Hemmetin KKK! Et oo kertonu vieläkään tätä...

just
Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly Effect:
Mitä just oikein hermoilee? Taitaa olla joku rasisti.
mutta jos vierasmaalaistaustainen ihminen tulee sanomaan mua tyhmäksi koska en voinut hänen kieliopillisesti puutteellista kirjoitustaa ymmärtää niin todellakin menee hermo!

Prof. A.L.Turia
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
rakas proffa, google eikä wikipedia osannut kertoa mitään tästä :whistle: saisko lähdettä?
Olen tutkinut aihetta väitöskirjassani "Occurrence of Gravidas Duplicidas among the female population of North-Eastern Carelia in Finland", tarkastettu Joensuun Yliopiston Naistentautien laitoksella vuonna 1978.

jep
Alkuperäinen kirjoittaja just:
mutta jos vierasmaalaistaustainen ihminen tulee sanomaan mua tyhmäksi koska en voinut hänen kieliopillisesti puutteellista kirjoitustaa ymmärtää niin todellakin menee hermo!
tuossakin piti sitten kuitenki mainita tuo vierasmaalainen....juupa juu, anna olla. tulee noita väärinymmärryksiä kuule ihan kaikkien välillä, kansalaisuuteen katsomatta. Et teet nyt itsestäs vähän... jätän sanomatta.

ja ymmärtäisit lukemasi ja kirjoittamasi niin et olisi samaa mieltä.
Mikään tuosta sinun tiimarivihko viittauksestasi ei antanut viitteitä siitä.
Mutta älä panikoi, kai sinä ok pärjäilet kielen kanssa mutta varmaankin voit myöntää, että sinulle tulee väärinymmärryksiä/kirjoituksia säännöllisesti.

Huomasit varmaan, että Nyynäkin sinulle yritti selvittää mitä kirjoitin ja tarkoitin.
Älä sinä hauk7u ihmisiä kovin herkästi tyhmiksi, koska et ole samasta äidinkieliperheestä. se saattaa kostautua sinulle.
ei pahalla suakaan kohtaan, mutta laske huviksesi montako kielioppivirhettä ja sanojen väärinsijoitusta teit. ei paljoakaan saanut selvää :whistle:
Jos olisit ollut järkevä, et olisi heittänyt mulle vastapalloa että olet palstaillut vasta 9kk vaan kysynyt mitä tarkoitan eli sinä ymmärsit ekan kirjoitukseni väärin jossa lainaan tekstiäsi =)

just
mua olisi ärsyttänyt väärinkäsitys ja tilanne täysin suomalaisenkin kanssa, mutta tuo ap:n tausta sai mut raivoihin. Miten voi olla noin paljon pokkaa? Luulisi olevan vähän nöyrempi kun on vielä vieraalla maallla..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Onneksi tässä on oikeinkirjoitus kohdillaan
:D :D :D :D :D :saint: :saint: :saint:
Niin ja fjonga KYSYI että onko just tyhmä? Taitaa olla kun ei osannut vastata kysymykseen.

mua olisi ärsyttänyt väärinkäsitys ja tilanne täysin suomalaisenkin kanssa, mutta tuo ap:n tausta sai mut raivoihin. Miten voi olla noin paljon pokkaa? Luulisi olevan vähän nöyrempi kun on vielä vieraalla maallla..
Eli olet rasisti kun toisen ulkomaalaistausta saa sut raivoihinsa. Mene muualla raivoamaan sen isänmaallisuutesi kanssa.

ja ymmärtäisit lukemasi ja kirjoittamasi niin et olisi samaa mieltä.
Mikään tuosta sinun tiimarivihko viittauksestasi ei antanut viitteitä siitä.
Mutta älä panikoi, kai sinä ok pärjäilet kielen kanssa mutta varmaankin voit myöntää, että sinulle tulee väärinymmärryksiä/kirjoituksia säännöllisesti.

Huomasit varmaan, että Nyynäkin sinulle yritti selvittää mitä kirjoitin ja tarkoitin.
Älä sinä hauk7u ihmisiä kovin herkästi tyhmiksi, koska et ole samasta äidinkieliperheestä. se saattaa kostautua sinulle.
Montako virhettä se sulla on tuossa?
jos olisit ollut järkevä, olisit kysynyt multa mitä tarkoitan eikä väittää olleesi palstalla 9kk. kaiken lisäksi en väittänyt tyhmäksi vaikka kysymysmerkki minulta puuttuikin, siinähän oli kysymyssana kuinka.

jep
Eli siis provoat tahallaan tähän lisää vettä myllyyn? Oikeasti, jos jonkun tausta saa raivoihin sen vuoksi, että on "vieraalla maalla" niin on kyllä asenteissa peiliin katsomista...

Sori fjonga, että tän piti mennä tähän :/

just
olen tyhmä ja rasisti. Onneksi olen todella täällä vasta vähän aikaa oleillut ja todellakin mietin onko tämä keskustelupalsta vai heikkolahjaisten hiekkalaatikko.
Ainakin tiedän itse taustani enkä häpeile sitä.

:LOL: :LOL: :LOL:
ihan oma maa tämä on, suomen kansalaisuuden turvin... mahtaa vituttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Eli siis provoat tahallaan tähän lisää vettä myllyyn? Oikeasti, jos jonkun tausta saa raivoihin sen vuoksi, että on "vieraalla maalla" niin on kyllä asenteissa peiliin katsomista...

Sori fjonga, että tän piti mennä tähän :/
ainahan nä menee tähän :D

just
ja luojan kiitos asustat musta maantietteellisesti 800km päässä, joten vaikuta tai ole vaikuttamatta siellä ihan just niin paljon kuin huvitat.
Älä kuitenkaan teeskentele viatonta tässä ketjussa, ymmärsit väärin, vääntelit ja kääntelit kirjoituksiani ja sitten vittuilet päälle? Ok. mun teinivuodet katso on takan päin, mä en vaan tiedätkö jaksa.

ja luojan kiitos asustat musta maantietteellisesti 800km päässä, joten vaikuta tai ole vaikuttamatta siellä ihan just niin paljon kuin huvitat.
Älä kuitenkaan teeskentele viatonta tässä ketjussa, ymmärsit väärin, vääntelit ja kääntelit kirjoituksiani ja sitten vittuilet päälle? Ok. mun teinivuodet katso on takan päin, mä en vaan tiedätkö jaksa.
ei hitto mä oon huomenna toinen jalka haudassa ja yhä teini :LOL: :LOL: kiitos, piristit päivää :flower:
ei mun tartte teeskennellä, kaikkihan sen näkee kuinka sinä ymmärsit mut väärin...

heillo
perheensä sijaisperhe-taustasta kertoili muistaakseni syksyllä 2008. eli n. 6kk sitten.
ei helvetti kuin tyhmä sä oikein oot :eek: :eek: :eek:
en mä väittänytkään et olisit palstaillut 1,5v sitten.
Sorppa, mutta kyllä mun sympatiat on nyt harmaan puolella, vaikka tökeröstä hän nyt muuten käyttäytyykin..

just
ei hitto mä oon huomenna toinen jalka haudassa ja yhä teini :LOL: :LOL: kiitos, piristit päivää :flower:
ei mun tartte teeskennellä, kaikkihan sen näkee kuinka sinä ymmärsit mut väärin...
miten mä voin tietää että kkk on tehnyt aloituksen 1,5v sitten kun olen ollut palstalla 9kk? Jotta älähän nyt jaksa enempää. Sinä hetiti jonkun utopistitseen tiimarivihkoheittoon. Ja tämä muuten ei ole eka kerta kun sulla tulee täällä vaikeuksia sen takia että et joko ymmärrä tai kirjoitat väärin. miksi se on niin vaikeaa sinulle ymmärtää?

just
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
perheensä sijaisperhe-taustasta kertoili muistaakseni syksyllä 2008. eli n. 6kk sitten.
ei helvetti kuin tyhmä sä oikein oot :eek: :eek: :eek:
en mä väittänytkään et olisit palstaillut 1,5v sitten.
Sorppa, mutta kyllä mun sympatiat on nyt harmaan puolella, vaikka tökeröstä hän nyt muuten käyttäytyykin..
hermo meni ja osaan myöntää olleeni ikävä, mutta mitä se hyödyttää kun vastapeluri on edelleen 2 maan kuningatar ja aina oikeassa.

miten mä voin tietää että kkk on tehnyt aloituksen 1,5v sitten kun olen ollut palstalla 9kk? Jotta älähän nyt jaksa enempää. Sinä hetiti jonkun utopistitseen tiimarivihkoheittoon. Ja tämä muuten ei ole eka kerta kun sulla tulee täällä vaikeuksia sen takia että et joko ymmärrä tai kirjoitat väärin. miksi se on niin vaikeaa sinulle ymmärtää?
etkö ymmärrä mikä on tiimarinvihko vaikka olet palstaillut 9kk? aloituksestani käy ilmi että kirjoitus on KKKn vanha, enkä mä väittänyt sun edes tietäneen mitä on tapahtunut 1,5v sitten. väitän, että tiimarinvihko-käytäntö on huomattavasti kehittyneempää nyt kuin 1,5v sitten.
tottakai mulle tulee blackoutteja siinä missä muillakin, en väitä olevani täydellinen. virheeni huomatessani osaan myöntää olevani väärässä, nyt ei ole sellainen tapaus. enkä jaksa enää jankata: puhu mun kädelle :heart:

Yhteistyössä