jep
Kohta tarvitaan täälläkin moderointia...
no kai se on sitten tyydyttävä proffan selitykseen, en voi kai muutakaan.
no kai se on sitten tyydyttävä proffan selitykseen, en voi kai muutakaan.
mutta jos vierasmaalaistaustainen ihminen tulee sanomaan mua tyhmäksi koska en voinut hänen kieliopillisesti puutteellista kirjoitustaa ymmärtää niin todellakin menee hermo!Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly Effect:Mitä just oikein hermoilee? Taitaa olla joku rasisti.
Olen tutkinut aihetta väitöskirjassani "Occurrence of Gravidas Duplicidas among the female population of North-Eastern Carelia in Finland", tarkastettu Joensuun Yliopiston Naistentautien laitoksella vuonna 1978.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:rakas proffa, google eikä wikipedia osannut kertoa mitään tästä saisko lähdettä?
tuossakin piti sitten kuitenki mainita tuo vierasmaalainen....juupa juu, anna olla. tulee noita väärinymmärryksiä kuule ihan kaikkien välillä, kansalaisuuteen katsomatta. Et teet nyt itsestäs vähän... jätän sanomatta.Alkuperäinen kirjoittaja just:mutta jos vierasmaalaistaustainen ihminen tulee sanomaan mua tyhmäksi koska en voinut hänen kieliopillisesti puutteellista kirjoitustaa ymmärtää niin todellakin menee hermo!Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly Effect:Mitä just oikein hermoilee? Taitaa olla joku rasisti.
ei pahalla suakaan kohtaan, mutta laske huviksesi montako kielioppivirhettä ja sanojen väärinsijoitusta teit. ei paljoakaan saanut selvääAlkuperäinen kirjoittaja just:ja ymmärtäisit lukemasi ja kirjoittamasi niin et olisi samaa mieltä.
Mikään tuosta sinun tiimarivihko viittauksestasi ei antanut viitteitä siitä.
Mutta älä panikoi, kai sinä ok pärjäilet kielen kanssa mutta varmaankin voit myöntää, että sinulle tulee väärinymmärryksiä/kirjoituksia säännöllisesti.
Huomasit varmaan, että Nyynäkin sinulle yritti selvittää mitä kirjoitin ja tarkoitin.
Älä sinä hauk7u ihmisiä kovin herkästi tyhmiksi, koska et ole samasta äidinkieliperheestä. se saattaa kostautua sinulle.
Onneksi tässä on oikeinkirjoitus kohdillaanAlkuperäinen kirjoittaja just:mutta jos vierasmaalaistaustainen ihminen tulee sanomaan mua tyhmäksi koska en voinut hänen kieliopillisesti puutteellista kirjoitustaa ymmärtää niin todellakin menee hermo!Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly Effect:Mitä just oikein hermoilee? Taitaa olla joku rasisti.
Niin ja fjonga KYSYI että onko just tyhmä? Taitaa olla kun ei osannut vastata kysymykseen.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Onneksi tässä on oikeinkirjoitus kohdillaanAlkuperäinen kirjoittaja just:mutta jos vierasmaalaistaustainen ihminen tulee sanomaan mua tyhmäksi koska en voinut hänen kieliopillisesti puutteellista kirjoitustaa ymmärtää niin todellakin menee hermo!Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly Effect:Mitä just oikein hermoilee? Taitaa olla joku rasisti.
:saint: :saint: :saint:
Eli olet rasisti kun toisen ulkomaalaistausta saa sut raivoihinsa. Mene muualla raivoamaan sen isänmaallisuutesi kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja just:mua olisi ärsyttänyt väärinkäsitys ja tilanne täysin suomalaisenkin kanssa, mutta tuo ap:n tausta sai mut raivoihin. Miten voi olla noin paljon pokkaa? Luulisi olevan vähän nöyrempi kun on vielä vieraalla maallla..
Montako virhettä se sulla on tuossa?Alkuperäinen kirjoittaja just:ja ymmärtäisit lukemasi ja kirjoittamasi niin et olisi samaa mieltä.
Mikään tuosta sinun tiimarivihko viittauksestasi ei antanut viitteitä siitä.
Mutta älä panikoi, kai sinä ok pärjäilet kielen kanssa mutta varmaankin voit myöntää, että sinulle tulee väärinymmärryksiä/kirjoituksia säännöllisesti.
Huomasit varmaan, että Nyynäkin sinulle yritti selvittää mitä kirjoitin ja tarkoitin.
Älä sinä hauk7u ihmisiä kovin herkästi tyhmiksi, koska et ole samasta äidinkieliperheestä. se saattaa kostautua sinulle.
Eli siis provoat tahallaan tähän lisää vettä myllyyn? Oikeasti, jos jonkun tausta saa raivoihin sen vuoksi, että on "vieraalla maalla" niin on kyllä asenteissa peiliin katsomista...Alkuperäinen kirjoittaja just:mua olisi ärsyttänyt väärinkäsitys ja tilanne täysin suomalaisenkin kanssa, mutta tuo ap:n tausta sai mut raivoihin. Miten voi olla noin paljon pokkaa? Luulisi olevan vähän nöyrempi kun on vielä vieraalla maallla..
Alkuperäinen kirjoittaja just:mua olisi ärsyttänyt väärinkäsitys ja tilanne täysin suomalaisenkin kanssa, mutta tuo ap:n tausta sai mut raivoihin. Miten voi olla noin paljon pokkaa? Luulisi olevan vähän nöyrempi kun on vielä vieraalla maallla..
ainahan nä menee tähänAlkuperäinen kirjoittaja jep:Eli siis provoat tahallaan tähän lisää vettä myllyyn? Oikeasti, jos jonkun tausta saa raivoihin sen vuoksi, että on "vieraalla maalla" niin on kyllä asenteissa peiliin katsomista...
Sori fjonga, että tän piti mennä tähän :/
ei hitto mä oon huomenna toinen jalka haudassa ja yhä teini kiitos, piristit päivää :flower:Alkuperäinen kirjoittaja just:ja luojan kiitos asustat musta maantietteellisesti 800km päässä, joten vaikuta tai ole vaikuttamatta siellä ihan just niin paljon kuin huvitat.
Älä kuitenkaan teeskentele viatonta tässä ketjussa, ymmärsit väärin, vääntelit ja kääntelit kirjoituksiani ja sitten vittuilet päälle? Ok. mun teinivuodet katso on takan päin, mä en vaan tiedätkö jaksa.
molemmat raskaudet kesti 9kkAlkuperäinen kirjoittaja no:siis voihan tuo olla niin jos toinen syntyny reilusti keskosena.. heti ensimmäisen jälkeen raskautunu uudestaa.. ja sit toinen tullu tosi ajoissa..
Sorppa, mutta kyllä mun sympatiat on nyt harmaan puolella, vaikka tökeröstä hän nyt muuten käyttäytyykin..Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei helvetti kuin tyhmä sä oikein ootAlkuperäinen kirjoittaja just:perheensä sijaisperhe-taustasta kertoili muistaakseni syksyllä 2008. eli n. 6kk sitten.
en mä väittänytkään et olisit palstaillut 1,5v sitten.
miten mä voin tietää että kkk on tehnyt aloituksen 1,5v sitten kun olen ollut palstalla 9kk? Jotta älähän nyt jaksa enempää. Sinä hetiti jonkun utopistitseen tiimarivihkoheittoon. Ja tämä muuten ei ole eka kerta kun sulla tulee täällä vaikeuksia sen takia että et joko ymmärrä tai kirjoitat väärin. miksi se on niin vaikeaa sinulle ymmärtää?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei hitto mä oon huomenna toinen jalka haudassa ja yhä teini kiitos, piristit päivää :flower:Alkuperäinen kirjoittaja just:ja luojan kiitos asustat musta maantietteellisesti 800km päässä, joten vaikuta tai ole vaikuttamatta siellä ihan just niin paljon kuin huvitat.
Älä kuitenkaan teeskentele viatonta tässä ketjussa, ymmärsit väärin, vääntelit ja kääntelit kirjoituksiani ja sitten vittuilet päälle? Ok. mun teinivuodet katso on takan päin, mä en vaan tiedätkö jaksa.
ei mun tartte teeskennellä, kaikkihan sen näkee kuinka sinä ymmärsit mut väärin...
hermo meni ja osaan myöntää olleeni ikävä, mutta mitä se hyödyttää kun vastapeluri on edelleen 2 maan kuningatar ja aina oikeassa.Alkuperäinen kirjoittaja heillo:Sorppa, mutta kyllä mun sympatiat on nyt harmaan puolella, vaikka tökeröstä hän nyt muuten käyttäytyykin..Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei helvetti kuin tyhmä sä oikein ootAlkuperäinen kirjoittaja just:perheensä sijaisperhe-taustasta kertoili muistaakseni syksyllä 2008. eli n. 6kk sitten.
en mä väittänytkään et olisit palstaillut 1,5v sitten.
etkö ymmärrä mikä on tiimarinvihko vaikka olet palstaillut 9kk? aloituksestani käy ilmi että kirjoitus on KKKn vanha, enkä mä väittänyt sun edes tietäneen mitä on tapahtunut 1,5v sitten. väitän, että tiimarinvihko-käytäntö on huomattavasti kehittyneempää nyt kuin 1,5v sitten.Alkuperäinen kirjoittaja just:miten mä voin tietää että kkk on tehnyt aloituksen 1,5v sitten kun olen ollut palstalla 9kk? Jotta älähän nyt jaksa enempää. Sinä hetiti jonkun utopistitseen tiimarivihkoheittoon. Ja tämä muuten ei ole eka kerta kun sulla tulee täällä vaikeuksia sen takia että et joko ymmärrä tai kirjoitat väärin. miksi se on niin vaikeaa sinulle ymmärtää?