Hakutulokset

1. T

Elokuussa 2010 synnyttävät

hmm, miksi täällä on niin hiljaista? Kevätaurinko karkoittanut kaikki ulos kirmaamaan? ;) Kaunis on päivä ja tänää on ULTRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
  2. T

No niin, laitoin jo valitusviestin terveystalolle. Nyt ne soitti sieltä vihdoin. Sain huomiselle ajan!!! klo 16.50 ois huomenna. Onneksi ees joku asia selviää. <3 Vielä saa jännätä sitä matkaa. Ois se hienoa, että huomenna saa tietää Kaverin sukupuolen ja pääsis vielä matkalle sitä juhlimaan ja...
  3. T

Moikka, On hieman menny aikaa, kun viimeksi kirjoitin. Niin saan jo apua ongelmaani, traumaani. Hyvin menee se osalta. <3 Perjantaina meni kaikki päin persettä. Eka tuli tuhkatiedote, että ei lennetä suomessa. Meillä ois se matka keskiviikkona! Sitten se ei vielä riittänyt, vaan tuli...
  4. T

Hei, Sartsa, melkein tuli kyynel silmään, kun tota sun tekstiä lukee. Ei ole munkaan tie tässä elämässä ollut helppo. Lapsuuden traumat omalla kohalla varjostaa tätä päivää ja joka päivä on kamppailua sen suhteen. Välillä on parempi olo, välillä taas maailma romahtaa. Niin ja äiti-suhde...
  5. T

moiks, huh, kun väsyttää. Eilinen koulutusreissu takana. Onnea kaikille uutisista!! <3 Mua raivostuttaa, kun ultra on vasta mamama!!!. Mä toivon niin tyttöä, en kestä. Mulla on sellanen fiilis, että poika tulee kuitenkin. Maha on tasaisesti hieman pullollaan :D Ihanat ollu ilmat...
  6. T

Pistävä HIEN haju RASKAUSAIKANA-apua

Minäkin haisen :D
  7. T

Heissuli vei, Koska tonne rakenneultraa voi aikasintaan mennä? Hitto, ois vielä tasan viikko siihen. Nyt mennään 19 + 6. Voisko mennä vaikka tän viikon pe, jos sais ajan? Ihanaa poksumista. Mä en vieläkään oikein tunne liikkeitä ja paino ei ole juuri noussu. Tarviiko huolestua? Tässä...
  8. T

En menny vielä lääkäriin, se mustelma on niin pieni, vajaa 1 cm. Seuraan tilannetta. Oltiin ideaparkissa koko pvä ja sitten syömässä, ihanaa, tänää meijän 1,5 v päivä <3 huomattiin vasta se matkalla ideaparkista syömään. Kun on raskaana, mulle tulee sellasia hepuleita aina, kun on syöny ja...
  9. T

http://www.youtube.com/watch?v=oiFTXckh0zU Ihana kappale <3
  10. T

Moi, Mulla tekee nopee kävely pahaa mahalle, jossain 30 min kohalla alkaa sattumaan. Eilen huomasin, että on joku verenpurkaus mahassa. Onko vaarallista? Pelottaa. Kasvukipujakin on nytten tullu. Mä söin lasagnea iltapalaksi. 2 kg taitaa olla tullut 16.1 jälkeen. :) Mulla vielä reilu...
  11. T

Poikia tulossa lisää, onnea :flower: Mä oon nähny kanssa painajaisia, yleensä unessa vauvalla on iso pää ja tuskin kehoa ollenkaan. Ja yhessä unessa serkku kysy, että saako imettää? Aika mielenkiintoisia unia mulla. Olen myös nähny painajaisia matkaan liittyen, viimeksi viime yönä. Että...
  12. T

Tervehdys, Nimiä ollaan mietitty jo alkumetreillä, se on todella vaikeeta!!! Tykkään nimistä, joissa paljon vokaaleja, aeiouyäö :D Mulla on kanssa jotain astmaa, vaikka koskaan virallisesti todettu. Yöllä heräsin taas siihen, kun nokka vuosi ja aamulla tukossa. On parempia päiviä ja...
  13. T

Moi taas, Tekstiä vaan tulee, kivaa. Mun kaveri ei mahassa liiku vieläkään, höh ja höh. Mies taas eilen sanoi, että tulis jo, että vois nähä miten se kehittyy ja oppii. ihanaa... Sartsa, mulla on kanssa 2 tutkintoa, ravintolakokki ja sitten tietojenkäsittelyn tradenomi. Kokin hommia...
  14. T

Mekin katottiin sitä samaa paikkaa!! Oli sillo varattu, tarviikin miettiä, josko ois vapaa ens vuodelle :D :D Satuhäät on ihanista ihanin <3 Mies tiesi ne ihmisetkin siinä :D
  15. T

Sartsa, meillä oli tuo sama päivä 7.8 ja oli hääpaikkakin varattu :D melkoinen sattuma <3 <3 <3 jipii, ny mennää jo 20. raskausviikolla, mahtavaa.
  16. T

Huh, Ompas taas tullu tekstiä. Me ollaan mietitty naimisiinmenoa nyt enne lapsen syntymää. Meijän piti pitää suuret pippalot tänä vuonna, mutta Masulainen päätti toisin eli ne juhlat on sitten vasta ensi vuonna. <3 Mä en oikein vieläkään tunne liikkeitä, johtuuko siitä...
  17. T

Moi, Pe ja la meni sukuloidessa, eilen ilta kotosalla rauhassa miehen kanssa <3 Katottiin leffa nimeltä Ottolapsi. Tänää oleillaan ja lenkille ja gourmetruokaa. Vuohenjuustosalaattia, pihviä ja vatturahkaa. :) Siis teen ruoat ite! Asuntoa vielä mietitään, siis se sama, mitä täällä...
  18. T

Aurinkoa ilmassa ja kevättä rinnassa. <3 Siis meillä on kiikarissa paritalo, joka rakennettu 2006 ja hintaa pyydetään se 200 000. Eli kannattaako ottaa riski? Lähetään sinne Tunisiaan, iskee paniikki vaatteista jne. Tarvis mekkoa tai muuta. Mää otan ainakin sen paketin, joka kelalta...
  19. T

Kiva Minni, että oot uskollinen <3 ;) Mä haluun sinne ultraan. Eilen kyselin ja pirkkalan ultraan ei kuulu tota 4d, jos ei ite maksa. :( pöh ja höh. Just kattelin tossa, että Masulainen on sitten 400 g, kun päästään tunisiaan. Toivottavasti en tässä kovasti turpoa. Hitto meillä...
  20. T

Kiitos Sartsa <3 Tarvii kysellä ultrasta. Haluisin jo sinne. Mulla vasta vkolla 22. Voisi varmaa olla aikasemmin. Kovasti ollaan nyt omaa taloa hankkimassa, siis paritaloa. Kauheeta tehä päätöstä, kun on vaikee mistä tahansa päättää ja nyt on kyse rahasta. Mun mies tulee tottakai mukaan...

Yhteistyössä