Hemmetin KKK! Et oo kertonu vieläkään tätä...

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
okei mietitääs... eli sinulla ja kaikilla veljilläsi on sama isä ja sama äiti?

vuokrakohtu?
En keskustele tästä asiasta enää täällä :) mutta te voitte vapaasti jatkaa spekulointia :wave:
No miksi et voi kertoa miten asiat on?

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
joten toinen veli siis biologinen ja toinen ei.
tiimarinvihkot on olleet tosiaan enempi käytössä kuin 1,5 vuotta sitten :D
mitä sä sekoilet? Olen ollut palstalla 9kk..
no ihan sitä että kun KKK 1,5 vuotta sitten laitto ton pähkinän palstalle ei vielä kukaan osannut laukoa hänestä mitään tuollaista!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
okei mietitääs... eli sinulla ja kaikilla veljilläsi on sama isä ja sama äiti?

vuokrakohtu?
En keskustele tästä asiasta enää täällä :) mutta te voitte vapaasti jatkaa spekulointia :wave:
osu ja uppos. eli jompikumpi nuista miun väittämistä kolahti. joko koko poppoolla EI OLE sama isä ja sama äiti tai sitte on vuokrakohtu.

ja ei, en jatka spekulointia ku asiahan ei periaatteessa miulle mitenkään kuulu :wave:

perheensä sijaisperhe-taustasta kertoili muistaakseni syksyllä 2008. eli n. 6kk sitten.
ei helvetti kuin tyhmä sä oikein oot :eek: :eek: :eek:
en mä väittänytkään et olisit palstaillut 1,5v sitten.
eikun siis tuo harmaa sano että kkk on tuosta sijaisperhejutusta maininnu viime syksynä, että hän on sillon sen bongannu. että on siis puhunu muulloinki ku 1,5 vuotta sitte ;)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly Effect:
Ei mulle ainakaan ole mitään puolikkaita olemassa vaan ihan kokonaisia sisaruksia.
No sinusta ne sisarukset tietenkin tuntuvat täyssisaruksilta mutta käytännössä ja lain mukaan asia ei ole niin.

eikun siis tuo harmaa sano että kkk on tuosta sijaisperhejutusta maininnu viime kesänä, että hän on sillon sen bongannu. että on siis puhunu muulloinki ku 1,5 vuotta sitte ;)
itseasiassa KKK ei oo puhunut mitään sijaisperheistä silloin 1,5v sitten... laitto vaan yhteen ketjuun ton pähkinän. ja minähän tarkoitin vain sitä että palsta on kyllä kehittynyt melkoisesti tiimarinvihkoissaan 1,5 vuoden aikana...

just
perheensä sijaisperhe-taustasta kertoili muistaakseni syksyllä 2008. eli n. 6kk sitten.
VENÄLÄISENÄ josta halusin antaa sulle vähän maistiaisia. Älä luule osaavasi kirjoittaa/puhua suomea kun et osaa kunnolla.

eikun siis tuo harmaa sano että kkk on tuosta sijaisperhejutusta maininnu viime kesänä, että hän on sillon sen bongannu. että on siis puhunu muulloinki ku 1,5 vuotta sitte ;)
itseasiassa KKK ei oo puhunut mitään sijaisperheistä silloin 1,5v sitten... laitto vaan yhteen ketjuun ton pähkinän. ja minähän tarkoitin vain sitä että palsta on kyllä kehittynyt melkoisesti tiimarinvihkoissaan 1,5 vuoden aikana...
aaah... okkei. eli toinen puhu aidasta ja toinen aidanseipäästä :D

VENÄLÄISENÄ josta halusin antaa sulle vähän maistiaisia. Älä luule osaavasi kirjoittaa/puhua suomea kun et osaa kunnolla.

:eek: no eikös tämä mee jo vähän henkilökohtasuuksiin?

jep
Ei mulle ainakaan ole mitään puolikkaita olemassa vaan ihan kokonaisia sisaruksia.
sama täällä vaikka ne pitääkin mua puolikkaana :kieh:
tähän täytyy sanoa, että mulle ei ainakaan ole vaan kehittynyt samanlaista tunnesidettä erääseen puolikkaaseen. Minkäs sille voin. Kohtelias toki olen, mutta varmasti haluaisi tuo sisarpuoleni olla vielä läheisempi. Mutta en vaan osaa - emme kohtaa. Eikä se tee musta pahaa ihmistä. Emme ole asuneet samassa osoitteessa pienestä pitäen. "Toinen puolisisarukseni" on taas tunnetasolla sisareni, hänen elämässään olen ollut aina, ja nähnyt vauva-ajasta lähtien. Monitahoisia juttuja...

Mutta se arvoitus, eikö siihen nyt saa vastausta?

jep

:eek: no eikös tämä mee jo vähän henkilökohtasuuksiin?
No kyllä ja mautontakin on!

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
sama täällä vaikka ne pitääkin mua puolikkaana :kieh:
tähän täytyy sanoa, että mulle ei ainakaan ole vaan kehittynyt samanlaista tunnesidettä erääseen puolikkaaseen. Minkäs sille voin. Kohtelias toki olen, mutta varmasti haluaisi tuo sisarpuoleni olla vielä läheisempi. Mutta en vaan osaa - emme kohtaa. Eikä se tee musta pahaa ihmistä. Emme ole asuneet samassa osoitteessa pienestä pitäen. "Toinen puolisisarukseni" on taas tunnetasolla sisareni, hänen elämässään olen ollut aina, ja nähnyt vauva-ajasta lähtien. Monitahoisia juttuja...

Mutta se arvoitus, eikö siihen nyt saa vastausta?
ei siihen saa vastausta koska KKK ei siihen halua vastausta antaa.

Prof. A. L Turia
Siis tässähän on kyseessä ns. gravidas duplicidas eli kaksoisraskaus (huom. eri asia kuin kaksosraskaus!) Kun raskaushormonitaso äidin veressä loppuraskaudessa laskee, mutta toisaalta limatulppa ei ole vielä viskositeetiltään niin korkea kuin aivan viimeisen kuukauden aikana, on mahdollista että tapahtuu ovulaatio. Jos nainen on silloin yhdynnässä voi myös spermaa kulkeutua limatulpasta huolimatta kohtuun. Fertilisaation tapahduttua alkio kiinnittyy kohdun seinämään.

Yleensä raskaus menee kesken synnytyksen yhteydessä, ja alkio on niin pieni ettei sen poistumista edes huomata, mutta mikäli näin ei tapahdu raskaus jatkuu ja tällöin lasten ikäero on yleensä 5-8 kk.

Alkuperäinen kirjoittaja Prof. A. L Turia:
Siis tässähän on kyseessä ns. gravidas duplicidas eli kaksoisraskaus (huom. eri asia kuin kaksosraskaus!) Kun raskaushormonitaso äidin veressä loppuraskaudessa laskee, mutta toisaalta limatulppa ei ole vielä viskositeetiltään niin korkea kuin aivan viimeisen kuukauden aikana, on mahdollista että tapahtuu ovulaatio. Jos nainen on silloin yhdynnässä voi myös spermaa kulkeutua limatulpasta huolimatta kohtuun. Fertilisaation tapahduttua alkio kiinnittyy kohdun seinämään.

Yleensä raskaus menee kesken synnytyksen yhteydessä, ja alkio on niin pieni ettei sen poistumista edes huomata, mutta mikäli näin ei tapahdu raskaus jatkuu ja tällöin lasten ikäero on yleensä 5-8 kk.
:D

jep
Alkuperäinen kirjoittaja Prof. A. L Turia:

Kiitos tiedosta, professori Palturia :D

just
mä luulen että osaan paremmin kuin sinä :) :LOL:
ja ymmärtäisit lukemasi ja kirjoittamasi niin et olisi samaa mieltä.
Mikään tuosta sinun tiimarivihko viittauksestasi ei antanut viitteitä siitä.
Mutta älä panikoi, kai sinä ok pärjäilet kielen kanssa mutta varmaankin voit myöntää, että sinulle tulee väärinymmärryksiä/kirjoituksia säännöllisesti.

Huomasit varmaan, että Nyynäkin sinulle yritti selvittää mitä kirjoitin ja tarkoitin.
Älä sinä hauk7u ihmisiä kovin herkästi tyhmiksi, koska et ole samasta äidinkieliperheestä. se saattaa kostautua sinulle.

Yhteistyössä