Hakutulokset

1. T

Elokuussa 2010 synnyttävät

Ihania uutisia kaikilla. <3 Onnea pojista ja tytöistä. Oottelen kiltisti vielä sen 3 vkoa. Tänää olin helsingissä ja ostin toisen mustat mama-housut, sellaset stretsit. :D Pirkkala maksaa kanssa terveystaloon ultrat, mutta mun mielestä toi 4d ei kuulu siihen, normi 3d kyllä? Pitäskö vielä...
  2. T

Onnea ultraan. Mullekin paino on aika suuri juttu, kun sitä on aika paljon jo nyt :(. Ei ole vielä tullu kuin se 1-2kg. Mun siskolla on tänää synttärit. Onnea Sartsa <3
  3. T

ohoo Sartsa :D Mä en ole festari-ihminen myöskää enää tai koskaan viihtyny teltoissa :D, kyselin vaan muuten.
  4. T

Heissuli vei, Kaks päivää menny ja paljon asiaa täällä. En oo kerenny matkaan mukaan. Kiloista, mulla nyt tullu ehkä 1-2kg ja menee 17 + 1. Oon tyytyväinen. Sokerirasituksessa kävin, koska Pirkkalassa sanotaan, että kaikki 24 veeläiset joutuu siihen ja tietty painoindeksi vaikuttaa, joka...
  5. T

Huh, 3h meni vaatekaappi-projektissa :D Vanhat pois ja pienet kassiin. Nyt tuli tilaa ja muutto sujuu paremmin ja kivuttomammin. Nyt salille alakertaan :D
  6. T

Taas se viikonloppu vaan vilisee menemään. Eilinen meni lomamatkoja kattellessa. EI ole enää mitää kivaa paikkaa halvalla minne mennä ja missä ois aurinkoa. Nyt sitten mietitään, jos huomenna pyytäs lomansiirtoa viikolla, että alkais 9.4 :). Onko kokemuksia kanariansaarista? Mä en ole juuri...
  7. T

Moi taasen, Hitto, nyt sitten joku flunssa päällä. Töissä en saanu aamusella happea nenän kautta ja sitten menin työterveyshoitajalle. Määräs kotiin. Nyt paleltaa, kun kämppiä tässä yritän meille löytää. Kyllä on työlästä!!! Sartsa, millaset palvelut siellä nokialla on?terveys, neuvola...
  8. T

Moikka, Tosiaan tullu paljon tekstiä. Tässä odotellaan vaan niitä liikkeitä, muuten menee mukavasti ja kovin on energinen olo. Ihanaa, että kaikilla on vointi hyvin tai parenemaan päin <3 Rakastan tätä olotilaa ja sitä hehkua, mitä se tuo itselle ja se näkyy ulospäin. Joka päivä mies...
  9. T

Hellurei, Taisi olla tosi nolo juttu toi mun viikkosäätö, kun kukaan ei ole siitä kommentoinut :D Tänää oli sitten neuvola. Astuttiin sinne sisään miehen kanssa ja taas uusi kasvo. Se neuvolatäti, jonka yhen kerran olin nähny, olikin lomilla ja siellä oli joku sijainen +...
  10. T

Noloa, mulla on nyt menny viikot ihan sekaisin. Kun puhutaan, että eletään jotain tiettyä raskausviikkoa sitten kuvittelen sen päässä numeroina vaikka se onkin se edellinen viikkonro + päivät. Eli meen nyt Minnin kanssa suunnilleen samoissa eli 15 + 5 :D. Kiitos listasta <3 Nyt lenkille...
  11. T

Eilisen Satuhäät

Satuhäät on ihaninta <3 oon kattonu monta vuotta ja aina itkettää ihmisten tarinat <3
  12. T

Moikka moi ja aurinkoista perjantaita. <3 Oon kanssa miettinyt taas enemmän, että asuuko mahassa kukaan. Paino näytti taas samaa tänää kuin 2 kk sitten. Hienoahan se kai, mutta missä se vauveli on? ;) Millaisia liivejä kannattaa ostaa? Kivaa, tänää sitten niitä kakkuja leipomaan...
  13. T

Miten toi neuvolassa mitattu paino lasketaan? Mille ajalle se jaetaan? Onko se eka neuvola - toka jaettuna viikoilla :D Huh, kyllä vaan mua väsyttää. Ollu 2 koulutusreissua tossa, joten mehut poissa. Serkulla on kohta 6kk vauveli, joten ajatuksia voi serkkulin kanssa jakaa. Hienoa ja...
  14. T

Huh, vasta kotona. Kaupungilla kaverin kaa ja pitkä työpäivä. Hieman jo alkaa jalkojen turvotus vaivaamaan. Niin mullekin varattiin se R-ultra jo NP-ultran aikaan ja taitaa osua sitten viikon 21 loppuun. Odotan innolla sitä, kun sillon tietää kumpi sieltä on tulossa. <3 ihanaa! En tiiä...
  15. T

Hiphei, poksuu 16 + 0 <3 Ostin sitten miehelle h&m sellasen i <3 dad -bodyn, vaikka siis kaverille se tulee. :D Sitten ostin verkkokauppaan lahjakortin ja jotain muuta pientä. Kortin eilen rustasin, tänää sitten ylläri kotona, kun se on postilaatikosta kolahtanut. mullakin onneksi on...
  16. T

Heippa, Virossa on nyt sitten käyty. Oli ihana hotelli, sellanen pieni, muutama huone vanhassa kaupungissa. Ei sitten keretty vauvaliikkeisiin. No ens kerralla sitten. Ostettiin kylpymittari vaan pienelle <3 Vaaka näytti sitten 1 kg enemmä heti, kun tuli seisovassa syötyä todella hyvin. :D...
  17. T

hmm, mullakin on jalkoja särkenyt, voiko olla jo kipuja? ihanaa, viroon huomenna. aurinkoisia terkkuja kaikille <3
  18. T

Voiko enää housuja palauttaa, kun laput on irti? Hiton hitto.
  19. T

Apua. Oli kyllä virhe ostaa nää mamalicius-farkut. Nää ei tunnu yhtään hyvältä, kun istuu. En tiedä miten näitä pitäs pitää. Matala on vyötärö ja toi resori tossa hieman iso vielä. Kuuluuko se vyötärö tiputtaa alas? Ei tunnu yhtään hyvältä!! Toi maha menee sillai keskeltä kahtia, kun toi...
  20. T

Moikkista moi, Mulla on ollut taipumusta noihin pissatulehduksiin monta vuotta ja on tehty kaikkee virtsaputken tähystystä ja muuta. Nytkin on kuuri varalla, jos raskausaikana tulee niitä. Sellainen kuuri siis, joka sopii tähän tilaan. Kovin on täällä ollu juu hiljaista. Itekin nyt...

Yhteistyössä