Hakutulokset

1. B

Voisitko panna 16-vuotiaan nuoren miehen kanssa?

Mä voisin ja ilomielin.
  2. B

Rasismi kertoo ihmisen tyhmyydestä

Ikävä tuottaa pettymys, mutta mä en ole fjonga vaan hänestä monen sadan kilometrin päässä asuva.
  3. B

Olet sä ihana. Oikein rakastettava tapaus. Oikein huokuu tänne sun ihanuutesi ja viisautesi.
  4. B

Perhoisen jälki? Kuka se on?
  5. B

Ne harmaan rasistin kirjoitusvirheet ovat vain esimerkki siitä tyhmyydestä. Suurin tyhmyys on elää siinä luulossa, että on parempi ihan vain sen kansalaisuutensa vuoksi.
  6. B

Sen huomasin erään harmaan kohdalla hetki sitten yhdessä ketjussa. Halusi olla hyvinkin isänmaallinen, mutta ei osaa edes äidinkieltämme kirjoittaa kunnolla. En itsekään kirjoita täydellisesti, mutta tuon harmaan kirjoitusvirheet olivat aivan omaa luokkaansa. Jos haluaa olla isänmaallinen ja...
  7. B

Hemmetin KKK! Et oo kertonu vieläkään tätä...

Just muuten kirjoittaa täydellistä suomea noinkin isänmaalliseksi suomalaiseksi. Tai sitten ei.
  8. B

Haluan kotirouvaksi

Otan osaa.
  9. B

Ulkomaalaistenko pitäisi hävetä taustaansa? Just on tosiaan tyhmä ja mä kehtaan sen sanoa suoraan.
  10. B

Onko sallittua jos kouluttajalla on suhde oppilaaseen?

Ap haluaisi itse sen opettajan ja itkee nyt sitä kun ei se opettaja halua häntä. Mene Demin palstalle itkemään.
  11. B

Eli olet rasisti kun toisen ulkomaalaistausta saa sut raivoihinsa. Mene muualla raivoamaan sen isänmaallisuutesi kanssa.
  12. B

Niin ja fjonga KYSYI että onko just tyhmä? Taitaa olla kun ei osannut vastata kysymykseen.
  13. B

Mitä just oikein hermoilee? Taitaa olla joku rasisti.
  14. B

Ei mulle ainakaan ole mitään puolikkaita olemassa vaan ihan kokonaisia sisaruksia.
  15. B

Tuntemani yksnihuoltaja suunnittelee lapsen hoidon alkaessa..

Ap taitaa vain olla kateellinen ja katkera.

Yhteistyössä