Hakutulokset

1. T

Elokuussa 2010 synnyttävät

Oon ite maalta ja siksi haluan omakotitalon. 12 vuotta on tullut asuttua kerrostalossa tai vastaavassa. Joten saa pikkuhiljaa riittää. Mietittiin, jos ostetaan sellanen avaimet käteen talo pienillä muutoksilla. Siinä voisi sitten rauhassa asustaa monta vuotta. Haaveilee ja tekee kyllä kohta...
  2. T

En ole myöskään ajatellut juoda raskauden aikana. Ajattelin vaan kysellä teidän kuulumisia. Itsekin olen alkoholistiperheestä ja varsin pahoja traumoja käyn läpi nyt hyvässä suhteessa niin lapsuuden ongelmien vuoksi. Vaikea siis suhtautua omaan äitiin, vaikka on minut kasvattanut ja ollu "vain"...
  3. T

Moikka kaikki. Masu vaan jatkaa kasvuaan. Tuntuu, että kaveri on tuplannu kokonsa ja maha myös. Tarvii jo kanssa pitää mammahousuja. Mua vaivaa nenäntukkosuusongelma aina iltaisin. Onko muilla sanoja oireita? Mä en noista vaipoista mitään tiiä :D. Serkku sano jotain, että vauvalle ei...
  4. T

Sartsa83, ahaa kiva, että on noin lähellä täällä kirjoittavia ihmisiä :) Itellä oli viime ti np-ultra. Kaikki kunnossa ja kaveri siellä vaan vipelsi menemään. Aika hurjaa. Hyvä, kun vielä on tottunut raskaana olemisen ajatukseen. R-ultra vasta 19.4, ei jaksa odottaa!! niin ja ke ois...
  5. T

Kävin eilen myäs kampissa hesassa bebesissä, tuli suru puseroon, kun oli niin kovin kallista. Sitten kaveri ehotti, että mennää veromodaan ja yllätyin! Sieltä tosiaan löyty vaikka mitä housuja ja muuta, tällaselle isommallekin. :D Suosittelen. Oon aina enne miettinyt, että veromoda on pienten...
  6. T

tuikku10..................30v...........esikoinen...............31.8................... .TAYS

Yhteistyössä