä virtuaalimaailmassa. Kokemuksesta voin sanoa, että vasta useiden sessioiden jälkeen alkaa tutustua toiseen paremmin ja siten molemmat saada yhä enemmän iloa ja nautintoa toisistaan. Aivan kuin oikeassakin maalimassa. Ja kun välillä jutellaan niitä näitä, asettuvat asiat mukavasti sopiviin uomiin ja suhteelle syntyy jatkuvuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
älä etsi seksi palstoilta....pysyttele näissä tän pastan miehissä...perheellisissä kunnon miehissä. Täälläkin monta miestä, kun vaan osaa kysyä :saint:
No ei sulle ainakaan enää kun ne huomaa ettet osaa pitää turpaas kiinni vaan "vahingossa" käräytät ne. Kannattaa sahata oksaa jolla istuu...
Miten täällä käräytetään? Kerrotaan toisille nikeille? Aika rankka syytös!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kaikki jotka mun aloituksiin ja leikkiin lähtee mukaan ei suinkaan ole niitä kavereita...monen kanssa on vain heitetty huulta palstalla ja siitä voi tulla kuva jostain muusta...harvojen kanssa muuta eikä todellakaan ole tarvetta mitään käräytellä...
oksasahaa ei mulla vielä olekkaan...pitää varmaan hankkia sellainenkin lelu

Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja gitta:

Isäntä löytyi netistä ja nyt ollaan naimisissa ja lapsia. Mutta meillä on vissiin sit säälittävä suhde. Onnellinen kylläkin kaikessa säälittävyydessään =)

Mut siis ap:lle: Ei sieltä seksichatista mitään vakavaa seuraa löydy. Siellä on hauskanpitoa ja nettirunkkausta etsiviä ihmisiä. Monet vielä feikkejä, joten ei ihmekään, jos lopettavat yhteydenpidon hetki kohta.
Onnea teille......... ittestä toi tosi sexyä= modernia......... kyl uskon et ootte onnellisia?? esim itte löytäny ukkoni live elämästä= suku juhlista= nyt suku puoli elämä pätkii?? itte huomannu just ton mihin teiänkin pari suhteen onnellisuus perustuu luulen= netti miehissä säpinää??

Ewi
Totta toi= itte huomannu komeempia seksi sätissä + perheellisiä kans mut valmiimpia eroon?? = oon tosi tarkoituksella liikkeessä

Alkuperäinen kirjoittaja gitta:

Mutta tämä on kai hiukan eri asia, kun aloittajalla on jo mies ja perhe. Kyllä se munkin mielestä silloin on hiukan säälittävää etsiä sivuseuraa netistä.

Yhteistyössä