turvotusta RV36...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Sitä mäkin toivon. |O Eilen alotin tehokkaan ananas kuurin, siis juon paljon ananas mehua ja syön ananasta, se kuulemma auttaa nesteiden liikkumiseen. Ihan muuten hyvä kuuri, mutta närästää niin perhanasti!!! :kieh:

No jos paineet ja virtsa on kuitenkin ihan ok, niin ei kait sitä turhasta kannata huolta kantaa.
Tosin, tiedän miltä se tuntuu kun olo on kun pallokalalla. Mä nyt jo mietin miten saan pyörittyä 2 tuntia kuapungilla tän turvonneen ruhoni kanssa. |O

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Sitä mäkin toivon. |O Eilen alotin tehokkaan ananas kuurin, siis juon paljon ananas mehua ja syön ananasta, se kuulemma auttaa nesteiden liikkumiseen. Ihan muuten hyvä kuuri, mutta närästää niin perhanasti!!! :kieh:
mä kanssa joskus kokeilin ananasta, mut sitte mulle sanottiin et se kerää nesteitä...en sitte tiiä, vähän sitä on hyvä ja paljon ei niin hyvä :)

tässä vaiheessa luotan vielä siihen et suurin osa kiloista jäis sairaalaan...tosin sitten kun oon edes lähtöpainossa niin olis tarkoitus pudottaa 20 kg, tai ainakin koittaa....hoh hoh,mitenköhän siinä käy :)

Mulla kans tavote olis tuo 20, ainakin. :LOL: Mä luotan, uskon ja toivon että imetys laihduttaa, niin en jotkut väittää... mä imetän vaikka väkisin! :snotty:
No niin, mä tiesin että tässä ananaksen kittaamisessa ei ole järkeä... :ashamed:

ap
Mulla kans tavote olis tuo 20, ainakin. :LOL: Mä luotan, uskon ja toivon että imetys laihduttaa, niin en jotkut väittää... mä imetän vaikka väkisin! :snotty:
No niin, mä tiesin että tässä ananaksen kittaamisessa ei ole järkeä... :ashamed:
peesi! mä luotan kans imetyksen laihduttamisen voimaan!! tosin ekasta lapsesta ei imetys onnistunut kun ei tullut maitoa,mutta nyt kanssa ajattelin imettää "vaikka väkisin" :)

Kiivi, mansikat (no hitostakos niitä nyt saa???) ja TUORE ananas poistaa nelsteita kuulemma.
No mä vetäsin ihan purkkiananasta ja jee, jaloista ei tarvi tällä hetkellä rautakangellla veiveta sukkia irti..
Mutta kun kädet on niin turvoksissa ettei sormet meinaa taipua ja niveliin koskee |O

No sattuipas kun just eilen ostin paketin kiivejä, vaikkei mitään herkkua olekkaan.
No jos tää ananas nyt edes hiukan auttais, on kyllä ihan oikeesti sellanen hk:n sininen nakinkuoressa olo kun mitkään vyötärön alle tehtävät toimet eivät enää onnistu. |O
kohta tää on silti ohi ja turvotus on muisto vain ! Ja iso kasa ihraa samaten.
Musta tulee ainakin tosi kivan näköinen näpsäkkä kotiäiti ! :)

varma tieto
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä kanssa joskus kokeilin ananasta, mut sitte mulle sanottiin et se kerää nesteitä...en sitte tiiä, vähän sitä on hyvä ja paljon ei niin hyvä :)

tässä vaiheessa luotan vielä siihen et suurin osa kiloista jäis sairaalaan...tosin sitten kun oon edes lähtöpainossa niin olis tarkoitus pudottaa 20 kg, tai ainakin koittaa....hoh hoh,mitenköhän siinä käy :)
Ananas ei kerää nestettä vaan se poistaa sitä.

No mä ajattelin kans siinä uuden vuoden tienoilla alottaa.
Mulla on LA hiukan ennen joulua, mutta me ollaan tän lapsen kanssa sovittu jo alun alkaen että tulee sitten ajoissa ulos että äiti pääsee kotiin syömään tai sitten muutaman päivän myöhässä että äiti voi vielä kotona syödä. Syödä mä ainakin jouluna aion jos en muuta. |O
Ens joulunahan mä en sitten sillain voi enää ahmiakkaan kaikkea hyvää ettei ne mun laihduttamat kilot vaan karkaa takasin. :eek:

Yhteistyössä