Anne, Ruoholahden uus rehtori =D

• Viestiketjun aloittaja haha
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä katoin pari jaksoa perjantaina ja melkein kaikki tänään. Eilinen jäi kokonaan välistä. Mutta oli ne vaan hyviä, vaikka vähän tällästä mökkiytynyttä kotiäitiä rupes tökkimään niiden viinanjuonti ja tyhmyys, mutta sitten muistin, että olinhan mäkin joskus nuori ;)

Paras jakso on ehkä se, kun ne menee Vesan autolla sinne tanssilavalle tapaan Markkua, siinä jaksossa on vaan mun mielestä parhaat lausahdukset, kuten se mäyräkoiran osto; kyllähän se säilyy, jos ei se mee ja Vesalle soitto, voidaan me tulla taksilla, mutta sun auto jää sit tänne... ja kun ne hehkuttaa, että tää on niin ihana paikka ja ihana, kun sun ja Markun juttu alkaa just täällä =)

Joskus olen katsonut jakson enkä oikeen tajunnut mikä siinä oli ideana, en pitänyt. Liv ei toimi mulla, mutta eilen hoksasin, että nettitv:stä näkyy jaksot. Kaikki katsoin ja wau tuohan on ihanan ihastuttava ja koukuttava sarja, tykästyin :)

häh
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
^ miksei toimi, vaikka hait kanavat uusiks?
En tiedä. Johtuu varmaan siitä, että on kaapelitalous ja toi digiboksi on antennitalouteen. Näkyy kyllä kaikki normikanavat.
miten oot saanut digiboxin toimimaan :eek: eikös ne toimi vaan siinä taloudessa mihin ne on tarkoitettu?

yhmamma
"Mä olin taas Vesan kaa sillain..."

Mä oon nauranut ihan vedet silmissä ja toivoin vain ettei lapset herää ku äiti hekottaa. Tulee niin oma nuoruus mieleen, vaik ei mulla noin hurjaa menoa ollutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
En tiedä. Johtuu varmaan siitä, että on kaapelitalous ja toi digiboksi on antennitalouteen. Näkyy kyllä kaikki normikanavat.
miten oot saanut digiboxin toimimaan :eek: eikös ne toimi vaan siinä taloudessa mihin ne on tarkoitettu?
En tiedä. Muistaakseni kuukauden se ei toiminut ollenkaan kun kokeilin. Sitten näkyi pari viikkoa pelkät Ylen kanavat ja sitten kaikki muut (mtv3, nelonen, sub, jim). Näin on mennyt hieman yli puoli vuotta. Outoa kyllä. Kun tuo entinen on kuitenkin toiminut niin ei ole jaksanut hankkia kaapeliin sopivaa, sitten varmaan näkyisi se liv.

sss
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
En tiedä. Muistaakseni kuukauden se ei toiminut ollenkaan kun kokeilin. Sitten näkyi pari viikkoa pelkät Ylen kanavat ja sitten kaikki muut (mtv3, nelonen, sub, jim). Näin on mennyt hieman yli puoli vuotta. Outoa kyllä. Kun tuo entinen on kuitenkin toiminut niin ei ole jaksanut hankkia kaapeliin sopivaa, sitten varmaan näkyisi se liv.
teijän talos on sit pakosti oltava antenni

Niin ja mä nauroin eilen ihan kipeenä sitä kohtaa kun ne oli tulossa sieltä rauhan pyöräilystä, noukkivat pyörät ojasta ja Ellu kysyy "Siis millanen ihminen vie toisen etupyörän ?" Ja taluttaa etupyörätöntä fillariaan. :LOL:
Mä en edes tiedä miks just tuo kohta oli niin äärettömän hauska.

Yhteistyössä