Hakutulokset

1. L

Anne, Ruoholahden uus rehtori =D

Niin ja mä nauroin eilen ihan kipeenä sitä kohtaa kun ne oli tulossa sieltä rauhan pyöräilystä, noukkivat pyörät ojasta ja Ellu kysyy "Siis millanen ihminen vie toisen etupyörän ?" Ja taluttaa etupyörätöntä fillariaan. :laugh: Mä en edes tiedä miks just tuo kohta oli niin äärettömän hauska.
  2. L

Onkohan normaalia raskausajan kipua?

Musta on ainakin tämän 9kk matkan aikana alkanut tuntua siltä, että ihan sama mihin sattuu ja miten sattuu niin aina kaikki johtunee raskaudesta. |O Toki, suuri osa varmasti johtuukin. Mä en osaa sanoa sun onkelmaas, muuta kun kuluneen lauseen että "johtunee raskaudesta". :D
  3. L

Kohta ostamaan nintendo wiin :)

Mäkin kovasti haluaisin. :ashamed: Eipä taida pukki sitä meille tänäkään jouluna tuoda. Viime jouluna jo miehen kanssa sovittiin että ostetaan se nyt sitten tänä vuonna joulukahjaksi, mutta toisin meni suunnitelmat. Mutta meille on jouluksi, toivottavasti jouluksi, tulossa paaaaaaljon ihanampi...
  4. L

Turha juttu.

Mä haluaisin kovasti ostaa mun veljelle tälläisen joululahjaks..... :D Mua jotenkin öklöttää miehet jotka kulkee käsi munissa, ja mun veli ei ole se ainut jonka tiedän niin tekevän. :x...
  5. L

ootteko ostaneet netistä jostain niitä

Google auttaa aina kummasti. :whistle:
  6. L

ootteko ostaneet netistä jostain niitä

http://www.mulletoi.com/shop/kodin_sisustaminen/himaan_silla_silmalla/prod__87601_jaakaappirunous no tuolla nyt ainakin oli jotain. Sitten olen nähnyt niitä kirjakerhojen sivuilla joskus aikoinaan. Itse ostin... oiskos ollut prismasta, mutta siitäkin on jo tovi aikaa.
  7. L

Tatuoiduille pari kysymystä!

Kyllä ainakin mun tatuoitsijani osaa hommansa oikeinkin hyvin. Mä kävin sille selittämässä ihan jotain diipadaapa juttua mun tulevasta tatuoinnista ja näytin jonkun kuvan joka on "vähän toillanen, muttei sinne päinkään" sitte se soitti parin päivän päästä ja pyys käymään kattomassa sen...
  8. L

Miten reagoisit...?

Huutaisin ja luultavasti synnyttäisin samaan rahaan. :D
  9. L

joululahja 25v miehelle netistä?

Mä tilasin just diktaattorin sivuilta 2 uutta Juha Vuorisen kirjaa. Mies on kyllä myös jo 30, mutta nuo kirjat jaksaa aina naurattaa nuorempaakin kaveria ja mies ne kuitenkin lukee monestikkin läpi. :) Ja onhan ne munkin mielestä hauskoja. :D
  10. L

Huomenta pitkästä (?) aikaa

Palstan menosta en tiedä yhtikäs mitään, mutta mulla on ainakin niin hidas aamu että mietin monesti jaksanko edes silmiä tänään avata. :ashamed: Kämppä on kylmä ku siperia ja puiden haku liiteristäkään ei nappaa. Mikään ei nappaa. |O Nooooh, onneks jonkun päivä on eri luokkaa kun omani...
  11. L

G: Onko sinulla mielestäsi hyvä itsetunto? Entä oletko onnellinen?

Olen mä kovasti paljon opnnellinen, tai ainakin mä tunnen olevani onnellisempi kun koskaan ennen, mutta ei mulla silti ole liiemmin itsetuntoa. :o Tai näin mä ainakin tunnen... B)
  12. L

Ostin housut! (Sis. kuvan)

Oliks noi housut ? :laugh:
  13. L

Mitä ihmettä mä teen???

Riippuu kait se millanen näyttö sulla ois edessä.... mä en enää pystyis näillä viikoilla kyllä suorittamaan sellaisia näyttöjä joita ammattikoulussa suoritin. Vanhuksiin ne lähinnä liittyi, joten fyysistä voimaa ja ketteryyttä ei kyllä enää irtoais niinkään. Jos saisit aikaseks edes...
  14. L

turvotusta RV36...

No mä ajattelin kans siinä uuden vuoden tienoilla alottaa. Mulla on LA hiukan ennen joulua, mutta me ollaan tän lapsen kanssa sovittu jo alun alkaen että tulee sitten ajoissa ulos että äiti pääsee kotiin syömään tai sitten muutaman päivän myöhässä että äiti voi vielä kotona syödä. Syödä mä...
  15. L

turvotusta RV36...

No sattuipas kun just eilen ostin paketin kiivejä, vaikkei mitään herkkua olekkaan. No jos tää ananas nyt edes hiukan auttais, on kyllä ihan oikeesti sellanen hk:n sininen nakinkuoressa olo kun mitkään vyötärön alle tehtävät toimet eivät enää onnistu. |O kohta tää on silti ohi ja turvotus...
  16. L

G: Mitä kamalaa olette saaneet anopiltanne? :D

No mun anoppini kun tekee lahjoja niin jokaisella voi olla ihan hyvin ainakin 10 pakettia, jokainen nippeli nappeli juttu eri pakettiin. :whistle: :laugh:
  17. L

turvotusta RV36...

Mulla kans tavote olis tuo 20, ainakin. :laugh: Mä luotan, uskon ja toivon että imetys laihduttaa, niin en jotkut väittää... mä imetän vaikka väkisin! :snotty: No niin, mä tiesin että tässä ananaksen kittaamisessa ei ole järkeä... :ashamed:
  18. L

G: Mitä kamalaa olette saaneet anopiltanne? :D

Mä sain ensimmäisenä jouluna joskus ajat sitten anopilta samassa paketissa rullaluistinsuojat, löytyy vieläkin paketista ! :D Ja spagettikauhan. ( en pidä rullluitselusta, enkä liiemmin spagetistakaan, mahtokos olla jotain kettuilua ? :D) Meillä on anopin kanssa aivan erilainen maku ja...
  19. L

turvotusta RV36...

No jos paineet ja virtsa on kuitenkin ihan ok, niin ei kait sitä turhasta kannata huolta kantaa. Tosin, tiedän miltä se tuntuu kun olo on kun pallokalalla. Mä nyt jo mietin miten saan pyörittyä 2 tuntia kuapungilla tän turvonneen ruhoni kanssa. |O
  20. L

turvotusta RV36...

Sitä mäkin toivon. |O Eilen alotin tehokkaan ananas kuurin, siis juon paljon ananas mehua ja syön ananasta, se kuulemma auttaa nesteiden liikkumiseen. Ihan muuten hyvä kuuri, mutta närästää niin perhanasti!!! :kieh:

Yhteistyössä