vieras
onko muita joille tullut loppuraskaudesta turvotusta?
miten sitä hoidetaan? ja mitä siitä voi seurata???
miten sitä hoidetaan? ja mitä siitä voi seurata???
mä kanssa joskus kokeilin ananasta, mut sitte mulle sanottiin et se kerää nesteitä...en sitte tiiä, vähän sitä on hyvä ja paljon ei niin hyväAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Sitä mäkin toivon. |O Eilen alotin tehokkaan ananas kuurin, siis juon paljon ananas mehua ja syön ananasta, se kuulemma auttaa nesteiden liikkumiseen. Ihan muuten hyvä kuuri, mutta närästää niin perhanasti!!! :kieh:
peesi! mä luotan kans imetyksen laihduttamisen voimaan!! tosin ekasta lapsesta ei imetys onnistunut kun ei tullut maitoa,mutta nyt kanssa ajattelin imettää "vaikka väkisin"Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Mulla kans tavote olis tuo 20, ainakin. Mä luotan, uskon ja toivon että imetys laihduttaa, niin en jotkut väittää... mä imetän vaikka väkisin! :snotty:
No niin, mä tiesin että tässä ananaksen kittaamisessa ei ole järkeä... :ashamed:
Ananas ei kerää nestettä vaan se poistaa sitä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä kanssa joskus kokeilin ananasta, mut sitte mulle sanottiin et se kerää nesteitä...en sitte tiiä, vähän sitä on hyvä ja paljon ei niin hyväAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Sitä mäkin toivon. |O Eilen alotin tehokkaan ananas kuurin, siis juon paljon ananas mehua ja syön ananasta, se kuulemma auttaa nesteiden liikkumiseen. Ihan muuten hyvä kuuri, mutta närästää niin perhanasti!!! :kieh:
tässä vaiheessa luotan vielä siihen et suurin osa kiloista jäis sairaalaan...tosin sitten kun oon edes lähtöpainossa niin olis tarkoitus pudottaa 20 kg, tai ainakin koittaa....hoh hoh,mitenköhän siinä käy