Toisaalta, jos seksichatista seuraa bongaa, niin kyllä mäkin olettaisin niiden olevan sen perseen perässä. Ei minkään muun.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tarviiko sitä persettä heti alkaa tyrkyttämään. kaikki kun ei sen perässä ole netissä kuitenkaan. ei ihme jos porukka häviää...
No mistähän johtuu?Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Itteni mies koisii vaan sänkyssä= kaikki ajat sanonko suoraan anonyymisti?? Ennen seksi peto= mihin ihastuin= nyt liian kesy??Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Mihin sä Ewi tarvit jotakin säälittäviä nettiseksisuhteita, kun sulla on omakin mies?
Ittekki miettiny= lemppasitko itteni???Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tarviiko sitä persettä heti alkaa tyrkyttämään. kaikki kun ei sen perässä ole netissä kuitenkaan. ei ihme jos porukka häviää...
toisaalta mä yleistin sanomiseni koskemaan kaikkea juttelua netissä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Toisaalta, jos seksichatista seuraa bongaa, niin kyllä mäkin olettaisin niiden olevan sen perseen perässä. Ei minkään muun.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tarviiko sitä persettä heti alkaa tyrkyttämään. kaikki kun ei sen perässä ole netissä kuitenkaan. ei ihme jos porukka häviää...
en.Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Ittekki miettiny= lemppasitko itteni???Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tarviiko sitä persettä heti alkaa tyrkyttämään. kaikki kun ei sen perässä ole netissä kuitenkaan. ei ihme jos porukka häviää...
Toisaalta se on kyllä tottaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:toisaalta mä yleistin sanomiseni koskemaan kaikkea juttelua netissä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Toisaalta, jos seksichatista seuraa bongaa, niin kyllä mäkin olettaisin niiden olevan sen perseen perässä. Ei minkään muun.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tarviiko sitä persettä heti alkaa tyrkyttämään. kaikki kun ei sen perässä ole netissä kuitenkaan. ei ihme jos porukka häviää...
Moi, en kehtaa laittaa yyveetä vielä, mutta onko täällä palstalla oikeasti "halukkaita" perheellisiä miehiä?Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:kaikki jotka mun aloituksiin ja leikkiin lähtee mukaan ei suinkaan ole niitä kavereita...monen kanssa on vain heitetty huulta palstalla ja siitä voi tulla kuva jostain muusta...harvojen kanssa muuta eikä todellakaan ole tarvetta mitään käräytellä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei sulle ainakaan enää kun ne huomaa ettet osaa pitää turpaas kiinni vaan "vahingossa" käräytät ne. Kannattaa sahata oksaa jolla istuu...Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:älä etsi seksi palstoilta....pysyttele näissä tän pastan miehissä...perheellisissä kunnon miehissä. Täälläkin monta miestä, kun vaan osaa kysyä :saint:
oksasahaa ei mulla vielä olekkaan...pitää varmaan hankkia sellainenkin lelu
Älä suotta ujostele, laittele vain yksäreitä menemään. Kyllä se siitä lutviutuu, ennemmin tai myöhemmin löytyy Sinullekin sopiva kumppani!Alkuperäinen kirjoittaja harmailen ujona:Moi, en kehtaa laittaa yyveetä vielä, mutta onko täällä palstalla oikeasti "halukkaita" perheellisiä miehiä?Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:kaikki jotka mun aloituksiin ja leikkiin lähtee mukaan ei suinkaan ole niitä kavereita...monen kanssa on vain heitetty huulta palstalla ja siitä voi tulla kuva jostain muusta...harvojen kanssa muuta eikä todellakaan ole tarvetta mitään käräytellä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei sulle ainakaan enää kun ne huomaa ettet osaa pitää turpaas kiinni vaan "vahingossa" käräytät ne. Kannattaa sahata oksaa jolla istuu...Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:älä etsi seksi palstoilta....pysyttele näissä tän pastan miehissä...perheellisissä kunnon miehissä. Täälläkin monta miestä, kun vaan osaa kysyä :saint:
oksasahaa ei mulla vielä olekkaan...pitää varmaan hankkia sellainenkin lelu
Oletko itse naimisissa/avoliitossa/seurustelusuhteessa, ja jos olet, niin hyväksyt vissiin nettipuuhailut kuitenkin? Minkä ikänen olet?